Nano bruker engelsk som arbeidsspråk.
Men MB er jo dansk.
Jeg skrev på engelsk.
Om hun trenger å ta det opp med Bravo f.eks. er det fordelaktig at det står på engelsk.
Jepp, men jeg spurte bare om en PDF av Bravos presentasjon på Jeffries-konferansen ville bli tilgjengelig på hjemmesiden deres…
Edit. I og med at Bravo, etter all sannsynlighet, har holdt en presentasjon på Jefferies, så er den info’n offentlig, etter min mening. Men det kan jo ha vært en -til - en-møter…
anti PD-L1 kombo imponerer ikke i FL og DLBCL
16/11-2018 10:31:42: (NANO, NANOO.ST) Nordic Nanovector ASA: Increased share capital following exercise of employee share options
Vis børsmeldingen
http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20181116.Cision.20181116:BIT:1316:0
Hei Costa!
Takk for sist!
Costa tar det han kan veldig bra.
Han handler for litt over 6 millioner? Sterkt signal fra tidligere CEO!
Penger på gata for ham. Betale 14.24 per aksje, som han øyeblikkelig kan selge for 78 kr uten å måtte melde innsidesalg.
Selv om jeg regner med at han holder på dem om han ikke trenger cash.
Helt klart. Han har reira seg godt til!
Jeg tolker det dit hen at han vet hva som er i ferd med å treffe markedet.
Prøver igjen
Hvor går aksjekursen til NANO.OL den neste uken?
- Opp (Kjøp)
- Uendret (Hold)
- Ned (Selg)
0 stemmegivere
Hvor går aksjekursen til NANO.OL de neste 3 månedene?
- Opp (Kjøp)
- Uendret (Hold)
- Ned (Selg)
0 stemmegivere
Da er presentasjonen ute:
http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/NORDICNANOVECTOR_JEFFERIES2018.pdf
Takk, Nano-belieber!
Da kan man vel si at vi har fått svar fra MB:sunflower:
Verdt å merke seg overskriften på slide 18. Ville neppe blitt highlightet hvis ikke resultatene er gode.
Jepp. Kunne være interessant å sammenligne Jefferies- presentasjonen og oktoberpresentasjonen under Who we are på Nanos hjemmeside, henholdsvis 35 og 40 sider.
Ser de på Jeffries bruker waterfallplotet fra ASH 2017 hvor 90% av pasientene opplevde tumorreduksjon. Om jeg ikke tar helt feil, så kan vi forvente at dette plottet blir enda penere under ASH 2018.
Det blir bedre. 7 av 8 skal inn under 50 streken.
@larsmkn sjekk ut alle steinaldermedisinene Betalutin konkurrerer mot her på side 19. Stemmer det at disse selskapene sannsynligvis presenterer på overhead når de legger frem resultater?
Spørs om sistemann har hatt en reduksjon eller ei da.