Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Ja, det stemmer. Derfor har de heller ikke søkt om godkjennelse hos REK for denne studien, såvidt jeg vet.

2 Likes

Mulig de syns REK lager så mye krøll og forsinkelser at de rett og slett driter i Norge. I så fall applauderer jeg og siden denne indikasjonen er så mye større så går jeg ut ifra at de greit rekrutterer pasienter uten Kolstad & Co internasjonalt…
Hvis dette skulle vise seg å være tilfellet så bør virkelig norske medisinske myndigheter skamme seg over sin inkompetanse…

3 Likes

Har vært en leser her inne på Tekinvestor en stund. Jeg synes det er mye bra, og gode diskusjoner som holder seg på et saklig nivå .

Jeg har vært med siden 2016 og sitter med en “for meg”, stor post i Nordic Nanovector.

Jeg vil tro vi får en avklaring fra REK i løpet av uken eller tidlig neste uke, og FPT raskt etter det. Har fulgt selskapet så godt jeg kan via kvartalspresentasjoner, og Radforsk sine podcaster.
Det har vært en tålmodighetsprøve så langt, men jeg tror snart vi vil få gode nyheter som beroliger markedet, og fører til at kursen drar seg opp igjen. Betalutin som single agent, og i kombinasjonsbehandlinger har et stort potensiale som pr i dag ikke er priset inn.

Selv har jeg stor tro på en partneravtale i løpet av året. Jeg er også veldig spent på hvem vi vil få inn som CEO, og styreleder.

Jeg kan lite om medisin, men jeg kjenner dyktige folk i bransjen, noe som er grunnen til at jeg har valgt å investere i Nanovector. Jeg var også med som investor i Algeta, og har med meg gode erfaringer som har gjort meg til en tålmodig aksjonær. Det var en humpete reise, som til slutt endte veldig bra. Jeg tror vi vil oppleve det samme i Nordic Nanovector.

16 Likes

Fin den der, men vil ikke det nye FDA-regimet gjøre at fond som Aurora må rejustere slidene sine? Filing kommer nå på bakgrunn av Phase II med en Phase III i etterkant av eventuell godkjenning.

2 Likes

“Failure Risk” går jo ikke ned før du vet resultatet av Fase 3. Så det er helt uavhengig av når selskapet sender søknad.

Failure Risk går betraktelig ned når FDA godkjenner på bakgrunn av fase II-resultater.

2 Likes

Det spørs hva du mener med “Failure Risk”. Jeg tolket “Failure Risk” som i “risikoen for at et drug feiler”. Mulig de mener “Failure Risk” som i “risikoen for at en investering feiler”. Er det det sistnevnte de mener så er jeg enig med deg, da en FDA godkjenning vil være kursdrivende.

1 Like

Klokka 14.22 gikk det over 16.000 aksjer, noen som prøver å stoplosse?

Mulig noen prøver å få til et brudd nedover?

På presentasjonen hos dnb healthcare conference er første gang de skriver enrolment completed på lymrit 37-01. Regner da med at alle 74 pasienter har fått dosen sin med betalutin. Da skal man i teorien, i følge mine beregninger, kunne lese av 6mnd data om et par 3 uker. Innsendelse av abstract til ash har vel cut off en gang i august(?). Poenget mitt er at med så lang tid mellom siste pasient dosert og dataavlesing har DoR potensialet til å blåse hode av alle og enhver. Blir absolutt spennende.

7 Likes

Jeg hadde sett for meg 77 pasienter. Ikke at det har stort å si, men hvorfor 74?

Uansett enig. Føler meg sikker på at DoR nå kommer til å være bra mye høyere enn ved sist fremlegg ved ash 17. Baissebrigaden har brukt mye energi på nettopp disse.

2 Likes

Slide 8 på q1 presentasjonen; «completed with 74 pasients enrolled»

1 Like

Ok. Jeg tror jeg henger meg opp i disse 3 fantompasientene fra arm 5.

I tillegg oppdaterte NANO clinicaltrials til 207 pasienter nå i april(77+130).

Finner ikke et helt klart svar på dette:

Kan føflekkkreft med spredning ende som NHL?

EDIT: Eller for å definere spørsmålet mot Nano. Kan noen av de som har stått frem i mediene idag ifm hudkreftdagen som har hatt spredning, og har fått “alternativ” behandling på RH, ha hatt NHL og fått behandling med BL?

Skeptisk, føflekkreft kan spre seg til lymfeknutene. De er en del av lymfesystemet.
Men det finnes forskjellige typer lymfekreft.
Betalutin retter seg mot Non Hodgkins syndrom, som er en type lymfekreft. NHL kan også spre seg til andre organer, som feks. lunger, mage og hjerne. Det siste er sjeldent.
Føflekkreft kan også spre seg til andre organer enn lymfeknuter.

Tok et kjapt wiki-søk:

NHL

Lymphomas are types of cancer that develop from lymphocytes, a type of white blood cell.

Melanoma

Melanoma, also known as malignant melanoma, is a type of cancer that develops from the pigment-containing cells known as melanocytes.

Med andre ord, nei :slight_smile:

Litt på siden kanskje og skulle kanskje vært på aksjonær og shortsiden.
Beklager hvis den ikke passer her.

1 Like

Den passer fint her, synes jeg. Takk. Vi følger med på øyelegen:)

2 Likes

Det er viktig å holde et øye med øyelege Halvorsen. Dette er en mann som har gjort det meget godt som investor, og han kommer nok til å gjøre det godt fremover også. Han har aldri hatt så stor post i Nano som nå. Jeg velger å tro han har gode kontakter i bransjen, og det er ikke tilfeldig at han satser stort på Nano. At han øker på disse nivåene er for meg betryggende.

2 Likes