Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Tror det var for archer-1, men jeg skal ikke stå i veien for litt hauss.

1 Like

Det stemmer, men antar det samme kan gjelde for Betalutin 3L FL her i Norge også.

1 Like

Tror vi har rundt 45 sentere i snitt for 6 mnd i 2018 også, så de trenger nok ikke rekruttere 130 i år.
Anslår september er måneden vi får melding om rekruttering ferdig.

1 Like

Mentalt er jeg ikke forberedt på en sånn overraskelse. Legg gjerne frem finregninga når du har tid. :blush:

Jo flere sånne flotte quotes fra prospektet dere kan finne jo bedre, jeg har planer om en episk tweetspamfest i kveld

Edit:
du vet @anon21766851:
image

7 Likes

En vanlig onsdag for @Savepig der altså.

2 Likes

Hva legger du til grunn for rekrutteringshastighet Glein? 0,15 pasienter per senter per måned?

Ja. Det har vel vært ansett som gangbar mynt i disse trakter.

Er det basert på NHL pasienter, eller bare generelt for alle kliniske studier?

0,1 pasient/mnd = februar 2020
0,125 pasient/mnd = november 2019
0,15 pasient/mnd = september 2019
0,175 pasient/mnd = juli 2019
0,2 pasient/mnd = juni 2019

13 Likes

Se for deg melding om ferdig rekrutert i juni da? Dæven steike det hadde satt fyr på kursen

Har inntrykk av at NANO kan vise tall med inntjening av milliarder, og kursen vil falle fordi sell on news. :joy:
Men tror sannsynelig område inrulleringsraten vil komme på er mellom 0,125 og 0,15. Så fra overgangen august/september til midten av november en gang.

4 Likes

Skal vi tro på det som er sagt tidligere, så er jo det stor interesse for Betalutin.(ex så sa jo LR at de klarte å fylle et stort konferanserom på en varm sommerdag i München i fjor).
Så det KAN jo være muligheter for postive overraskelser. Vil tro rekruteringen i Norge går rimelig bra.

Må vel innrømme at jeg skammer meg!

giphy%20(11)

10 Likes

Min kalkulator støtter @studenten86 og sier at innrullering kan være ferdig i september allerede. Gitt at de innrullerer høvelig greit med 0.15 per senter per måned.

3 Likes

Det kan stemme. De vil selvfølgelig ha inn mest mulig $$ men man må jo være rimelig lojal og Nano-fan for å tegne seg her dersom kursen er lavere enn 45 den 06.03 :smile:

2 Likes

Det er ikke mange aksjene per TI-medlemmene som skal til for å støtte selskapet med å få inn de siste millionene. En ting er å handle til overpris fra en annen som eier aksjen, en annen er å betale noe overpris for at selskapet skal få inn penger (gitt dagens kurs).

5 Likes

Jeg kommer til å tegne meg for mine aksjer, nesten dønn uansett.

16 Likes

Godt å høre at vi er flere.

2 Likes

Jeg også. Blir knappe 200 aksjer, så de hundrelappene skal jeg jaggu sponse de med.

1 Like