Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Dette er jo bare tullball

4 Likes
  1. Vel, hør på hva Bravo sier på den Radium-episoden du sikter til…
    og
  2. Om ikke de gjør det før doseringsvalget får de jo ikke benyttet seg av de regulatore fordelene den gir all den tid dette valget ikke blir gjort før resultater fra Paradigme foreligger, så jeg tror absolutt det er lurt å søke før det.
2 Likes

Don’t enable him… :sunglasses:

1 Like

Ikke glem at det kan være gjedder i sivet som ønsker å kjøpe Nano…jeg håper iallefall på det med tid og stunder

1 Like

Får i så fall håpe at kursen har tatt seg betraktelig opp, før gjeddene viser seg.

… expected to be sufficient to reach data read-out for PARADIGME in 1H 2020

Side 35: http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Company%20presentation%20-%20Nordic%20Nanovector%20-%2001-12-2018.pdf

Man bør med litt hell kunne starte “betinget” salg i USA en eller annen gang relativt tidlig i 2020. OK? BTD (som gir grunnlag for AA CA) kan sendes inn med en gang Nano har tilstrekkelig oversikt over hvilken dosering de ønsker å benytte. Det kan skje før endelig read out for Paradigme. Vi må regne med delresultater underveis. Hvis Nano tar “en Algeta” kan tidene knappes inn. Som kjent ble fase 3 for Algeta stoppet og godkjennelse gitt før tiden. FDA fant det ikke forsvarlig å vente på et ferdig fase 3. Betalutin har så mange fordeler at det samme kan skje for Nano. Men det kan selvfølgelig ikke legges inn i de offisielle planene.

Det du skriver er bare tull og tøys, Merlin…

NEI, BTD gir ikke grunnlag for AA, det kan man søke uten BTD også – men man får andre regulatore fordeler, bl. a. PR for godkjenningssøknaden (AA-søknaden)

For øvrig:

Du er nå rapportert for å spre feilinformasjon gjentatte ganger.

2 Likes

“Note that a drug that has received a breakthrough therapy designation or a fast track designation can be eligible for the accelerated approval pathway, if the relevant criteria are met.”
https://www.fda.gov/RegulatoryInformation/LawsEnforcedbyFDA/SignificantAmendmentstotheFDCAct/FDASIA/ucm341027.htm

Det er greit å være bull, men man må forholde seg til regelverket selskapet må forholde seg til!
AA kan de sikkert søke på når som helst, men for å få et positivt svar så må de ha datagrunnlag nok, noe de blir enige om i samarbeid med FDA.

BTD gir flere fordeler, blant annet tettere dialog med FDA, noe som nok vil hjelpe masse i forhold til å bli enige om NÅR de skal søke, og sikkert hvordan og hva som må med i en slik søknad.
Det er ikke akkurat en side, søknad, typ "fyll inn selskapsnavn, medisin og huk av i boksen “BTD” og trykk send.

Jeg har handlet Nano for MYE penger i min målestokk, så jeg skulle også ønske det gikk så fort og enkelt som du beskriver, men dessverre har jeg lært etter over 2 år i Nano at å tro ting går så mye raskere enn de guider, og at regulatoriske fordeler og godkjenninger bare rauser inn, er mildt sagt naivt.
Det jeg derimot håper og tror kan skje før markedsgodkjenning er et oppkjøp, eller i det minste en god, lukrativ partneravtale.

5 Likes

Partneravtale er bra, men oppkjøp før markedsgodkjenning betyr at vi som aksjonærer sannsynligvis går glipp av ett ganske stort potensiale.

1 Like

Jeg er enda tålmodig mtp Nano, men hvis et oppkjøp i området 300 kr kommer innen et år, så ler jeg hele veien til megler for å skrive kjøpekontrakt for kåk i Spania, så får man heller gå glipp av potensiale, sånn tenker jeg. :wink:
Er ikke interessert i å sitte i 3-4 år eller mer med aksjene, vil heller cashe inn innen utgangen av neste år.
Hvis ikke kursen går sinnsykt mye opp før det, uten oppkjøp.
Da kan jeg selge en del, og sitte med resten :slightly_smiling_face::+1:

En “vanlig” investor er godt fornøyd med 8-10% avkastning i året. Jeg sitter gjerne i Nano noen år til for noen hundre prosent avkastning.

Skal sies at jeg har sittet i aksjen ett par år nå, med tap :sweat_smile:

4 Likes

Har på følelsen at takten kommer til å bli skrudd opp flere hakk fremover.
" Strategies implemented by competitors to drive the market:

Key players in the non-Hodgkin’s lymphoma treatment market inlcude Novartis International AG, Pharmacyclics, Inc., Bayer AG, F. Hoffmann LA Roche, Amgen, Inc., Eli Lilly and Company, Nordic Nanovector A/S and AbbVie, Inc."

Ikke bare neandertalere som holder til i India. Har ikke undersøkt selskapet noe nærmere, men virker seriøst nok.

Tror data fra fase 3 studie kan gi grunnlag for søknad om AA/CMA før fase 3 er ferdig. Fase 3a er lik fase 2b, bare større. Merk, dette er basert på tro, ikke sikker kunnskap. Indikasjonen 2fl er kanskje så stor at det ikke teller som orphan designation?

4 Likes

Hvorfor skal lille NANO ta for seg konkurransen i BP. De trenger en storebror, ferdig prata.

2 Likes

Alle har startet som lillebror en gang, sikkert også Novartis, Bayer og Roche.

3 Likes

Synd det ikke finnes en rasist emoji, så jeg får nøje meg med en :poop:

Rasisme overalt nå til dags…

1 Like

Forsåvidt enig i at det er gode muligheter for AA og kanskje på interrim-avlesning. (men mener jeg dekker litt inn den muligheten litt lenger ned i teksten hvor jeg anslår 2-3 år fra oppstart av studien :wink: )

2 Likes