Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Han har tidligere fortalt hvor glad han er i sin anonymitet og hvordan posisjonen er spred over flere konto. Slapp av med doxxingen nå, folkens.

Hvis det er noe som skulle vært bannable offense, så er det doxxing på anonyme forum…

2 Likes

Når man går fra å pantsette bil, hus, hytte, motorsag og sparkesykkel og roser nano opp i skyene, til så å…unnskyld uttrykket, klikker mongo for at Nano muligens er litt sent ute/rotete i hele CEO situasjonen, så ringer det noen bjeller hos meg.

2 Likes

Kan jo være at Spot ble lei av all hetsinga. Vedkommende har vært åpen på hva som er gjort, og hvordan aksjene er disponert.
Så får man velge hva man vil tro på.
Tar gjerne en kaffe med vedkommende, jeg.
Eller et glass Ribera Del Duero.:space_invader::wine_glass:

Edit: har bytttet ut han med vedkommende.
Edit2 : ser at Spot har slettet noen av sine tidligere innlegg.
Edit 3 … og det er synd. Spot er jo kunnskapsrik, som torbolt sier.

1 Like

Tviler på at Mr. Myrlid må pantsette noe som helst for å finansiere aksjene i Nano. Når det er sagt så er det få som sitter på mer kunnskap om selskapet Nano en @Spot-On, det er iallefall mitt inntrykk. Om han velger å bruke det til sin fordel med å trade, så er vel det helt opp til han selv. Du skal ikkje ta mange 180 vendinger før man blir avslørt, så der må man vel velge sine kamper med omhu :smiley:

1 Like

Er så mye rart i og rundt denne aksjen at jeg snart gir opp. Håper den dagen kommer at vi igjen kan diskutere medisin og forskning.

Gjør som @Evilfreud: melder flytting til insiderdelen og putter aksjene i skuffen til dataene er på bordet.

Livet er for kort.

7 Likes

Aldri negativt å ta gevinst. Og det var en imponerende trade.

Du må nok det ja. Pluss en del mer. Håper du har startet.

@pdx : du trenger faktisk ikke slette innlegg. Er kun brukerdata GDPR omfavner… og innlegg er ikke definert som det. Du kan få en fin powerpoint av meg som forklarer det meget enkelt :wink:

4 Likes

Vel, her har det vært full fres med en del utenomsnakk :rofl:
Back on topic: når er det REK har sine møter, da mtp godkjenning av Paradigme?
Vi kan vel også begynne å forvente FPD når som helst nå?
Tenker det siden de har en del godkjente land nå som man må regne med har startet screening av pasienter.

Angående ny CEO så vil jeg tro det kan ta litt tid, når de finner den rette personen så skal det vel forhandles, og han/hun har vel også sin oppsigelsestid?
Tviler på at de går på Nav sine “stilling søkes” sider og finner en arbeidsledig kandidat akkurat :rofl::+1:

1 Like

Strengt tatt er det vel bedre at de bruker tid for å finne den rette CEOen fremfor å plukke den første og beste. Jeg mistenker CEO er på plass i god tid til det skal legges frem hyggelige nyheter.

3 Likes

image

1 Like

Skal jeg tippe? så vil jeg tro Juli/august. Med tiltredelse Sept-November.

Dette er det som ville være en normal tidslinje, hvis de fant en kandidat raskt. Litt mer tid enn dette ville overhodet ikke være oppsiktsvekkende, for de er dønn avhengig av å finne rett kandidat, enhver feilansettelse i et så lite selskap er problematisk, feilansettelse av CEO er katastrofe.

Eneste måten det kunne skje fortere var om de hadde en kandidat “på hånden”, f.eks om Andrew Kay fra Health Cap kretsen var aktuell. CEO-kandidater som faktisk er ledige vokser ikke på trær.

1 Like

Jeg tror ikke de hadde noen for hånden når costa måtte gå. MEN det er godt mulig at de endrer strategi til partnerskapsmodellen og at en potensiell partner stiller med CEO.

Er faktisk ganske mye spennende som kan skje.

1 Like

Market cap er så lav og aksjen så svak nå at selskapet er i spill på en helt annen måte enn før, det er det ingen tvil om.

Hvis en svær aktør kommer og sier at de ønsker en rettet emisjon, styreplass og “her er vår foretrukne CEO”, så kan det fort bli en realitet.

1 Like

Er ikke enig i at Mcap er lav. Dvs jeg synes den har vært litt kunstig høy tidligere.

Men ellers enig i det andre.

På ATH var den ganske høy, men nå er den rett og slett lav i forhold til andre tilsvarende selskaper.

Men det er ikke noe særlig problem. De norske biotech-selskapene får hentet all den kapital de trenger på oslo børs så langt, og det er det slett ikke sikkert de hadde gjort så enkelt om de var registrert i statene.

3 Likes

Market cap er ikke SÅÅ lav så lenge de ikke har bekreftet at ballen ruller i den avsluttende fase 2-studien jeg ikke riktig husker hva heter, det er jeg enig i :slight_smile:

Endrer påstand. Mcap er på et nivå hvor det er plausibelt at big Pharma gjør noe.

2 Likes

Jeg legger til grunn for mitt utsagn om at market cap under 3,5 millarder på NANO nå er billig at jeg faktisk stoler på at vi er godt i gassen før august, bare så det er sagt. Hvis det ryker, så kan dere minne meg på denne posten etter sommerferien. :wink:

Igjen, her er market cap fra statene, sammenlignet med NANO på søte 345 millioner USD:

TGTX er til sammenligng verd 1,053 bUSD, eller 8,2 milliarder.

https://finance.yahoo.com/screener/predefined/biotechnology/?offset=0&count=100

1 Like