Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

lasta 1,2K til under 70 woohoo :star_struck:
Trodde Black Friday va neste fredag :joy:

6 Likes

Faktisk ser jeg veldig frem til CMD, dessverre er jeg på jobbreise neste uke så får ikke møtt opp in person.
Jeg tror ikke vi skal forvente for mye når det gjelder fremleggelse av data, dette vil nok hovedsaklig komme på ASH.

MEN, jeg tror Kolstad og Zinzano kan gi oss en innsikt i hvordan behandling med Betalutin betraktes fra de involverte klinikerenes ståsted. Mulig flere av dere fnyser av slikt, men dette er særdeles viktig for hvordan Betalutin vil bli motatt i markedet generelt. Verdien av eksterne eksperters oppfatninger rundt klinisk anvendelse er verdt betydelig mer enn oppfatninger fra selskapet selv.

I tillegg ser jeg veldig frem til å få et strategisk overblikksbilde fra Renoldi. Han virker svært kompetent, og hvis det er noen som kan roe ned gemyttet på investorer med kalde føtter, så er det han.

5 Likes

Rykte på HO om LBA for Lmnrit 37-05 (DLBCL) som blir meldes markedet på tirsdag. Kilden er visstnok en megler i et hus i Oslo. Jeg tar det med en stor klype salt, men det blir moro om det stemmer…

4 Likes

fonybar, hva betyr ryktet for oss som ikke er så inne i det? Live blood analysis?

Beklager nanoforumspråket. LBA er late braking abstract. Det ville vært rimelig eksplosivt nytt. Men de har guidet data først til neste år på Lymrit 37-05.

1 Like

Regner med det er 5% sannsynlig. Men stemmer det burde kursen gå som f… :crazy_face:

God helg!

3 Likes

Så lenge det ikke er oppført en readout i studieprotokollen så er vel det umulig?

1 Like

Det er mulig da preliminary readout står oppført som forventet i desember, men jeg trodde det var optimistisk å forvente data fra DBLCL - studiet til AACR i april 18.

1 Like

Enig med du, 5% sjanse på det ekstremt trange nåløyet. Ville vært en megatrigger i det langsiktige, kortsiktig ville den nok tatt oss til 53.

3 Likes

Jeg er litt mer optimistisk. Kan Lymrit 37-05 overraske på Ash? Jeg tror det.

Siden første pasient 17 mars har minimum 12 blitt behandlet. Fristen for LBA var 30. oktober, og da satt Nano på 7 mnd med data. Jeg sier ikke at de har hentet ut data fra alle 12+, men når siste avlesning er i desember, så bør de sitte på såpass mye at det muligens kan kvalifisere til et LBA?

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Jefferies%20Global%20Healthcare%20Conference%20-%20November%202017%20-%20Nordic%20Nanovector%20ASA.pdf

Kan grunnen for at de flyttet CMD, 5 mnd etter første pasient, være at de allerede da hadde fått lest av positive data? Det kan ha gått kjapt om de hadde pasienter for alle doseringene klare i mars.

Edit:

3 Likes

Det ville kommet som en stor overraskelse på markedet med LBA siden det er guidet fra selskapet at første resultater fra Lymrit 37-05 vil bli presentert 2H 2018. REF: http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Nordic%20Nanovector%20ASA%20-%20Wedbush%20Pacgrow%20Healthcare%20Conference%202017.pdf
SIDE 17.

1 Like

Ikke umulig, men jeg blir overrasket (på grensa til sjokkert) om dette er tilfelle.

For det første får jeg ikke tidslinja til å henge helt sammen. For det andre vil det indikere at informasjon fra konferansen/selskapet lekker.

Ryktene over kan være tatt fra lufta, men da får vi nok en diskusjon om det er ok å slippe nyheter ifbm. konferansene.

2 Likes

Jeg blir ikke skuffet om vi ikke får resultatene før i 2H18. Forøvrig er listen med milestones tatt vekk fra Jefferies presentasjonen fra 15 nov.

I call bullshit.

Hadde det vært faktiske rykter i miljøet hadde kursen gått i dag.

Ingen i NANO lekker denne informasjonen.

