Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

IPO NASDAQ(!!!)
Denne karen har nok nettverket i orden over dammen…

Nydelig NANO! :star_struck:

1 Like

Sperret opp øynene når jeg leste det samme. Hvorfor tar man med en slik ting i denne type pressemelding? Tror jeg vet hvorfor :smiley:

1 Like

Begynner å bli vanskelig å holde tilbake engasjementet her nå. Store forandringer siden april.

Har ikke fått lest meg opp på nye høvding enda.

3 Likes

Basert i London? Er ikke det litt pussig hvis resten av selskapet sitter her?

Æsj! Solgte ut nesten hele traderpotten på fredag, og fikk en dårlig magefølelse etter stenging, og sa til meg selv at jeg kjøper meg inn igjen med en gang mandags morgen. Blir litt færre aksjer nå ja…

Ikke nytt dette, Costa var basert i Sveits. Mye bedre med London spør du meg…

1 Like

ok, bare jeg som ikke har fulgt med i timen da…

Fantastisk periode for NANO. Nå gjenstår det bare at aksjen blir repriset. Kjenner tennene etser bort av all juicen til @anon21766851.

3 Likes

Likte også godt at han har INNGÅENDE kunnskap om CAR-T!

Kan være greit å sitte på innsiden hvis selskapet skal prissettes i mot det amerikanske markedet og IPO’e på NASDAQ. :smiley:

2 Likes

Lester at det er mange så som Nocturne som har solgt traderpotten. jaja. Man tror man har tjent noen ører, men i realiteten går man glipp av kronene. Nano er compliant for listing på Nasdaq, er vel egentlig bare å sende inn søknaden. Da snakker vi ikke lenger 150 kroner. Da skal aksjen på et marked hvor selskap prises etter fundamental verdi, ikke folk som tror på Loch Ness monsteret. Tror det blir shortskvis i dag.

1 Like


:1st_place_medal::1st_place_medal::1st_place_medal:

8 Likes

Bruk noen minutter på denne og du ser hvilken vei vi går. Betraktningene som Bravo tar opp er det flere av oss som har gjort i en god stund.

3 Likes

Spennende CEO valg. Selv har jeg mest kjennskap til broren hans.

12 Likes

Første pasient var forventet, sa de. Allerede priset inn, sa de.

FTD var forventet, sa de. Allerede priset inn, sa de.

Ny CEO var forventet, sa de. Allerede priset inn, sa de.

Godkjenning REK for PARADIGME var forventet, sa de. Allerede priset inn, sa de.

Godkjenning REK for ARCHER-1 var forventet, sa de. Allerede priset inn, sa de.

10 Likes

Nå mangler der bare at vi får inn en kompetent styrelders. så kan aksjen ta helt av.

Fryktet at vi fikk en norsk CEO forresten. Bravo blir helt konge.

1 Like

Nano har vel aldri vært billigere enn den er nå. Gratulerer alle som ikke har solgt “trader-potten”

Tror du på alt tullet ditt selv eller?

1 Like

PB… i steden for å poste 3 innlegg med 3 min mellomrom, kan du ikke bare redigere det første og legge til det du ikke fikk sagt først som sist :slight_smile:

Det blir litt spammefølelse over tråden når alle poster nye tanker annenhvert minutt.

6 Likes