Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

Tok tradingposten i dag.


1 Like

Mtp folk skriker at selskapet nå er mer derisket enn når kursen stod i 114, kan det være greit å se hvordan selskapet lå an i løypen på dette tidspunktet? Vi vet allerede at ulike guidlines fra selskapet har endret seg fra høsten 2016 og frem til idag.

Luigi Costa stod på podiet under selskapets q3 presentasjon 23.November 2016 og la frem timeline for Betalutin. Selskapet guidet her følgende:

  • Å velge en dose innen q1 2017
  • Å dosere første pasient innen 2H 2017
  • Regulatory submission 1H 2019

På dette tidspunktet var det altså ca 2.5 år til man skulle sende inn regulatory submission og kursen stod i godt over 100-lappen.

På q1 2018 fikk vi nok en gang bekreftet den nye timelinen til selskapet som nå baserer seg på følgende:

  • Første pasient dosert 1H 2018 (CHECK)
  • Første data-readout 1H 2020 (noe som impliserer regulatory submission i 2H 2020)

2H 2020 vil altså si om ca 2.5 år. Man er altså sånn sett på “stedet hvil” mtp på at man er like langt unna markedet som man var for 18 mnd siden. på den andre siden er kursen 50% lavere enn for 18 mnd siden. Verdt å nevne er det også at man nå har fått FTD for Betalutin 3FL.

Angående DLBCL så fikk vi på q3 2016 vite at ulike sentere var åpen for innrullering til en fase1 dose-eskaleringstudie. Vi fikk også en timeline her:

  • Fase 2 dose decision 1H 2018
  • Pivotal fase 2 first pasient 2H 2018, Last pasient 2H 2019

Pr i dag vet vi at de har dosert første pasient, og at vi får en data-readout til ASH i desember 2018. Vi vet ingenting mer om timeline for DLBCL studien.

Angående Archer-1, visste vi veldig lite om dette i 2016. Vi fikk vel de prekliniske dataene rundt denne tiden, men ellers lite info rundt studieoppsett.

Idag er vi offisielt igang med screening i en veldig spennende fase1b dose-eskalerings studie.

Dette innlegget er verken ment som bais eller hauss, men greit å vite litt hvor vi står nå kontra 18mnd siden. Det har vært 18 kjipe mnd for undertegnede, og jeg ser endelig lyst på de kommende måneder. Forøvrig ønsker jeg å applaudere den nye IR-politikken. Lykke til alle sammen. Jeg sitter til bud eller Ragnarok!

16 Likes

Dumt du ikke solgte på 120 da, så hadde du hatt 10x. Hadde du f.eks solgt på 120 og kjøpt på 40 kr igjen, hvor mange flere aksjer og mer penger hadde du da ikke hatt?

Det er ikke merkelig slike utsagn om trading kommer fra en person som kjøpte seg inn på 12 kr. Hadde jeg hatt 12 kr i snitt i Nano ville jeg nok også brydd meg døyten om kursen i dag eller i morgen. @londonmannen og @dr.Stockman forfektet liknende syn på gamle HO. De hadde jo også kommet seg tidlig inn.

Man blir ikke rik av 2 kr en gang i blant. Det er jeg enig i. Men klarer man å kjøre en konsistent strategi hvor man hele tiden henter inn 2 kr her og der, daglig eller ukentlig, blir man nok fortere rik enn de som sitter og ruger på 1 bet som kan ta 3-5 år for å materialisere seg. Det forrenter seg ganske fort.

Jeg tenkte som deg frem til i fjor. Kjøp og sitt i ro. Var all inn i Nano. Men etter å ha vært med på nedturen fra ATH, innsett hvilke feil som ble gjort, og korrigert strategien, kommer jeg ikke til å kjøre slike bets igjen. Nano har jeg ståltro på som case, og jeg kommer aldri til å selge meg helt ut før i 2020, men at man samtidig ikke kan tjene noe ekstra på veien til Vegas er jo bare tåpelig å påstå.