3 Likes

Jeg tror ikke på ryktet, men et LBA kan fortsatt være reelt.

Ja, la merke til det. Det er meget positivt at de slutter å guide slike delmål, det skaper bare masse unødvendig spekulasjoner og forventninger. Liker når Nano overrasker markedet, det er da det positive momentumet skapes og investorer tør ikke selge seg ut fordi de vet ikke hva som kan komme “rundt neste sving”. Håper NANO kan tiltrekke seg flere langsiktige og selvsikre aksjonærer fremover som ikke er fornøyd med kun 10% gevinst.

1 Like

Er ikke den samme som påstår dette på HO han som spammet alle trådene der at Nano fikk LBA på 20/100? Nå nylig, lenge etter at de hadde fått ordinært abstrakt godkjent!
I call bullshit too, en som prøver febrilsk.
Klart de kan få det, men vi burde fokusere på det de har guidet. Bør være gull nok der :+1:

4 Likes

Jepp!

I> nnlegg av: Topofthehill (13.11.17 23:15 ), lest 3142 ganger

Ticker: NANO
RE^1: NANO - CMD og LBA til ASH2017
Focuss

Har du virkelig ikke fått med deg dette, du som spankulerer rundt her dag ut og dag inn?

Det abstractet som NANO slapp melding på til ASH for ca 2 uker siden hadde cut-off date 3. august (3. juli i følge Einarsson i Radium) på datagrunnlaget.

Late breaking abstract sendes inn hvis et selskap har forsket videre etter denne cut-off datoen, og man har mulighet å presentere data av betydning. Det er høy prestisje i å få dette godkjent, og det ligger tydelig i kortene at NANO har søkt om dette for data på pasienter for 20/100-doseringen. Det ER en grunn til at CMD er satt til påfølgende dag. De skal FORKLARE hva dataene betyr, og skal man tro ledelsen vil disse dataene være bedre enn i det første abstractet, gjerne betydelig bedre også. Takk for meg og værsågod for infoen. Se gjerne link lenger opp om du tviler.

Innlegg av: Topofthehill (17.11.17 15:30 ), lest 1286 ganger
Ticker: NANO
RE^1: NANO. What trial is this Costa?
Ryktes Late-Breaking abstract for DLBCL. Kilde er kjenning i meglerhus i Oslo. Kommer på tirsdag.

2 Likes

Ettersom jeg forstår så er det han påsto der ren bløff. Det ordinære abstraktet oppdateres helt fram til presentasjonen, når de har fått godkjent det. Bare tull å spre sånt som ikke stemmer, fra en tydelig upålitelig person. Leser du tråden bakover her eller sjekker ASH, hjemmeside så ser du det. Tror det står i det innsendte abstraktet også.

Vektet opp litt fra traderporteføljen i NANO igjen, 1209 aksjer til 71.65 i dag.
Husker glimtet i øyet hos Costa når han refererte til Q3 og CMD i løpet av Q2 presentasjonen.
NANO fundamentalt har vært sterk i 2017 også så vidt jeg har registrert. Og bruker i grunn mye energi på å IKKE lese på HO om NANO om dagen. ^^ Holder meg til vurderingen med at dosebestemmelse ikke var like relevant kursmessig som betydningen av at det er neste fase som settes i gang. NANO har vist gode resultater hele veien, og ville stått sterkt med svakere resultater så vidt jeg har forstått på ledelsen. Er veldig klar for litt pivotal fase 2 nytt i grunn.
Viktigste årsak til min langsiktige pot er kombinasjonsstudiet betalutin + rituximab.
Håper det sitter noen på Q3 og spør spørsmål relatert til dosefinding for kombinasjonsstudiet.

Vil påpeke at ryktet om LBA er et rykte, og derav ikke noe å sette lit til eller gjøre handler for. NANO sin kurs, opp mot det fundamentale, spesielt for oss med stor tillit til ledelsen, er svært gunstig. Alt under 100 er gode innkjøp for langsiktige om dagen var min tanke på tampen av 2016, jeg har ingen grunn til å tro noe annet per dags dato.

2 Likes