Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Vi kan snakke så mye vi vil om hva kursen er, burde være og har vært. i mitt hode handler det kun om en ting;

Vi er 129 pasienter unna å ha et produkt i markedet. 129!! Det er det eneste som står i veien for oss. Vi VET at alt av effekt, safety osv blir bra. Vi VET at produktet er bra. Nå gjelder det bare å få satt sprøyten i 129 pasienter så er vi der vi skal være!

11 Likes

De fleste skjønner nå at kursen burde stå langt over 100, spørsmålet er vel egentlig hvor raskt vi kommer dit. Jeg tror ikke det tar så mange ukene.

Etter hvert som dataene fra Archer 1 kommer inn vil det jo bli breakthrough. Er ikke forsvarlig å la folk dø når man har en tilgjengelig medisin som fungerer.

2 Likes

Enig Hallakis. Med paradigme i 20 land og 80 sites med FT stempelet på bør rekruteringa gå unna.

2 Likes

Vil Nano holde oss oppdatert på hvor mange som har fått behandling på kvartalspresentasjonene fremover.? Tenker da på Paradigme.

Tror ikke de gjør det Dunkel. Nå er vi i gang, de som trenger å bli holdt mer i hånden får finne seg andre selskaper å investere i.

Tviler på det. Tror ikke de ønsker mer spekulasjon om fremdriften enn nødvendig.

Ja, de skal oppdatere på antall åpne sites. Det korresponderer greit med antall doserte pasienter via et par enkle regnestykker og koeffisienter basert på historiske data.

Man må tro litt på statistikk. Det er tross alt det som gjør forskningen på Betalutin gyldig.

4 Likes

Er ca 4 uker siden Paradigme ble godkjent i Norge. Hvor lang tid regner man før man har sites oppe og går?

Synes jeg leste en plass et etterslep på 4 uker fra sites er oppe å går til nettsiden blir oppdatert. Kan det stemme?

Dette er haussing uten substans. Vennligst slutt.

10 Likes

Mnja… Still spørsmål om hva du hadde gjort selv, om du hadde blitt diagnotisert med NHL.
Etter et søk på nettet, vil du se at det finnes en behandling som skal funke ved tilbakeslag. Og lurer på hvorfor du ikke får den.

Det var ikke så enkelt tidligere, da internett ikke fantes.

Edit: Men dette handler også noe om hvordan den som er syk håndterer det. Noen pasienter vil vite alt om prognoser osv, men andre som blir syke har mer enn nok med å puste… Man kan, både som pasient og pårørende, bli slått til jorden ved å bli stilt ovenfor en alvorlig, livstruende diagnose.

Hva sikter du til?

1 Like

Kjempebra Poster/Abstract
Tydelig signifikans og klar og tydelig konklusjon.
Fint at det også fokuseres på arvtageren til Rituximab.

Her er det bare å bli med hele veien :slight_smile:

Nesten litt merkelig at ikke Roche sikrer seg hele sulamitten nå som Biosimilars er på vei inn i markedet. Da ville de i hvert fall sikret 2 og 3 Fl. Med på kjøpet vil de også fått Humalutin som mulig 1FL.
En kombinasjonsbehandling, i tillegg til mono, på DLBCL ligger også der framme.
Her gjelder det å ikke bli tatt på senga når bud kanskje kommer. Trader man, og står utenfor 50% av tiden, har man også bare 50% sannsynlighet for å bli med på moroa.

2 Likes

Verste som kan skje nå er vel egentlig at det kommer et bud på 200 kroner. Håper vi får lov til å utvikle dette i fred før det blir budkamp.

1 Like

Verste som kan skje er vel at Betalutin slutter å virke, men sannsynligheten er vel ganske lav. Tror sannsynligheten for skambud bare vil øke jo mer tid som går frem mot godkjenning.

4 Likes

Du mener det beste? Hvem takker vel ikke ja til 200% premie. Betalutin er ikke derisket 100% samme hvor bra det ser ut. Usikkerheten som er igjen, samme hvor lite det er, er nok verdt den summen per aksje.

Jeg hadde takket ja.

7 Likes

Har store tvil på at hovedeierene i NANO ville gå for en verdisetting lavere enn 15 milliarder.

2 Likes

Hm, ved et bud på 200 prosent av dagens kurs…Da hadde jeg blitt tvangsinnløst. På skambud. Ikke første gang…

Tror vi Nano vil hente litt penger etter gode resultater på ASH? I mitt hode vil det i såfall kun være positivt. Var vel en av grunnene til at Algeta ble solgt så «billig»? Krigskassa var vel nesten tom ved salg. Eller vil de heller gå for en partnerløsning?

Tror ikke at den nødvendige prosentandelen som kreves ville godtatt 200kr. Mine aksjer har i hvert fall høyere ambisjoner :slight_smile:

Et sannsynlig scenario er faktisk nettopp dette. Budet vil komme og majoriteten (70-80%) vil selge. Punkt 13 vil slå inn samtidig.
For å få slått kloa i resten må de øke budet.

Fra punkt 13 i årsberetningen

Company take-overs
The board of directors has established guiding principles for how it will act in the event of a take-over o er. The board of di- rectors will not attempt to in uence, hinder or complicate the submission of bids for the acquisition of the company’s opera- tions or shares, or prevent the execution thereof The board of directors will help ensure that shareholders are treated equally If a take-over o er is made, the board of directors will obtain a valuation from an independent expert and issue a recom- mendation as to whether shareholders should accept the offer.

2 Likes