Jeg vil gjerne se statistikk som viser at 90% taper på trading. Jeg tror de som har tapt mest er de som var med på emisjonen på 114 kr. De som har tradet Nano fra 12 til 120 har tjent ganske godt, spesielt om de da kjøper seg inn igjen rundt disse tider :blush:

4 Likes

Jeg tok 50% av bordet på kurser over 100 kroner. Har kjøpt meg gradvis inn igjen på vei ned og tok mye på 40 og 50 tallet. Har ikke solgt noen aksjer under 100 kroner.

2 Likes

Poenget Nocturne, er at når alle kan spillet, endres reglene. Nå er selskapet derisket, da skal vi nærme oss fair value, som er i hvert fall 150 kroner. Da er det liten vits i å kjøpe og selge underveis.

1 Like

Har jo vært mange kroner å tjene bare i dag for erfarne tradere. Ser ingenting galt med det.

1 Like
4 Likes

Så du solgte altså for å kjøpe billigere…ganske likt hva tradere driver med spør du meg :wink: Forskjellen er bare at du har bestemt deg for at det er mer greit på din måte enn andres måte :face_with_raised_eyebrow:

Hva er target for ditt kursmål på 150 kr? Neste uke eller 1 måned eller hva ser du for deg?

Jeg trader over tid. jakter ikke noen korte kroner her og der.

Jeg tror vi i hvert fall skal langt over 100 når roen får senket seg og man begynner å fokusere på det fundamentale. Selskapet er i langt bedre shape enn ved emisjonen. Da var alle enige om at den var billig på 100. Jeg tror vi graviterer dit inne 30 dager.

1 Like

Forstod ikke helt poenget med å dele denne som er fra 2016?

Er vel først og fremst et lite eksempel på at attention om nanovector sprer seg?

1 Like

Aha, I see

Å det vil nok sannsynligvis bare øke etterhvert som vi kommer nærmere desember :slight_smile:

Liten feil i den posteren:

Figure 2. Imaging schedule. Feil i figur. Kan du legge til prikker på 3, 6, 9 og 18
mnd for CT scan, Sylvia?

Burde kanskje melde til de?

Artikkel fra 26.10.2016

“During the past year, we have made important steps to execute our strategy designed to build a pipeline of innovative antibody-radionuclide conjugates and ADCs that combine our expertise and platform with complementary technologies from expert partners,” commented Jostein Dahle, Nordic Nanovector’s Chief Scientific Officer. “This strategy is aimed at creating multiple new targeted treatment options for patients who suffer a range of leukaemias and lymphomas.” - https://european-biotechnology.com/up-to-date/latest-news/news/nordic-nanovector-in-blood-cancer-pact.html

Veldig spennede samarbeidet Nordic Nanovector har med Oranomed, LegoChem Biosciences og Heidelberg Pharma, kanskje litt tidlig, men håper vi snart kan få vite mer om progresjonen i utviklingen av CD37-ADCs.

http://heidelberg-pharma.com/en/partnering
http://heidelberg-pharma.com/en/research-and-development/pipeline-overview
http://www.legochembio.com/eng/rnd/pip_all.asp
http://www.oranomed.com/EN/home-143/pipeline.html

PARADIGME, og ikke minst kommersialiseringen av Betalutin, er absolutt viktigst de neste 2-4 årene, men det skjer mye annet spennende i selskapet som kommer til å påvirke verdsettingen av Nordic Nanovector i fremtiden.

8 Likes

skulle ikke posteren fra Boston vært tilgjengelig nå?

Jo. Prøvde linken, jeg også.

det var da merkelig…

åpner kl 6 pm i Boston. dvs midnatt her? får vel smøre seg med tålmodighet og fotball videre:)

Står listet som nr 9 av 11 presentasjoner, så det er sikkert mot slutten av sesjonen.

http://www.abstractsonline.com/pp8/#!/5739/sessions/Nordic%20Nanovector/1

2 Likes