Takk for svar!
Har vært i gravemodus i det siste…
Edit :Tre saker hos rek med eudraid, se over
Takk for svar!
Har vært i gravemodus i det siste…
Edit :Tre saker hos rek med eudraid, se over
Det er ikke mye ekstraarbeidet å øke frekvensen fra månedlig til ukentlig URL til full xls-oversikt. Det er selvsagt ikke noe ekstraarbeid å gjøre det daglig heller, når det først er programmert en liten snutt til å gjøre jobben.
Tipper vi er oppe 3-4 kr som @anon21766851 sier. Blir ikke forundret om vi ender opp eller over 60 kr.
Noen som vet hva dette betyr:
TRADING HALT: ORDER BOOK NANOO IN MARKET FIRST NORTH NOK AT 09:21:02.120
11:18
Trading Halt: Order Book NANOo in market First North NOK at 09:21:02.120
null
Du finner tilsvarende melding hos alle andre aksjene på Oslo Børs. (Tror jeg, sjekket fire aksjer.)
Tipper det har noe å gjøre med de tekniske problemene hos Nasdaq.
TRor du har helt rett. Hele Nasaq Nordic er fortsatt nede. Og First North er en Nasdaq børs.
First North is Nasdaq’s European growth market,
Takk for svar:)
Så ikke børsstans pga oppkjøpstilbud?
Pokker… jaja, får vente litt til på det
(litt ironi dette, forventer ikke noe sånt enda, selv om man aldri kan vite)
Hadde gjort seg med et bud på 500kr nå.
Er jo tross alt snart sommer.
Hysj! Jeg venter enda på avklaring ifht. trekanten i teknisk tråden
Er stygt redd for at du får analysert en god del trekanter, og til og med noen firkanter og sirkler før et bud kommer
Sånn apropos. Hva ble kursen satt til den gang det ble diskutert om nano skulle prises som Algeta? Var ikke det rundt der?
ligger vel på rundt 450kr med dagens dollarkurs
Trekant er oppskrytt
Tar heller et bud på 500-ish som nevnt her, og at ledelsen ler høyt og lenge av det budet
Om valget står mellom å få bekreftet en trekant i chartet, eller et bud på 500kr, så kan Nocturne stappe den trekanten opp en viss plass No offence så klart
Algeta ble kjøpt for 2,9 bUSD
https://dealbook.nytimes.com/2013/12/19/bayer-to-acquire-drug-maker-algeta-in-2-9-billion-deal/
på dagens marketcap er nano verd 0,36 busd.
Så 2,9 bUSD for NANO er da åttebagger fra dagens nivå = 450 kroner.
Men NANO står i en mye sterkere situasjon enn Algeta på mange måter.
Takk sparegris
Når vi først drømmer oss bort, hva er deres mest optimistiske, men realistiske, horisont for når et bud kan komme?
Partnerskap i løpet av 2018 og oppkjøp i løpet av 2019 er mitt bull case