Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Stemmer det, Lugano annenhvert år sant? Og den er i år ser jeg. 18-22 juni.

Hadde fått det for meg at det ikke var i år. :blush:

20/02-2019 12:01:00: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA: Invitation to Fourth Quarter and Full Year 2018 Results Presentation and Webcast

1 Like

image

Husker Lugano i 2017, ble en katastrofe for Nano. Lurer på om det var noen urealistiske forventninger rundt arm 4 som ikke ble innfridd.

1 Like

Costa hypet opp Lugano som “our biggest conference yet” :joy:

1 Like

20/02-2019 14:07:22: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA: Prospectus approved and Repair Offering

Spent på prospekt. Juice, eller tørr affære?

Betaling innen 8.mars og aksjene er straks på depoet.

Alltid litt juice hvis man gidder å lese gjennom:

2 Likes

Hvorfor? Kursen er jo under emikurs… :roll_eyes:

Får vente til 6. Mars og se om man skal tegne seg her da :sunglasses:

Store forhåpninger til ARCHER-1:

''The rationale for Archer-1 was provided by preclinical data recently published in the European
Journal of Haematology in July 201864. These data demonstrate that treatment with the
combination of Betalutin® and RTX significantly prolonged overall survival in a murine model of
NHL compared to treatment with either agent alone, possibly by reverting downregulation of
CD20 and resistance to RTX.

Should these effects be confirmed in Archer-1 and subsequent clinical trials, it could represent
a novel dual immunotherapy approach for the treatment of patients with 2L R/R FL. ‘’

Å lese gjennom punkt 2 om risk factors var hvertfall nitrist lesing :sweat_smile: stod side opp og side ned om alt som kan gjøre selskapet verdiløst

Det hagler med reklamasjoner til hengsleprodusenten som utstyrte oksefjøsen:

As of the date of this Prospectus, PARADIGME is open for patient enrolment at 67 (of 80-85)
clinical sites in 20 (of 20) countries, including the USA. The first patient was dosed in June 2018.

Alle land er oppe, med 67 sentere. Har noen mistet en sekk med solsikkefrø, eller lukter det bare fugl?

31 Likes

Oppløftende info i forhold til åpne sites :slight_smile: Fra prospektet side 64:

image

Edit: Du var hakket kjappere @anon21766851 :clap:

7 Likes

Wtf!! Snart 70 sites åpen og protokollen godkjent i samtlige 20 land! Langt over hva folk her inne forventet, meg selv inkludert.

9 Likes

3 posts were merged into an existing topic: Nordic Nanovector Småprat (NANO)

Men fundamentalt sett kunne vel NANO meldt denne senterstatusen. Innrullering er jo strengt tatt det største usikkerhetsmomentet jeg ser i NANO.

1 Like

Champagne problems in Nano , again!!:thinking:

“Over-subscription and subscription without Subscription Rights will be permitted”

Er dette grunnen til at de kjører rep. emi. til tross for at kursen er langt under? Mulig å tegne seg uten tegningsretter.

Med 67 sentre åpne så burde det være mulig å klare 2 pasienter per senter pr år.
Bør jo sågar være mulig å få inn alle 130 pasientene i løpet av 2019.

I følge @Senior går jo rekrutteringen over all forventning!:wink:

1 Like