Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Hm, ser den.

Jeg mÄ le litt.

Hvordan kan man si at “problemene er over” nĂ„r man ikke ennĂ„ vet hva probkemet er. LOL!

Det er ingenting nytt her.

3 Likes

:

The Board of Directors of Nordic Nanovector ASA (Nordic Nanovector or the
Company) has on 23 April 2018 resolved to grant 15 000 Performance Share Units
(PSUs) to new employees under the Companys new equity incentive plan that was
approved at the Companys extraordinary general meeting on 20 December 2017 (the
EGM). In accordance with the resolution at the EGM the PSUs are secured by a
corresponding number of free-standing warrants. The sole purpose of the free
-standing warrants is to ensure delivery of shares in the Company upon exercise
of the PSUs. The free-standing warrants do not give the PSU holder a right to
subscribe for any additional shares in the Company. For further information
about the PSUs and the related warrants, see appendix 3 to the notice to the
EGM.

For further information, please contact:
Malene Brondberg, VP Investor Relations and Corporate Communications

Spytt ut noe fremgang sÄ kan dere nevle sÄ mye dere vil i matfatet

Skreik han bittert.

2 Likes

Haha, ja. Det stemmer!

Men to be fair sÄ fÄr jeg litt hÞyere pulsrate nÄr jeg ser melding. Datoen stemmer. Good stuff!

OgsÄ blir innholdet antiklimatisk.

1 Like

Etter at svenskene slo til med sin bombe og det var ingenting har jeg blitt helt nummen

image

2 Likes

Hvilke svensker som gjorde hvaforno?

Skjedde vel iofs med alle aksjer, men det var i nano jeg tilfeldigvis ramlet over det

image

Teoretisk sett SKAL det komme noe denne uken fordi det er ganske sÄ bÞrssensitivt materiale.

15000 psu’er til nye ansatte i fþlge meldingen. Ikke til den nye ceo’en tilfeldigvis?

1 Like

Hva har jeg missa i det siste? Hva er bĂžrs sensitivt?

Om REK godtar PARADIGME. Det er sÞkt fra NANOs side, og REK sine komiteer har mÞter denne uken. Ved et evnt JA/NEI vil det jo vÊre en god del saksbehandlere som plutselig sitter pÄ info som en stor del av markedet lurer pÄ. Info som er verdt sÄnn circus 1/3 av PARADIGME.

Det er bĂžrssensitivt.

E: med forbehold om at det faktisk blir behandlet denne gang


1 Like

Stemmer det. Takk :+1:

Klart det er bÞrssensitivt, men har ikke de i REK taushetsplikt, akkurat som FDA, og Nano selv? Det aller beste ville jo vÊrt at de bÞrsmelder det, og legger seg pÄ en mer Äpen og offensiv policy angÄende Ä informere markedet.

2 Likes

Akkurat det samme tenkte jeg nÄr jeg sÄ den meldingen. Rart ingen andre enn deg har kommentert det i denne trÄden. Jeg forventet a). Ramaskrik fra enkelte om at nÄ mesker de seg med enda mer aksjer uten Ä levere en pÞkk og b). NÄ skal pinadÞ den nye CEOn ogsÄ ha seg noe aksjer nÄ! Nei, nÄ fÄr det vÊre NANOK! :smile:

6 Likes

Tenkte faktisk eit alt.C). At ein knakende god CEO bĂžr lokkes med flere aksjer. Nano har vel flere stillinger ute som kan vere besatt? Og at det er der desse aksjene havner?

2 Likes

Kan love dere at nÄr ny ceo blir ansatt kommer det til Ä vÊre sÄ mye opsjoner det er snakk om at det blir en enorm rystning i forumstyrken som om titusen stemmer hyler opp og holder det gÄende i smerteskingrende fistel i dagesvis og ukesvis.

8 Likes

Bare jeg som ikke forventer at NANO bĂžrsmelder REK-godkjenning?

BÞr meldes iom det ble fokus pÄ dette nÄr Costa gikk av, og det er faktisk av denne grunn studiet er forsinket i Norge. Men er sannelig ikke sikker her!