Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Hva er egentlig REK sin motforestilling? Alt fra England til bananrepublikker har jo godkjent. Hva er problemet? Driver REK og henger seg opp i byråkratiske definisjoner og papirarbeid? Lå søknaden opp-ned i bunken?

1 Like

Sjekk sidene til REK. Der står det at de kan be om mer info. Dette har de nå gjort med Archer.

Paradigme har de enda ikke konkludert på.

Pust med magen folkens. :blush:

6 Likes

De kan vel ikke godkjenne archer før betalutin fase 2b er godkjent. Og den avgjørelsen er ikke tatt.

1 Like

Jeg skjønner virkelig ikke poenget med denne børsmeldingen.

Oppsumeres med
Avslag på første søknad av ARCHER-1
Ingen info om PARADIGME

Jeg forventet ikke at ARCHER-1 skulle bli godkjent på første forsøk. Hvorfor velger de å melde om et avslag? Kan de ikke i det minste vente med å børsmelde et avslag til de vet mer om PARADIGME?

Folk trodde det ikke kunne komme børsmeldinger i stilleperioden, og så kommer dette.

Og dette selskapet velger jeg å putte pengene mine i… :unamused:

2 Likes

Alt er galt. Enten de ikke kommer med info eller velger å komme med info når de mottar info. Ikke lett å gjøre NANO investorer fornøyd.

Stilleperioden gjelder vel shitchat med investorer.

3 Likes

Tipper de slipper den nå så folk skal få brukt helga til å forstå at det var ventet hele tiden.

1 Like

Stilleperioden gjelder kun innkommende henvendelser og andre møter med investorer ja.

6 Likes

Okei gutter, ka skjer om nå REK, som tydeligvis har en eller annen vendetta mot nano, vender tommel ned for paradigme?

Feedback er nå ikke det samme som avslag da, og still pending er at beslutning ikke har kommet ennå, men kan komme når som helst.

Når det er sagt, skjønner jeg ikke helt poenget med meldingen…

2 Likes

Det er nok for å prime markedet før q1 og gf.

1 Like

Hvordan mener du dette er priming? Bare lurer… :thinking:

At hvis denne meldingen hadde kommet mandag morgen så hadde det blitt en totalt eksplosiv situasjon. Nå får den utspille seg gjennom helgen i stedet.

2 Likes

Det er egentlig en ganske klar melding.
De har fått en tilbakemelding, og det er på Archer1. Der fortsetter godkjenningsarbeidet.
For PARADIGME, som også ble behandlet 26.04., er situasjonen at de fortsatt venter på tilbakemelding.
Skal sove godt denne helgen også jeg!

6 Likes

Ja, heller nå enn mandag, men hvorfor i det hele tatt egentlig?

1 Like

Ny infopolicy?

1 Like

Meldingen betyr “hei! Sjekk her, vi oppdaterer dere nå på hver minste ting. Please stol på oss når vi sier at vi enda har kontroll. Dere får vite i samme sekund som oss når vi får klarsignal for Paradigme i Norge. VI HAR LOV TIL Å REKRUTTERE I UTLANDET SELV OM OG VI HADDE 13 ÅPNE SENTERE DER, I 6 LAND DEN 5 APRIL. HUSK DET TIL Q1 - PLEASE!”

8 Likes

Hehe… Fremdeles usikker på caps lock delen din, men lar den ligge :wink:

1 Like

To meldinger i samme mail. Begge fra møter 26 april.

På archer-1 så hadde de tydeligvis noen spørsmål, siden de fortsetter møtevirksomhet.
På paradigme så avventer de fortsatt svar.

Det står kun det. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor skrive denne børsmeldingen. De kunne kommentert archer-1 samtidig som børsmeldingen om godkjent paradigme ( som jeg selvfølgelig håper på, selv om ikke alle gjør det)

3 Likes

Synes egentlig at Safeinvest på HO sier det ganske greit når han sier noe som at “dette viser at de har fullt fokus på å få satt i gang Archer1”

2 Likes