Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

takk for oppklaringen:)

Bare hyggelig. Får sjekke om noen timer igjen.
Etter Sverige-kampen, kanskje?

1 Like

Jeg mener det er 11 stands hvor forskningsansvarlig er tilgjengelig for presentasjon og spørsmål om sitt prosjekt. Og dette skjer fra 1145am til 0145pm.

11:45 AM Saturday, in Boston, MA, USA is
5:45 PM Saturday, in Norway

Den skulle nok vært tilgjengelig nå og den kommer nok snart.

1 Like

Posteren er ute og ser lovende ut!

3 Likes

Synes det er rart, står

«Date and Time: Saturday 23 June, 11:45 AM to 1:45 PM (Eastern Daylight Time)»

Dvs nå kl 19.08 er 13.08 EDT

1 Like

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/poster-aacr%202018-boston-usa.pdf

11 Likes

Elsker konklusjonen. Enkelt og greit! :clap:

8 Likes

Flott! Er dette nytt egentlig? I så fall burde det jo komme en liten melding mandags morgen :slight_smile:

Absolutt. ARCHER-1 kan ikke komme igang raskt nok. :hugs:

1 Like

Der var den jo, til og med før kampen:)

Kan det bli rekruteringsproblemer i Paradigme hvis Archer starter for tidlig?

Mener ikke det. De to studiene har vidt forskjellige inklusjonskriterier.

Men andre gående studier for R/R-pasienter er jeg mer bekymret for. Inklusjonstakt er det aspektet jeg knytter mest spenning til fremover.

1 Like

Archer-1 skal brukes på pasienter i 2FL, og Paradigme i 3FL, de “konkurrerer” ikke.
Synes dette så meget bra ut, ettersom jeg forstår :smiley::+1::+1:

2 Likes

Det føles som at det eneste som kan stoppe NANO nå er om kombinasjonen gir uforutsette bivirkninger og må stoppes. Men det er jo to stoffer som er kjent for å være milde i bivirkningene, så det er vel ingen som forventer noe trøbbel med det?

Nei, tenker at det ville være svært usannsynlig. Tror Einarsson sa det på radium for en tid tilbake.

1 Like

Ja. Det er jo to stoffer som tidligere har vært i organismen “samtidig”, men i en annen rekkefølge.

1 Like

I verste fall så har da Nano "bare " Betalutin i 3FL og evt DLBCL.
Ved suksess i 3FL, som var grunnen til at jeg og sikkert mange andre kjøpte meg inn i Nano, så kan man da realistisk håpe på en kurs/salgssum i nabolaget 3-4-500 kr aksjen kanskje?
“Bare” 300 kr aksjen vil gjøre mye for meg hvertfall :money_mouth_face::+1:
Men jeg tror Archer-1 blir å lykkes, så får tida vise hva som skjer. :sunglasses:

7 Likes

Hva mener du med suksess i 3FL?
Godkjent preparat eller salgssuksess?
Godkjent preparat vil jeg prise til 200kr.
Salgssuksess avhenger av hvor stor den er, men kan ta oss langt over 500.

1 Like

Markedsgodkjenning på FL 3.linje, mono behandling = min 500 kr pr aksje (dagens utskrevne aksje på pluss 50 mill)

1 Like

Ja ikke sant, dette regnestykket er ikke lett.
Suksess er vel først og fremst at de får godkjenning i 3FL, det tror jeg nok vil kunne forsvare en kurs på 200 ja, uten å regne inn Archer-1 og DLBCL.
Hvor stor del av markedet kan de klare å ta?
Med eller uten partner?
30%?40%? Ikke godt å si. 30% er vel ca 3000 pasienter pr år, ved en pris på 100.000 dollar pr pasient er det 300 mill.dollar×8=2.4 milliarder kroner i omsetning.
Regnestykker er enkelt å lage, men det blir bare mer eller mindre kvalifiserte gjetninger før det eventuelt slår til.
Jeg personlig håper de klarer å bevise/sannsynliggjøre potensialet i både Paradigme/3FL og Archer-1/2FL innen 2019 er omme og vi får et oppkjøpsbud som det ryker av :+1: