Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

70% premie på emisjonskursen hadde vel samtlige aksjonærer takket ja til. Kanskje med unntak av Healthcap…

E: Jeg snakker om 115,- + 70%. Ran, men fullt mulig pga problemene i 2017. Jeg hadde (PER NÅ) sannsynligvis takket ja.

2 Likes

Greit nok at rema reklamerer for middag til under 100-lappen, og det er i og for seg greit, men å selge nano for under 100-lappen vil bli sett på som tidenes ran.

1 Like

Det ikke bare vi som klager på prisingen av biotek i Norge/ Europa kontra US. Hørte en podcast hvor de intervjuet Stephen Diggle fra Vulpes Investments Management(Singapore basert), hvor han klagde på prisingen av investeringen sin i Oxford Biomedica, han ar soleklar på prisen hadde vært 3 til 4 gangeren om selskapet hadde vært notert i USA. Btw dro Vulpes inn 2 milliarder dollars på 2-3 mnd på å shorte subprime i den forrige finanskrisen, så han vet hva han snakker om.

1 Like

Men snakket han om prekliniske, prekommersielle, eller helt generelt?

Dere som er redde for at nano blir solgt med “bare” 70% premie på kursen (om så ath) - har dere vurdert hva som ville skjedd når

-Først: BP akkumulerer
-Så: tegnene på dette begynner å bli tydelige
-Dernest: spekulasjonene bygger seg opp
-Etter en tid: ryktene begynner å få substans
-Så til slutt: en offisiell melding alà nas kommer.

Noen som vil tippe på en kurs før vi har kommet dit?

3 Likes

Vil tippe en kurs godt over 200 da, alt avhengig av progress med studiene, rykter ang. budstørrelse osv.
Si at scenarioet til @ath100 her spiller seg ut etter ASH i desember, da med Paradigme og Archer-1 godt i gang, meget gode og betryggende data på Lymrit 37-01, som jeg vil tro får kursen over ATH alene, før oppkjøpsrykter.

1 Like

Redd? Hadde jo tjent fett med penger jo! (Vesentlig forskjell på 70% på kursen og 70% på ATH kanskje? Den ene er 93,- og den andre er 195,-)

Jeg ønsker et takeoverforsøk velkomment nettopp av grunnene skissert over, men jeg hadde samtidig godtatt mye lavere premie på ATH akkurat som situasjonen er nå. :slight_smile:

1 Like

70% på ATH er da vitterlig 219,30?
ATH er 129 ×,7 = 90.3 + 129 = 219.3.

1 Like

Ja, seff. Jeg har switchet om emisjonskurs (114,-) med ATH i de siste postene… My bad :slight_smile:

Good, stor forskjell på 24,50 på kursen hvis man har noen tusen aksjer :rofl::+1:

Vurderer dere virkelig å selge på ATH +70% kurspremie?
Her selges det ikke en eneste aksje (frivillig) i løpet av 2018/2019 med mindre budet er større enn NOK 400.

Med Betalutin på full fart mot 3L FL, ARCHER-1 studiet under oppkjøring og HUMALUTIN i baklommen (2020-2021) så tenker jeg egentlig mer > NOK 470 og oppover.

5 Likes

Folkens, nå må vi snart slutte å tørrjukke,

Faktum er at Betalutin har en del UNIKE egenskaper. Dette er egenskaper som både konkurrenter og pasienter drømmer om.

Er det en kommentar fra vår kjære LC jeg er overbevist om at stemmer, så er det at de skremmer livskiten ut av konkurrentene.

Humalutin på tørkesnora en liten periode gjør ingenting. Det å være sin egen kokurrent har sine klare fordeler.

Vi sitter på den grønne gren. La nå bladene få til til å springe ut før dere sager av grenen.

10 Likes

Ett bud ville sannsynligvis ikke endt opp på ~200, men jeg ville trykket godta om det hypotetisk sett skulle skjedd, in this moment. Som var hele poenget mitt, uten at det trengs å dras noe videre ut :smiley:

1 fugl i handa, osv.

Jeg synes fortsatt det er uhyre interessant å få avklart hvorfor Nano v/ advokatfirma søkte om dispensasjnon fra bostedskravet i aksjeloven i søknad 31. Det var korrespondanse mellonm Wiersholm og departmentet før den ble godkjent i slutten av mars.
Hvorfor ble dette gjort?Gjaldt det styret eller ny CEO?
Departmentet vill ikke gi innsyn.
Det virker som om få på forumet interesserer seg for dette spørsmålet. Det synes jeg er rart.

2 Likes

Nei jeg er smått interessert i det, men gidder ikke å spekulere for mye gitt at jeg neppe får vite noe om det før selskapet vil det. :stuck_out_tongue:

Se sånn på det: Det største argumentet folk har tatt frem mot Betalutin er at det kommer til å bli så himla vanskelig for dem å markedsføre et radioaktivt legemiddel i USA. Vel, nå er faktisk Xofigo en blockbuster og ingen ringere enn Novartis har kjøpt seg inn i Lu177-aktøren AAA med deres Lutathera.

Så jeg tror dette skal være helt overkommelig, og med hvordan Marco legger dette frem blir ikke troen mindre.

3 Likes

Ser for meg følgende;

  • Sidelengs gange til midten av mai.
  • FPD melding i slutten av mai, kursen etablerer seg midt på 60-tallet.
  • CEO melding ila juni med tiltredelse 1.juli, kursen snuser på 70-tallet.
  • I august slippes melding om at Nano etablerer partnerskap for humalutinprosjektet slik at de nå kan kjøre full gass igjen, kursen etablerer seg på høyt 70-tall.
  • September og oktober blir stille, kursen siger litt tilbake.
  • Abstract for Ash slippes i november (?), 20/100 viser meget gode resultater, aksjen klikker mongo.
  • Ash konferanse i desember, Nano legger frem solide resultater, big pharma får opp øynene.
  • i månedsskifte januar/februar slipper Nano melding om BTD/fast track. Kursen er nå 3-sifret.
  • i mars slippes melding om at Roche har kjøpt 5% av aksjene i Nano,
  • Aksjen tar av, spekulering, synsing, hyping, haussing, baissing
  • Nano selges ila sommeren 2019 til 375kr.

Noe i den duren? hehe

Tror FPD ARCHER-1 må smettes inn der en plass.
*Edit, er vel mtp hva vi så fra Humalutin angående DLBCL grunn til å ha litt forhåpninger den veien for Betalutin også. Er vel avlesninger der på tur i høst også.

1 Like

Du feilskrev 700,-

3 Likes

ASH-18 er for meg årets soleklare høydepunkt.

Ledelsen guider at de i år går for oral presentation av LYMRIT 37-01.

Om de klarer dette, er det i seg selv et tegn på at det omtalte gullegget faktisk eksitrerer. Kursen gidder jeg ikke å spekulere i, men en dag vil jo også den måtte materialisere seg. Og ASH-18 har vel mildt sagt potensiale i seg til å bli et PARADIGME-skifte i så måte.

Abstracts selected for oral and poster presentations represent important, novel research in the field of hematology and are considered the best of the thousands submitted for the ASH annual meeting. The full text of all selected abstracts will be available online in early November and in the ASH annual meeting app.
Kilde: http://www.hematology.org/Annual-Meeting/Oral-Posters.aspx

På toppen av dette kan vi også håpe på et abstract som omhandler LYMRIT 37-05 (DLBCL).
De små drypp vi har fått her har vel vært av positiv art, uten at jeg i farten klarer å henvise til noen kilder.

Ang. LYMRIT 37-01 så har ledelsen kommunisert at DOR er økende i forhold til det som ble presentert på ASH-17. De uvitende ble skremt av DOR på knappe 13 mndr. De som skjønte hva som lå bak tallene trakk på skuldrene.

Hvorfor er DOR så viktig? Pris på Betlautin vil bli en faktor av DOR. Høyere DOR, høyere pris.

Lykke til! :crossed_fingers:

1 Like