Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

RSUene fikk han istedet for lønn, og betaler en symbolsk sum for aksjene.

Så det er i praksis forsinket utbetaling av en lønn på en drøy million han nå får.

Optimistene blandt oss kunne jo håpe at han vil selge aksjer i dag for å finansiere tegning i repemisjonen, men vet ikke hvor realistisk det er. Tenker dette er penger han vil cashe ut til sin privatøkonomi.

4 Likes

Det står i børsmeldingen

1 Like

Takker for den.
Jeg ser at jeg blandet RSUene med opsjoner.

11 Likes

Noen som har tilgang til artikkelen?

06/03-2019 10:16:37: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA: Share capital increase registered

Hallo? Jeg vil også lese

1 Like

Er det Costa som er «not primary insider», fra meldingen idag?

Da vil jeg anta, men det det kan osgå være Ludvig. Ser at han er fjernet fra listen over insidere, https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/NANO.OSE/insiders

2 Likes

Ja, det er sant. Kan være han også.

06/03-2019 17:54:57: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA - Final result of the repair offering

11 posts were merged into an existing topic: Nordic Nanovector småprat 2019 (NANO)

Kjipt at 708.000*45kr ikke går til Nano :confused:

Hvorfor det?

Jo færre aksjer som trykkes på lave nivåer, jo bedre.

Kortere vei til neste emisjon, mindre penger til investeringer/drift på kort sikt. Aksjonærene tok ikke muligheten til å kjøpe seg opp på 45kr da kursen var over dette, som viser liten risikovillighet/investeringsvillighet. Beløpet er ikke så stort i det store bildet, så det har ikke så mye å si. Men det er grunnen til at jeg synes det er kjipt.

Det bør være rikelig med midler til å modne frem data fra ARCHER-1 før det trengs mer penger.

Hvis ARCHER-1 viser seg å være en skikkelig suksess, CR>50%, så kommer kursen til å gå i taket!
Men klart, hvis ARCHER-1 på etter eller annet hvis skulle feile, så ser det mørkere ut. Da hadde nok de 30 millionene du etterlyser kommet godt med.

De ca 30 mill de ikke fikk inn i rep emien ville vel holdt til pluss minus en måneds drift, så det betyr vel ikke så mye får vi håpe.
Vil både håpe og tro at de framviser meget gode resultater i Archer-1, rask komplett innrullering i Paradigme og kanskje annet snacks vil få kursen opp, og gjøre at Nano vil kunne få en tilfredsstillende partneravtale hvor de, som Bravo har nevnt, får betalt det de mener en slik avtale er verd :slight_smile:
Angående innrullering i Paradigme, så kan det vel godt hende de kan melde alle pasienter innrullert i tidsrommet august-november i år?
En sånn melding vil jo absolutt være meget positiv, og de har nok 70+ sentere oppe og gå nå.
70 sentre som rekrutterer pasienter, med en hastighet på 0,15 pasienter pr måned i snitt, så bør det gå ganske fort framover vel?
Hvis ikke jeg har misforstått dette, så tror jeg faktisk det er en sjanse for at vi kan bli meget positivt overrasket her :slight_smile:

1 Like

2 posts were merged into an existing topic: Nordic Nanovector småprat 2019 (NANO)

11/03-2019 09:00:00: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector to attend Cowen Health Care Conference, BioCapital Europe and Stifel Nordic Healthcare Seminar

9 Likes

Da er det bare å vente på at presentasjonen kommer på hjemmesiden iløpet av dagen

EDIT:

Det tok ikke lang tid