Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Løpe etter Nano-toget…

Beklager men jeg godter meg stort sett når jeg leser slike kommentarer.

3 Likes

Øretrillere. Du merker de verken når de kjøper eller selger… men nok om det!
Its Fundamentaltråd:) god helg.

3 Likes

Ingenting å beklage. Her er det bare megadårlig timing på gang og jeg ser selv humoren i handelen min.

EDIT: Og beklager for å støye i en fundamentaltråd. Strengt tatt småprat dette her.

6 Likes

Ser i meldingen fra 17 oktober at de under Q3 vil presentere resultater fra Lymrit 37-01. Men se uthevet tekst i utdrag fra meldingen under:

During this presentation, the Company will present updated clinical results from the LYMRIT 37-01 trial with Betalutin® in relapsed/refractory indolent non-Hodgkin’s lymphoma patients. These results will be published on 1 November in an abstract* that will be presented in a poster at the 60th American Society of Hematology (ASH) Annual Meeting.

Jeg tolker dette som at de har dratt ut data for pasienter som er relapsed & refractory til denne Q3 presentasjonen. Så vidt jeg husker er vel ikke refractory et inklusjonskriterie i part A av 37-01. Er det gode data for paradigmepopulasjonen de skal fortelle oss om ifm Q3?

Kan virke som de drar ut data fra de pasientene for å rette fokus mot den pasientgruppen de fikk Fast Track for?
Blir meget spennende å se hva de kommer med, både abstraktet nå til uka, og Q3 og presentasjonen neste uke!

Edit: ref Fast Track pressemeldingen:
" Lisa Rojkjaer MD, Nordic Nanovector CMO, commented: “We are pleased to have been granted Fast Track designation for Betalutin®. This designation is based on the promising safety and preliminary efficacy data in patients with relapsed/refractory indolent non-Hodgkin’s lymphoma from the first part of the LYMRIT 37-01 study"

Det betyr jo bare at dette er 3 linje.

Jeg tror, merk tror, at de da ville kalt populasjonen CD20-refractory R/R FL.

2 Likes

Takker for svar, det høres fornuftig ut. Hadde det vært paradigmepopulasjonen hadde de nok vært tydelige på CD20 refractory og kanskje også FL. Vi får se hva de kommer med. Spennende dager nå.

1 Like

Er pasienten R/R og definert som 3L pasient så er vel man da også CD20 refractory.

Litt uklar på om SCT behandling i første linje og CAR-T i andre linje ville kvalifisere som CD20 refractory f. Eks.

Når er jo RTX standardbehandling innenfor NHL, så majoriteten av pasientene har hatt noen runder med CD20 preparater.

Derfor Betalutin VIL bli et medisinsk preparat og derfor VIL Betalutin få markedsandel !

60% i første linje er vel det som er representert til R-CHOP, og må ærlig si jeg ikke vet hvor mange fra andre linje som er representert. Det er vel kanskje en tidsperiode NANO ser etter i CD20 refractory/relapse også?
@FakeNews Betalutin vil få bekreftet nok en gang hvordan de er svært mye sterkere enn konkurranse i 3FL. MEI Pharma er greit å være bevist, men deres projiserte markedsstørrelse er for 2FL, og det er også 2/3 deler av de som er behandlet i FL hos de. Så slik jeg leser rapporten hos de er det 2FL og ikke 3FL de sikter seg inn mot. Men enkelhet i behandling, QoL og safety er momenter Betalutin overskygger de helt på. Og det er vel eneste de som har en efficacy som på noen måte kan true effekten så langt vist hos NANO.
Kommer ikke i fra at det ser meget gunstig ut for pasienter i 3FL pga NANO og Betalutin.

2 Likes

Dette kommer nok ikke på Q3-presentasjonen, men på ASH 2018.

Lisa bekrefter på Q2-presentasjonen etter ca 29:20 her:
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=92031946

Hun sier at de ikke har samlet data for om alle pasientene fra Lymrit 37-01 var R/R, men de skal sjekke data og hun håper de har mer data på ASH.

Så du tenker at på Q3 vil de gi en generell info om komplette 37-01 data som de foreligger i abstraktet?
Jeg tolket meldingen til at de ville gi oppdatering på R/R pasienter under presentasjonen 6.nov. Mulig jeg bare er litt for ivrig om dagen.

Nja, jeg tviler på at vi får mer info enn det som fremkommer i abstraktet. Er nok strenge kriterier for hva ledelsen kan dele før de risikerer miste muligheten for å presentere på ASH.

Mulig andre kjenner mer til hva vi kan forvente?

1 Like

Abstraktene…flertall.
Mulig vi kan få litt info rundt hva de tenker om CLL.

Nå tenkte vi vel på data fra Lymrit 37-01, men ellers enig :wink:

Vil informasjon rundt dette også bli tilgjengelig 1 november? Eller er dette utelukkende ASH materiale?

The Company will also have two non-clinical posters: one presenting
Betalutin and one presenting the investigational anti-CD37
radioimmunoconjugate 212Pb-NNV003, which is under evaluation in a
research collaboration between Nordic Nanovector and Orano Med
(formerly AREVA Med).

Cell Cycle Kinase Inhibitors Potentiate the Effect of 177Lu-lilotomab
Satetraxetan in Treatment of Aggressive Diffuse Large B-Cell Lymphoma

Authors: G.R. Rødland et al.

Targeted Alpha Therapy with 212Pb-NNV-003 for the Treatment of CD37
Positive B-Cell Chronic Lymphocytic Leukemia (CLL) and Non-Hodgkin
Lymphoma (NHL)

Authors: A. Saidi et al.