Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

De begynner nok å komme nå.

Men den virkelige deriskingen av NANO består for meg av tre målepunkter:

  1. God rekruttering av pasienter så en ser at guidet tidsplan er realistisk.
  2. Fortsatt gode tall på ASH 2018
  3. Sterk CEO ansatt.

Breakthrough drug vil være en enorm bonuspakke = sprengstoff.

3 Likes

– Mr. Boss! We really should invest in this great norwegian company NANO
– Wow! Who is CEO?
– Is no CEO
– OK, lets buy

Ellers er jeg enig i alt det andre du skriver.

3 Likes

Dette er faktisk en vits. Er selvfølgelig shorten som jobber hardt, men likevel…Kommer nok noen større og plukker opp gratis-aksjene snart.

passer meg bra at kursen ligger lavt nå, har låst 100k frem til september, så satser på den holder seg til da.

2 Likes

Oppdaterte juicelista med et par endringer: ARCHER-1 er flyttet til kortreist juice og undertegnede forventer at første pasient behandles i løpet av juli. Samtidig er europeisk regulatorisk snarvei lagt inn som egen post.

Dette bør gi nok kurspleie til å holde et godt nivå frem mot ASH 2018. Tror også at siste måneds utvikling gjør det langt lettere å tiltrekke seg en god CEO.

image

14 Likes

Når de først står med sleiva oppi gryta og gir gammel betalutin et oppkok, så vet vel tight belt Tone at det er penger å spare på å bruke en kanyle flere ganger…så jeg tror også det.
Kanskje til og med starten av juli.

1 Like

passer meg og bra med kurs her på 65, sitter i en dritt nel trade med hundretusener i minus., men må vel snart få løsnet litt så en får ut noe kapital.

Tror vi ender dagen over 70. Igjen, kursen nå er en vits. Samme skjedde i Algeta. Der var det lenge penger på gaten.

Kursen tar ikke av før retail stort sett er ute. Det er vel ikke langt unna nå.

Nei, vi gjør ikke det. Vi lander ikke på 70. Vi skal stige sakte, men sikkert. :slight_smile:

1 Like

Glein, ser jo at shorten er helt desperat nå. selger masse aksjer til seg selv. Den stikker vært øyeblikk.

Shorten selger masse aksjer til seg selv? :stuck_out_tongue:

Innlegg av: Nor96 (22.06.18 11:01 ), lest 66 ganger
Ticker: NANO
RE^1: Nano - Oppdaterte tanker rundt Nano
Panis: Det er helt riktig at NANO er i Boston og legger fram et abstract der denne helgen:

http://www.abstractsonline.com/pp8/#!/5739/presentation/322 15

Og det er veldig lovende forskning og kartlegging av Betalutins potensielle tilleggseffekt med resensitivisering av CD 20 med tanke på kombinasjonsbehandling med Rituximab ( eller et kopipreparat av Rituximab, her nevnt obinutuzumab).

Konklusjoner: We demonstrated that treatment of rituximab-resistant Raji2R cells with 177Lu-lilotomab satetraxetan significantly elevated CD20 surface expression and resensitized the cells to ADCC induction by rituximab and obinutuzumab. If similar effects are confirmed in the Archer-1 study, this could change the way radioimmunotherapy and anti-CD20 immunotherapy will be used in the future.

At NANO på denne posteren uttaler: Hvis den effekten de nå har funnet i disse modellene ( som fremgår av denne posteren de legger fram i morgen) blir bekreftet gjennom Archer 1 studien kan dette forandre måten radioimmuntherapi vil bli brukt i fremtiden.

Tyrion omtaler også dette ( Archer-1) i tråden her som følgende:

“Jeg tror ikke markedet har helt greid å ta inn over seg betydningen dette kan få… Vi vet at rituximab har gitt en årlig inntjening et sted mellom 50 og 100 mrd og dersom Betalutin kan brukes i kombinasjon med rituximab på mange områder (avhenger dog av at behandlingsmålet har cd37-reseptorer), kan man til en viss grad tenke seg hvilket inntjeningspotensiale som kan ligge i betalutin.
Det ligger mye verdi i et Archer-1-studie som gir gode resultater og de ekstremt gode prekliniske forsøkene på musemodeller, samt resultatene fra Lymrit-01 understøtter mine forventninger om at Betalutin virker og at kombinasjons-studiet kan bli en virkelig game-changer”.

4 Likes

yes, når det er lite volum, kan de for eksempel omsette masse aksjer på 64,50 og late som om mange selger. Dette er helt vanlig. De betaler ikke kurtasje vettu. Står fortsatt på 70 i løpet av dagen.

Desperat forsøk på å holde kursen nede. Her må da kruttet snart være brent opp ?

Tror isåfall den skal ned til 64 igjen for å hente fart! :slight_smile:

Som sagt, kan umulig være mange som er dumme nok til å selge nå. Nå er jo mesteparten av risikoen tatt bort. Riktig kurs nå skulle vært 150 kroner minst. Jeg har kjøpt mer i dag. Og vil fortsette å kjøpe.

Er det nå man skal kjøpe NANO?

2 Likes

Skulle gjort som noen av oss å laster opp på 40 og 50 tallet. Jeg doblet mine aksjer da. Kjøpt mer etter alle nyhetene i det siste. Har aldri vært bedre risk/reward enn nå.

Nå skal snart alle fondene inn. Da begynner moroa. Da blir det Madoff-kurve opp til 150 minst.

66 kr lå kursen på da Lisa Roykjaer ble ansatt den 15. November 2016. http://www.nordicnanovector.com/investors-and-media/press-releases?page=/en/pressreleases/nordic-nanovector-asa%3A-allotment-of-share-options-1442801

Nå ligger vi alt for lavt i forhold til hvor desrisket selskapet er - jeg tror også shorten innser dette og at vi vil se at Folketrygdefondets synlige eierandel vil øke fremover ettersom aksjer i short blir tilbakelevert.
Det kan være vil skal ned å teste 63-64 kr igjen, men tør ikke vedde på det. Veien videre er opp og momentumet er tilbake i aksjen

I call bull… men det er bare meg. Alltid aksjer i shortpoolen med mindre ALLE shorter.

Bare fordi kursen går opp så trekker jo ikke folk aksjene sine ut av poolen.