Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Herrem… han kødda jo når han sa det! Med glimt i øyet. Ny CEO må forhandle om 1). lønn, 2). bonus 3). opsjoner og 4). sluttpakke. I tillegg er det normalt 2-3 mnd. oppsigelsestid i selskapet vedkommende er i. Take a chill pill folkens. Vi har nettopp kommet oss opp fra en capitulation bottom og former et nydelig bullflag. Jo lenger vi konsoliderer i denne rangen jo mer EKSPLOSIV blir kursen opp. Vent og se!

P.S - La oss anta at dette er en dude fra BP. BP lar ham gå for at han skal sjekke ut Nano fra innsiden. Når han da melder fra til dem at selskapet og Betalutin er good, kjøper de opp hele Nano.

(Det siste er REN fantasi fra min side og inngår i del 4 i @Spot-Ons Nano-roman (all rights reserved).

10 Likes

Noen som har full oversikt over endringer på Springer? Oppdatert 19 April

https://adisinsight.springer.com/trials/700229754

Tenker akuratt det samme som deg @Nocturne.

Når de har fått Costa til å kunne sitte som en nødløsning fram til Juli, så har dere nok estimatet på hva han mente med shortly (med ett glimt i øyet!!)

Slapp av folkens, ny sjef kommer. Blir bra dette på sikt :moneybag::moneybag:

2 Likes

Meget mulig, men burde ikke da en Interim CEO blitt utpekt? 4 måneder uten kaptein er lenge.

I min verden er det en tid for skjemt og en tid for seriøsitet. Je* vet ikke om jeg finner styreleder sin timing rett dersom han begynner å kødde med tidsangivelser, når han nettopp har sett sin CEO gå på dagen for en slentrende omgang med tidsangivelser og mangel på kommunikasjon. Men, men vi har alle forskjellig humoristisk sans og Sandnes har trolig en som ligger italienere nær. ;-))

God helg!

2 Likes

Det var en spøk - men i likhet med Sandnes klarer vel ikke alle å se humoren i innlegget :slight_smile:

Vi konsoliderer fint i et bullflagg og selv om vi skal holde dette til fundamentale og ikke tekniske klarer jeg bare ikke å se hvordan en CEO melding ikke vil sammenfalle perfekt med brudd opp av firkanten vår :wink:

6 Likes

2 Likes

Styreformannen kunne godt ha ordlagt seg litt anderledes. Men da hadde vi fremdeles disktuert hvem kommer når og hvorfor tar det så lang tid osv…

Faktum er at de jobber med å finne en ny CEO, at de mener at det er mer fornuftig å dele arbeidsoppgaver mellom styreformann og resten av ledergruppen fremfor å “utnevne” en interimsjef.

Hva er krisen om det tar noe tid før det kommer en ny CEO? Resten av ledergruppen gjør jobben sin, og styreformannen er overdommer. Mulig at partenerbiten osv lider litt. Men noen mnd forsinkelse her spiller vel svært liten rolle. Det som er viktig er at de kommer videre på det medisinske og der spiller CEO ytters liten rolle.

3 Likes

Da ble Tone Kvåle iCEO

4 Likes

Nordic Nanovector appoints Tone Kvåle as Interim Chief Executive Officer
Oslo, Norway, 20 April 2018

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that it has appointed Tone Kvåle to
the position of Interim Chief Executive Officer (CEO) in addition to her current
role as Chief Financial Officer. The appointment is made to conform to Norwegian
Companies Law. A search for a full-time CEO is progressing.

-End-

For further information, please contact:

Ludvik Sandnes, Chairman

Cell: +47 907 43017

Email: [email protected]

Malene Brondberg, VP Investor Relations and Corporate Communications

Cell: +44 7561 431 762

Email: [email protected]

Media Enquiries

Mark Swallow/David Dible/Isabelle Andrews (Citigate Dewe Rogerson)

Tel: +44 207 638 9571

Email: [email protected]

About Nordic Nanovector

Nordic Nanovector is committed to develop and deliver innovative therapies to
patients to address major unmet medical needs and advance cancer care. The
Company aspires to become a leader in the development of targeted therapies for
haematological cancers. Nordic Nanovector’s lead clinical-stage candidate is
Betalutin®, a novel CD37-targeting Antibody-Radionuclide-Conjugates (ARC)

https://newsweb.oslobors.no/message/449279

4 Likes

It seems like they are reading the bloggs :wink:

3 Likes

skulle ikke costa fungere som CEO til de fant en ny da!?
for en mann!!!:exploding_head:

Nei, han skulle være “available to the board”.

1 Like

Javel…Så hyggelig for oss da. Jeg applauderer iaf ikke :thinking::thinking::thinking::thinking: Her er det fullstendig kaos på kammerset

Nei det er ukorrekt tolkning av hva som ble oppgitt. Han er tilgjengelig for styret.

1 Like

Jah, kødder du?! Alt gnålet her inne om CEO og IR bare… “f… this, give’em something”.

6 Likes

Nei, han skulle være tilgjengelig for styret frem til slutten av juli. Og da sannsynligvis ikke som CEO, men heller for å kunne svare på spørsmål o.l.

Slik jeg skjønte det så skulle han bare være tilgjengelig, så det virket ganske klart at han gikk av umiddelbart. Ser ut som de måtte utnevne iCEO pga lovmessige ting. Jeg tror de er så nære ny CEO at de håpet å ikke behøve det.

haha ja på spørsmål om fremdrift :joy:

skulle gjerne spurt han om størrelsen på fallskjermen