Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Ballen ligger kun hos REK nå. Tvilker på at noen der lekker som en sil til en profilert investorlege :slight_smile:

Jeg er bare så forbanna på hele REK, fatter ikke at det er mulig å kunne drive på denne måten. Er så slow, ingen private sektorer kunne arbeidet på denne måten. Små konge på haugen. Trenger ikke fortelle at de har mange saker eller fridager i mai, dette blir rett og slett for sløvt 3 til 4 uker, da må de klare tidsfristen de selv har lagt opp til. Håper for all del de involverte i sakene har fått vite utfallet av møte.

2 Likes

Rek kommer snart med svar. Jeg er ikke bekymret, det er helt vanlig med hickups underveis i selskaper som Nordic Nanovector. Det skaper usikkerhet, og gode muligheter for å kjøpe seg inn på lave kurser. Selv er jeg fullastet, men skulle gjerne kjøpt mere nå, da jeg tror en avklaring fra REK kommer til å ha stor påvirkning på kursen.

Det jobbes godt bak i kulissene, og vi kan få meldinger når som helst som kan føre til et lettelsesrally. Jeg tror neste ukes presentasjon vil gi oss mange svar. Første kvartalspresentasjon etter Costa takket for seg. Lisa har stor tro på produktet, og hun er troverdig i sine presentasjoner.
Jeg tror vi kan forvente oss mye bedre kvalitet på presentasjoner fremover nå som Costa har forlatt selskapet. Markedet vil ha fakta på bordet, det klarte ikke Costa dessverre.

Dette er jo generell info da, så takk for det :slight_smile:
Selv om noe passer inn på sider om aksjonærlister, eller TA kanskje, så passer det vel som oftest også inn her.
Bare bra du deltar! :slight_smile: I :heartpulse: :ox: ( den siste der skulle illustrere en hel haug med biffer :rofl: :+1: )

1 Like

Mener vi kan forvente oss en PARADIGME-update lik den som kom sist. Da kan vi ihvertfall følge progresjonen.

Men for all del, de kan gjerne spare spruten til jeg har fått tilbakebetalt fra futen.

2 Likes

Leste et sted at over 70% av alle studier blir forsinket/utsatt/forlenget en eller flere ganger, på grunn av ulike ting som treigere innrullering og papirmøller hos regulatoriske myndigheter. Altså helt normalt.

2 Likes

Uenig.

:grin:

Det er etter alt og jeg kan forstå helt normalt. Både dette med rekruttering og oppstart av sentre blir glatt oversett som en årsak til at PARADIGME er kommet tregt i gang. NANO er nå i sin andre utsettelse i det kliniske løpet av Betalutin. Forhåpentligvis blir det “plankekjøring” når de først får godkjennelsene de trenger til å få fullført rekruttering innenfor schedule.

1 Like

Det kliniske er fortsatt intakt, og dataene meget konsistente. Det er god effekt, og ingen bieffekter. Betalutin fungerer.

Brikkene faller snart på plass, og vi langsiktige vil få betalt for vår tålomdighet. Jeg er sikker på at ledelsen jobber mot en partneravtale, det kan bli veldig spennende hvem vi får med på laget.

Tiden går, og dataene modnes for hver dag, vi kan komme til å se meget gode data for DOR ved neste oppdatering. de var gode sist også, men markedet skjønte det ikke.

Det som kommer til å løfte kursen til nye høyder er når data fra Archer1 begynner å komme. Det er her den største verdien i selskapet ligger. Får vi gode data sammen med Rituximab, da blir det morro. Mye tilsier at disse to kommer til å fungere godt sammen.

For min del spiller det lite rolle om kursen er 48 eller 148, jeg skal bli med hele veien uansett, som i Algeta. Nordic Nanovector blir mulig større enn Algeta. Da snakker vi minimum ti ganger dagen kurs.

2 Likes

Er ikke helt med på svaret du skrev til Skeptisk, UMVS. Har sett NHL og føflekkreft spre seg hos mennesker jeg har stått nær…
Man må kanskje tenke litt på hvordan kreftceller kan transporteres i kroppen.

Du missforstår. Hvis du har føflekkreft med spredning til lunge så har du ikke pluttselig fått lungekreft. Du har føflekkreft med spredning til lunge.
På samme måte kan heller ikke føflekkreft pluttselig bli til NHL bare det sprer seg til lymfeknutene.

2 Likes

Vel, det er vel et definisjonsspørsmål, kanskje?
Får man lymfekreft og føflekkreft med spredning
til lungene, så har man jo kreft i lungene…

Edit: Krefceller er jo ikke statiske. De forandrer seg, også for å lure behandlingen de får.

https://www.proteinatlas.org/ENSG00000104894-CD37/pathology

3 Likes

Jo, men se hva Skeptisk spørr om da… Han lurer på om man kan bruke Betalutin mot føflekkreft (føflekkreft med spredning til lymfe).

Målet til Betalutin er CD37, fordi:

CD37 is highly expressed by B-cells and in B-cell lymphoma.

På wiki står det:

CD37 expression is restricted to cells of the immune system

Føflekkreft starter i melanocytter. Altså er svaret på spørsmålet NEI.

Det stemmer nok som UMVS sier her, og er ikke et definisjonsspørsmål.

1 Like

Umvs, det er riktig at Betalutin ikke kan brukes mot føflekkreft nå. Men vet vi om den kan brukes i kombinasjon med noe annet i fremtiden?

Synergieffekter ved forskningen som pågår nå hos flere selskaper?

Jeg svarte vel mer generelt om kreft som sprer seg til andre organer.
Her er en artikkel, riktig nok noen år gammel, om behandlingsmetoder mot føflekkreft. Håper det har skjedd noe siden den gang.

1 Like

Lympho Bob… http://lymphobob.blogspot.no/
More Success for RIT for Follicular Lymphoma.

3 Likes

Voldsom cocktail gir voldsomme resultater. Viktig at NANO krummer nakken og ruller videre.

1 Like

Det er korrekt, melanocytter er peise negative for CD37: https://www.proteinatlas.org/ENSG00000104894-CD37/tissue/skin

1 Like

Forutsetning til at Betalutin skal fungere må være at kreften har CD37 protein ?! Har ikke kreften det vil heller ikke Betalutin fungere.

Konseptet er at Betalutin fester seg på CD37 proteinet og stråler området med radioaktivitet.