Kan ikke skjønne noe annet!
Kan hende skal bullflag’et til Nocturne ha enda noen dager på å tegne seg.
Kan ikke skjønne noe annet!
Kan hende skal bullflag’et til Nocturne ha enda noen dager på å tegne seg.
Jo lengre konsolidering vi får, jo bedre når den endelig bryter opp!
Skal vel være en del støtte på 55 kr for NANO nå.
ASndrew Kay som CEO eller styreleder hadde vært en fin trigger.
Han er jo ut av Wilson Therapeutics som styrleder etter oppkjøpet.
Hva tror dere er rasjonalet bak at de ser ut til å gå frem med kun 10/45 og 15/45 i ARCHER-1?
Kan være at de forventer økt tox ved å kombinere. Det er ganske vanelig å se det.
Jeg er litt spent på hvordan de legger opp Archer-1. Hvor lang tid ser de for seg å bruke på fase 1b? Skal de prøve seg på enda en seamless design-studie? Betyr prosjektslutt 2025 at de ser for seg å innrullere siste pasient i Archer-1 5 år før, dvs mars 2020?
Det blir noen hvis, om og men der, at de øyner å ha alle innrullert inntil 5 år før avslutting av studiet gir vel mening. Trodde det var 31.12.2025.
Gleder meg til første readouts begynner å komme fra Archer. =)
Det blir unektelig spennende!
Finnes det en sjanse i havet for at forbehandlingenmed Rituximab som kjøres i ordinær Betalutinbehandling fører til at noe av Rituximab-effekten allerede er tatt ut?
Om jeg har forstått riktig, så fjerner Betalutin-behandling Rituximab-immunitet (CD20). Og den langvarige effekten av Betalutin gjør at man kan gjennomføre gjentatte, mindre Rituximab-doseringer, i stedet for en stor.
Glemmer riktignok fort, men så vidt jeg kan huske så er det vel bare liltomab som brukes i forbehandlingen.
Jeg tror rekkefølgen var følgende:
Lilotomab, Betalutin, 5x Rituximab
I alle fall på museforsøkene
Det må mer enn èn behandling av Rituximab til for å ta knekken på tumoren. Den første tar bare ut de sirkulerende B-cellene som er friske og har masse CD20.
Glitrande,
Såvidt jeg forstår er ikke problemstillingen aktuell heller iht. det @dr.Stockman sier. Rituximab ser bare ut til å ha blitt brukt sporadisk:
Helt korrekt, og figuren din illustrerer det godt for alle de ulike armene.
I Lymrit 37-01 må skille mellom forbehandling (RTX) og pre-dosering (Lilotomab)
Ja, og folkens, husk også på at dette er pasienter som har cancer som er Rituximab-refraktær. Det vil si at den eneste effekten den har er på friske celler.
Slide 14.
4x Rituximab skal det være
Og her er patenten for “oppregulering av antigen uttrykk” :
Hvis dere etter hvert skulle trenge litt avkobling fra disse lange, innfløkte NANO-diskusjonene - så kan vennene deres i Funcom-tråden anbefale dette spillet:
Her kan du blant annet:
God helg!