Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Nei, tror ikke det…?

Kom prekliniske data fra samarbeidet med Orano Med, kan ikke huske det kom noe annet…

Tenkte på denne:

Cell Cycle Kinase Inhibitors Potentiate the Effect of 177Lu-lilotomab Satetraxetan
in Treatment of Aggressive Diffuse Large B-Cell Lymphoma Cell Lines

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/link-documents/poster-ash-2018-preclinical.pdf

Ble nok glemt i all viraken rundt mDOR, 212Pb-NNV003 etc. Men jeg ser ikke at franskmennen er nevnt på posteren…?
Godt mulig konklusjonen også var litt tung og vanskelig tilgjengelig for glade amatører;)

2 Likes

Nano har satset tydelig på strategien med engangs-behandling, så vil ikke forvente at det endres.

HAMA vil nok oppstå i flertallet av pasientene etter første behandling. Man kan gi ny behandling, men risikerer da allergiske bivirkninger. I verste fall anafylaktisk sjokk. På sykehus gir man noen ganger behandling som er nødvendig, men som pasienten er allergisk mot, etter prebehandling med høydosis av binyrebarkhormon og antihistamin, samt med anafylaksi beredskap (adrenalin og intubasjonsutstyr). Så det finnes en mulighet, med høyere risk og større besvær.

Jeg tror ikke Nano kommer til å undersøke disse muligheter, men heller fortsette på den innslåtte vei.

9 Likes

#metoo. Jeg vil jo absolutt de skal lykkes men føler ikke jeg skylder dem noe i den forstand.

1 Like

Raust = Stupid

Dette er relevant.
Det å kjøpe emisjonsaksjer til 45 når kursen er 43 er helt merkelig og tegner for meg et bilde av bullshit-faktoren enkelte presumptivt oppegående NANO-investorer lirer av seg her inne.
Jeg klarer ikke ta slikt seriøst…

1 Like

Har lagt til en liten påminnelse i denne tråden om å prøve å skrive innlegg med substans. Flagg gjerne upassende innlegg :slight_smile:

7 Likes

Er man ute etter å kjøpe mange aksjer uten å påvirke kursen så er det jo en grei tilnærming.

Å jeg klarer ikke å ta slikt seriøst…
Men du skal ha for at du har sittet med synonym ordboken for å finne et passende synonym til antatte:)
At folk heller vil tilføre krigskassen til et selskap de har troa på noen tusenlapper en å la de pengene gå til en eller annen trader av ulik karakter er vel ikke så merkelig er det vel!
Å nei, man må jo betale 2 kroner mere for aksjen :o So what? Hva er det i det store bildet da? kanskje hver av oss da betaler noen hundre kroner mere, uten at det har betyding for ens privat økonomi. men de som er “4theLongRun” skjønner seg muligens ikke på noe annet en umiddelbar profit.
Bare for at det ikke er innenfor din investeringsfilosofi er det vel enkelte med en annen mere filantropisk refleksjon rundt dette, de som gjerne er investert I Nano, så jeg synes det blir smålig å komme å kalle det bullshit!

"> Raust å kjøpe emiaksjer til 45 når markedspris er 42 da :relaxed:

Raust = Stupid"

Slike kommentarer blir bare for dumme!

7 Likes

Ærlig talt,
Hvor mange her inne tror oppriktig at en seriøs aktør som ønsker ta en større posisjon benytter en reparasjonsemisjon som verktøy?
Det ville meg bekjent være første gang i historien.
På tide å slutte å drømme.

Merkelig?
Nei, det er mer enn merkelig.
Bare tanken på at småaksjonærer planlegger å kjøpe aksjer 3-5 kroner over dagens kurs er helt koko. Vi snakker få kroner…men det blir nå 8-12% på dagens kurs.

Dette får bli min siste kommentar om dette. Ønsker ikke bidra til ytterligere diskusjon om dette. Jeg er tross alt investert i NANO :slight_smile:

Så du går ut og proklamerer at repemisjonen ikke fylles? Og om den gjør det er det takket være naive folk?

Personlig så har jeg investert i NANO for å sitte til B blir medisin. Om jeg må betale 45 istedenfor 42 for noen skarve aksjer spiller ingen rolle når NANO blir bedre rustet til å komme helt frem alene.

Om du ikke er ute etter den stor potten så ser jeg heller ingen grunn til å kjøpe emi aksjer til overkurs.

In for the long run

4 Likes

Nja, det jeg sier er at de som blindt bestemmer seg for å handle emisjonsaksjer selv om emikursen er 3-5 kroner høyere enn dagskursen er lite troverdige.

Det kan jo være at dagskursen er 69 på siste emi tegningsdag…og da er jo 45 et røverkjøp.

Mitt poeng er at man ikke bør tegner seg før absolutt siste dag.
Alt annet er lite rasjonelt.
Vi er her for å tjene penger, ikke sant?
Tjene penger på NANO, altså.
Eller har folket tatt steget inn i religion-teigen?

Det mener jeg ikke.
Jeg sier bare at det ikke er rasjonelt og derfor lite troverdig.

AMEN.

Faktaopplysning:
Vi snakker om meget små summer. Hvis man for eksempel har 5 000 aksjer vil man få rett til å tegne 108 aksjer.

Forskjellen på å betale 42,- og 45,- blir da altså noen få hundrelapper.

Uansett er det merkelig at vi har denne diskusjonen nå, all den tid vi må anta at ingen tegner før siste dag mulige dag (6. Mars).

1 Like

27/02-2019 07:00:16: (NANO) Nordic Nanovector ASA - Results for the Fourth Quarter and Full Year 2018

27/02-2019 07:02:15: (NANO) Nordic Nanovector ASA: Resultater for fjerde kvartal og helår 2018

1 Like

69 sentre åpnet i totalt 23 (!) land, samt lavere cashburn enn forventet anser jeg som meget positivt :slight_smile:

5 Likes

@pdx Uten tvil troll på avveie!

7 Likes

Min ikke overskriften på Hegnar bliver;
Nordi Nanovector taber fortsat penge :crazy_face:

Godkendt - jeg skal snart ind igen, men helst på kurs 35,- :+1:

Hva er det folk griner sånn etter? Ingenting er jo forandret? Ting er ontrack og 2020 er året ting løsner. Interessant at de allerede nå guider en fase 2 i dlbcl? De må vel ha sett noe positivt for å gjøre det?

2 Likes