Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

What?? Kan noen utdype dette? @Evilfreud?

Tipper at «sell on news» folket nå er ute. Og at stigningen kan starte kontrollert etterhvert.
Men kliniske framskritt er viktigst. Kursen kommer når den kommer.

1 Like

Ja folkens… Hvor er rallyet? Hvor er raketten?

Som jeg har prøvd å si mange ganger. Etablerte sannheter er ikke noe Nanoitter er kjent med å treffe på :wink:

Sorry folks, men måtte bare si det.

2 Likes

Hva er galt med å tjene penger? Er det ikke derfor man driver med dette? :smirk:

3 Likes

Da får du kjøpe av de da, om du mener de selger for billig…

1 Like

Fikk 1650 nye i dag som blir murt inn i den usynlige vinkjelleren min. :upside_down_face:

2 Likes

@Nocturne Dere må tjene så mange penger dere klarer, sånn er spillet. Men personlig så misliker eg at det er sånn Nano er blitt. Eg kjøper Nano! Ønsker at ledelsen skal lykkes, vil ha medisinen ut i markedet raskest mulig. Vil gjerne unngå en emisjon rundt 30 kr fordi shorterne og dere tradere. Men for alle del, omsetning må man ha, missforstå meg rett. Det har blitt sånn at dere tradere ska ut kl 09.01. Tidligere hadde man en viss stigning gjerne 2-3 dager og gevinstsikring gikk over litt tid. Då var vi vel alle litt fornøyd?

1 Like

Har også lagt merke til den…

Er fullastet over det fornuftige!

Vil bare minne om denne screccnshoten fra Arctic Aurora LifeSciences. De er ikke de eneste som ikke går inn i selskaper før man kommer seg over i fase2/3. Er vel ingen av dere som tror at stor fond hopper på kjøp knappen i dag og støvuger markedet?

Vil også minne om at det er fondets CIO, Ulrica Slåne Bjerke, som satset hardt på Algeta og stilte opp med penger når det såg som mørkest ut for selskapet.

Ville vert fint å se dette fondet posisjonere seg i NANO. Så for ordens skyld så har jeg eierinteresser i både fondet og NANO.

Edit: Glemt å få med at 78% av produktene som for Fast Track fra FDA blir godkjente. Hva gjør at du tror at NANO skal bli blandt de 22% som ikke får det til?

4 Likes

Dette er det bare å poste og gjenposte. :slight_smile:

Det er flere, ja opp mot mesteparten av oss, som IKKE så for seg rally i dag. At aksjen hausses i vildens sky er ikke lenger et massivt problem, de fleste har beina godt planta på jorda.

At du fremstår som fornuftens eneste korsfarer i hausseskogen stemmer rett og slett ikke.

12 Likes

Nano har gjort alt riktig etter at Costa gikk i begynnelsen av april.
Det virker som om markedet, dvs større fond/investorer, likevel ikke har gjenvunnet tilliten til at Nano vil holde tidsfrister vedrørende rekruttering. Jeg mener fortsatt at nyheter om anfall åpnede og planlagte sentere i USA vil være viktig for amerikanske investorer. Her kommer det trolig nyheter i løpet av14 dager.

1 Like

Jeg vet ikke hvor lenge du har holdt på med aksjer, men det har i allefall tatt meg veldig lang tid og mange smeller og skuffelser før jeg innså at det ikke nyttet å blame spillet eller spillerne. Da må man la være å spille og tolerere at det er sånn det er, eller spille med de reglene som gjelder.

Har postet mange ganger her at jeg har en langsiktig pott i Nano som utgjør 90% av kapitalen, mens jeg trader med rundt 10%. Hadde jeg vært i pluss på de 90% ene, så hadde jeg nok tradet med en større del av kaken. Hadde jeg gjort det jeg nå gjør med tradepotten – hadde jeg ikke bare vært i pluss på den langsiktige potten, jeg ville også sluppet mye frustrasjon med et kursfall på over 70% fra ATH.

Poenget mitt er at jeg forstår frustrasjonen din, jeg ville også likt å sett aksjen over 100 kr mot ATH, men en ting er å håpe på noe, en annen ting er å agere. Det lureste man gjør om man er long er jo å ikke følge med daglig. Det sparer en for mye frustrasjon og potensielt hårtap :slight_smile:

4 Likes

ingen ledig i pool betyr vel at der er mye som må kjøpes tilbake.

så eg kjøpte litt til da når vi først skulle til 64:joy:

@torbolt - kan garantere deg at samtlige tradere tilfeldigvis er all in dagen budet kommer :wink:

1 Like

Ikke uventet ble det en aldri så liten topptur på åpningen i dag også, før det hele roet seg ned igjen. Helt som forventet. Men hadde meldingen truffet markedet i åpningstiden i går, så tror jeg kanskje toppturen hadde gått noe høyere enn det vi fikk ved åpningen i dag.

Men vi skal glede oss over at ting går rett vei, tilliten til ledelsen er i ferd med å bli reetablert og vi går bedre tider i møte. Kursen får komme når den kommer, og det gjør den, sa brura.

Poenget de fleste glemmer er at NIVÅET vi ligger på nå er helt feil. Flere fond som kommer til å starte akkummulering nå.

2 Likes

Grunnlaget er lagt for en sunn og sterk stigning framover mot ASH2018 hvor vi virkelig får se hva NANO er laget av. Vi kan prate hele dagen om hvor feil nivået vi ligger på nå er, men det lureste er å ti stille om det så man kan kjøpe så lenge aksjen er priset som den er nå.

Er det noen som tror at vi vil ligge på 60kr etter ny CEO + 2 abstrakter til ASH ?

5 Likes

Jeg ser folk til stadighet nevner “Nå kommer fondene!”. Jeg er helt sikker på at de er interessert, men jeg kan ikke tenke meg at de kommer før vi har en CEO på plass.

3 Likes