Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ja, bra du korrigerer. Det gå fort i svingene noen ganger. Vi mener det samme, at Dor vil være dårligere i starten men øke etterhvert. Men som nevnt, er ganske sikker på at Dor kan regnes ut før man har levd livet ut. Vi har vel en Betalutin pasient som fikk dose 10mbq uten pedosering for en 5 års tid tilbake som fortsatt lever og har temmelig lang dor…

Ja enig, på Jeffries abstraktet var det mye mer oversiktlig ref side 11. Håper de gjør dette også med Dor. http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Jefferies%20Global%20Healthcare%20Conference%20-%20November%202017%20-%20Nordic%20Nanovector%20ASA.pdf

1 Like

Japp, 47 mnd var siste avlesning i følge abstraktet til Ash. Jeg vet ikke om vedkommende har fått tilbakefall eller ikke.

Hørte hun var i fin form, men har tatt cellegift nylig. (ref Uredd HO, så ta det med en klype salt)

Leste litt om DOR fra denne linken, og der avregner de DOR hver 6. måned, har man fortsatt response så avregnes det videre om nye 6 måneder. Regner med at dette er fra lege til pasient(regning), så det blir ikke det samme, men det sier likevel noe om at tiden må jobbe for oss for å oppnå lengre DOR. http://cancerguide.org/endpoints.html

Husk også at de første pasientene i 20/100 ble valgt ut på grunn av å måle safety. Og da får man altså ikke tilgang til de enkleste pasientene.
Leste nettopp denne som jeg synes er en god forklaring på at 20/100 kan bli betydelig bedre:

Når man våren 2017 skulle begynne klinisk behandling med dosering 20/100 måtte NANO først sjekke ut sikkerheten og få aksept for den. Da er det logisk at man ikke benytte pasienter som fortsatt har muligheten til å oppnå god effekt, når det er sikkerheten som skal testes ut. Så dersom de første 6 pasientene som skulle behandles med 20/100 også ville oppnå god effekt, måtte det være å anse som en bonus.

2 Likes

Kan vi få LBA for Lymrit 37-05 på Ash? Noen mener det er for tidlig, men sjekk hva Frontmasta på HO har gravd frem:

«Estimated Primary Completion Date: December 2017 (Final data collection date for primary outcome measure) »

1 Like

Mye fornuftige diskusjoner og mange dyktige debattanter her som bidrar! Bra at man kan ha saklige diskusjoner og bounce tanker og idéer mellom hverandre :+1:
Vil tro at når ASH er ferdig så vet vi mer, men igjen så er det sikkert nye spørsmål og temaer man må spekulere i fram til neste korsvei etter ASH, da er dette forumet gull!

Fytti for en retorikk i den quoten der? Hvem fikk du den av?

Faktum er at det i fase 1 i kreftstudier blir brukt vanlige pasienter og pasienter oppgitt av annen behandling som jo er veldig syke pasienter - men også de NANO skal behandle in real life.

Den gjøken over der har snudd hele bildet på hodet. De dør fordi de er syke og medisinen ikke fungerer , de blir ikke ofret for å teste safety som “jo er logisk”.

5 Likes

Sorry, veldig off-topic men @Oilimp - Sjekk lenken - for en bil! 0-100 på under 2 sek? 1000km rekkevidde? 400hk? Sign me up!

Lansering: 2020.
Nano - FDA approval: 2019.

Co-inky-dink? I think not :sweat_smile:

1 Like

@Fornybar Du har sikkert lest dette selv av Londonmannnen på HO. Og tror du misforstår.
Når det er nevnt så er det logisk at man ikke ekspreminterer med friskere personer. Mange pasienter responderer ikke lenger på andre medisiner som bla rituximax. Og det er ikke slik at man blåser i disse personene/pasientene, men poenget er at de har liten sjanse til å overleve med de medisienene som er på markedet. De blir da tilbudt Betalutin, og kan få en ny mulighet også på effekt. Men for Nanos del så skal de pasientene brukes til å måle safety. Det er ikke slik at Nano blåser om disse pasientene oppnår effekt, men det sentrale i det London mener er at man ikke ekspreminterer på pasienter som responderer på allerede godkjent medisin.

1 Like

Jeg fant teksten etterpå. Mulig jeg er litt gretten på morgenen, men jeg reagerte på en retorikk som reduserer pasientene til tall, og det tror jeg ikke er noe NANO står inne for. Den sentrale meningen hans er klar, men han kunne sagt det på en mer taktfull måte, mener jeg.

1 Like

Noen som har forventninger til neste ukes CMD?

Selv forventer jeg ikke banebrytende nyheter, men heller en klargjøring ovenfor markedet hvor vi ligger i løypa som ihvertfall kan bidra til å stabilisere kursen. Kursdrivende nyheter forventer jeg ikke, men blir gjerne gledelig overrasket. Nyheter som går andre veien vil på sin side være skuffende.

3 Likes

Har null forventninger til CMD og akkurat slik det ser ut nå så tror jeg vi skal et stykke nedover gitt. Virker som det er null interesse for å kjøpe NANO. Har en følelse av at de som vil ha NANO, allerede er inne. Da må man evt. inn med større investorer og det kan vi vel ikke forvente før etter ASH (sett at resultatene blir bra).

Siterer noen fra Shareville her som jeg er enig med.

"Egentlig ikke annet enn at vi er on track, Sikkert litt info om de andre pågående studiene, spesielt også de som skal ha oppstart i år. Vi får nok også mer info om hvordan Paradigme studiet skal sys sammen, rekrutteringen vet vi allerede blir bred og fra hele verden…Også spent på hva de gjør med B&R studiet, og om de kjører to ulike doser med betalutina der også."
Sitat Stinke :+1:

"Ingen grunn til CMD om det bare skal drikkes kaffe og fortelle tørre vitser. Jeg har en soleklar forventning om innsiktsfulle presentasjoner som skaper mening i sinnene til forvirrede investorer. Ikke brått sikkert vi får som mye ny info, men jeg forventer at markedet har bedre grunnlag til å kunne forstå og tolke etterpå."
Sitat Omu.

1 Like

Blir CMD streamet live eller får vi bare se opptak?

Kan se ut som det er satt opp stream.

http://webcast.seria.no/client/mobile/?id=67734784

3 Likes

Tror det spiller liten rolle hva vi måtte mene om uka som kommer.

Følelsen min er at kursen blir kjørt ned igjen, som alltid når det skjer ting i børsens åpningstid. De større spiller på nervene til folk (flest?) og ser sitt snitt til å herje for å tjene pæng.

For min del er det no sell, neeesten uansett. Håper som flere at det kommer særs gode nyheter, men forventer det ikke…

Folk begynner å posisjonere seg for neste kapitulasjon:

OK - det er omsatt for ca. 5-6m og mcap er nå på 3.4 mrd kroner. Trekker man fra cash så er vi nå nede på 2.6 mrd. kroner for: hele selskapet og pipeline. Hvis man skal ta NOE av estimatene av det folk regner med Nano kan selges for dersom de lykkes med FDA approval snakker vi fra 20 mrd. og oppover (bruker da Algeta som referanse som ble solgt for 17,6 mrd + 5 mrd. ved partneravtale).

Kan Nano gå 10x ila. 2 år?

Risk / Reward people.

risk

4 Likes

Jeg ønsker meg partneravtale for distribusjon av Betalutin i US. There - I said it.

2 Likes

Den må være verd minst 10-15 milliarder kr da! :slight_smile:

1 Like