Så noen visste altså…
alltid slik…
TAKK! ENDELIG! nu kjør vi boiz
FPD i morgen eller ???
Haha. tror vi skal være superhappy om de melder FPD før vi skriver juli jeg
Litt “stang inn” feeling på dette, må være deilig for selskapet å kjenne at denne falt på plass rett før kvartalsrapport.
Får håpe de er kommet i flytsona igjen
Nordic Nanovector has now received all necessary approvals to begin PARADIGME in Norway and will commence start-up activities with the selected clinical sites immediately with the intention of recruiting patients into the study as soon as possible.
Dette bør Oslo Børs kikke nærmere på. Her er det helt klart noen som har benyttet seg av insideinformasjon.
Ja, jeg var 95% sikker på at denne ville komme nå innen et par uker, men utrolig flott at de rakk å få den ut før q1 og gf.
Blir en helt annen tone i morgen nå.
Pun intended? Em Ai Rait?
Herregud. jeg er i lykkerus. tror jeg må gå meg en tur.
Jeg har snitt 85 , bring it on…!!!
der ble det stans gitt
Opp et pent sekssifret beløp på denne ja, på tide, og DEILIG!!
Spørs om man bare skal følge @Spot-On sine calls, han har truffet nå 2/2 ganger med kjøp dagen før store rykk. Bra gjort.
Meget godt jobba. Evt. sitter han på innsidesekken. Har truffet major på årets to store happenings.
Han har ihvertfall fortjent navnet sitt.
@anon21766851 , jeg er på reise. Kan du fikse meg ett bilde av Opera med teksten “you get a like, you get a like, everyone gets a like!”?
Men at det i det hele tatt finnes aksjer til salgs på 50-tallet nå? Det er sånt en enkel småsparer ikke forstår.