Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Så noen visste altså…

4 Likes

alltid slik…

2 Likes

TAKK! ENDELIG! nu kjør vi boiz

4 Likes

FPD i morgen eller ??? :slight_smile:

2 Likes

Haha. tror vi skal være superhappy om de melder FPD før vi skriver juli jeg

7 Likes

Litt “stang inn” feeling på dette, må være deilig for selskapet å kjenne at denne falt på plass rett før kvartalsrapport.

Får håpe de er kommet i flytsona igjen :smiley:

3 Likes

Nordic Nanovector has now received all necessary approvals to begin PARADIGME in Norway and will commence start-up activities with the selected clinical sites immediately with the intention of recruiting patients into the study as soon as possible.

8 Likes

Dette bør Oslo Børs kikke nærmere på. Her er det helt klart noen som har benyttet seg av insideinformasjon.

3 Likes

Ja, jeg var 95% sikker på at denne ville komme nå innen et par uker, men utrolig flott at de rakk å få den ut før q1 og gf.

Blir en helt annen tone i morgen nå.

5 Likes

Pun intended? Em Ai Rait?

Herregud. jeg er i lykkerus. tror jeg må gå meg en tur.

7 Likes

Jeg har snitt 85 , bring it on…!!! :joy::muscle:

9 Likes

der ble det stans gitt

Opp et pent sekssifret beløp på denne ja, på tide, og DEILIG!! :slight_smile: :slight_smile: :+1: :+1:

2 Likes

image

7 Likes

Spørs om man bare skal følge @Spot-On sine calls, han har truffet nå 2/2 ganger med kjøp dagen før store rykk. Bra gjort.

3 Likes

8 Likes

Meget godt jobba. Evt. sitter han på innsidesekken. Har truffet major på årets to store happenings.

1 Like

Han har ihvertfall fortjent navnet sitt.

4 Likes

@anon21766851 , jeg er på reise. Kan du fikse meg ett bilde av Opera med teksten “you get a like, you get a like, everyone gets a like!”?

:grin:

3 Likes

Men at det i det hele tatt finnes aksjer til salgs på 50-tallet ? Det er sånt en enkel småsparer ikke forstår.:thinking:

2 Likes