Tror det var for archer-1, men jeg skal ikke stå i veien for litt hauss.
Det stemmer, men antar det samme kan gjelde for Betalutin 3L FL her i Norge også.
Tror vi har rundt 45 sentere i snitt for 6 mnd i 2018 også, så de trenger nok ikke rekruttere 130 i år.
Anslår september er måneden vi får melding om rekruttering ferdig.
Mentalt er jeg ikke forberedt på en sånn overraskelse. Legg gjerne frem finregninga når du har tid.
Jo flere sånne flotte quotes fra prospektet dere kan finne jo bedre, jeg har planer om en episk tweetspamfest i kveld
Edit:
du vet @anon21766851:
Hva legger du til grunn for rekrutteringshastighet Glein? 0,15 pasienter per senter per måned?
Ja. Det har vel vært ansett som gangbar mynt i disse trakter.
Er det basert på NHL pasienter, eller bare generelt for alle kliniske studier?
0,1 pasient/mnd = februar 2020
0,125 pasient/mnd = november 2019
0,15 pasient/mnd = september 2019
0,175 pasient/mnd = juli 2019
0,2 pasient/mnd = juni 2019
Se for deg melding om ferdig rekrutert i juni da? Dæven steike det hadde satt fyr på kursen
Har inntrykk av at NANO kan vise tall med inntjening av milliarder, og kursen vil falle fordi sell on news.
Men tror sannsynelig område inrulleringsraten vil komme på er mellom 0,125 og 0,15. Så fra overgangen august/september til midten av november en gang.
Skal vi tro på det som er sagt tidligere, så er jo det stor interesse for Betalutin.(ex så sa jo LR at de klarte å fylle et stort konferanserom på en varm sommerdag i München i fjor).
Så det KAN jo være muligheter for postive overraskelser. Vil tro rekruteringen i Norge går rimelig bra.
Må vel innrømme at jeg skammer meg!
Min kalkulator støtter @studenten86 og sier at innrullering kan være ferdig i september allerede. Gitt at de innrullerer høvelig greit med 0.15 per senter per måned.
Det kan stemme. De vil selvfølgelig ha inn mest mulig $$ men man må jo være rimelig lojal og Nano-fan for å tegne seg her dersom kursen er lavere enn 45 den 06.03
Det er ikke mange aksjene per TI-medlemmene som skal til for å støtte selskapet med å få inn de siste millionene. En ting er å handle til overpris fra en annen som eier aksjen, en annen er å betale noe overpris for at selskapet skal få inn penger (gitt dagens kurs).
Jeg kommer til å tegne meg for mine aksjer, nesten dønn uansett.
Godt å høre at vi er flere.
Jeg også. Blir knappe 200 aksjer, så de hundrelappene skal jeg jaggu sponse de med.