Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

IBB er en etf som sporer en veldig bred biotech index, så den gir et godt bilde av sentimentet ja.

Raste nedover når alle trodde at Bernie Sanders og Hillary skulle banke gjennom en svær clampdown på sektoren.

Nå har den gått veldig sterkt lenge, men korrigert voldsomt siste ukene. Jeg håper at den ihvertfall vil flate ut over 300, men hadde jo vært genialt om den gjenopptok stigningen.

3 Likes

En muldvarp på HO graver seg frem til så mangt. Noen som levner denne noe verdi?

http://apps.who.int/trialsearch/Trial3.aspx?trialid=NCT02657447

Ser ut som de skor seg for å angripe 2. og 1. linje?

1 Like

Det er jo allerede kjent at NANO vil starte studier rettet mot andre linje for follikulært lymfom med kombinasjon av Rituximab og Betalutin. Første linje vil bli med Humalutin, som egentlig er Lutetium-177 isotop festet til et CD37 kimært antistoff i stedet for et muring antistoff. Ikke noe nytt i det.

1 Like

Vet ikke helt hva du vil frem til her, dette er jo bare dosimetristudiet som allerede er kjent.


What, kan dette stemme?

  1. Life expectancy should be = 3 months.

Hvis man har så fremskreden lymfekreft at forventet levetid er 3 måneder, så vil jo det vanligvis bety at man har spredning til vitale organer.

Edit:
Nei det stemmer ikke, på https://clinicaltrials.gov/show/NCT02657447 står det
Life expectancy should be ≥ 3 months.

1 Like

12 Likes

8815a61af508a5d5076b9c1ab9908299a4d1a80c_1_690x387

Nano begynner å gi avkastning på ASK,en! :joy::joy:

9 Likes

Hva er det Morgan Stanley og Merril Lynch holder på med? Ser ut til at de er desperate etter å selge seg ned på best hele tiden for å stagge kursen.

IBB ned 1% i går, norske krona veldig lav. Kanskje utenlandsk frykt for at de ikke vil tåle en nyhet som markedet vil dra ned kursen på. Det er jo som kjent dårlige nyheter, utsettelser, normale nyheter og gode nyheter som pleier å dra ned kursen.:crazy_face:

2 Likes

Prøvde å sette meg inn i hodet på en shorter…

2 Likes

Hver gang jeg tenker på NANO-investeringen min dukker tittelen på en E24-artikkel jeg så for et år siden opp i hodet: “De ble millionærer på børs: -Jeg var flere hundre tusen i minus”

5 Likes

Tror om du ville selge på bunn, så har det skipet seilt! Holder en knapp på at vi ikke ser 60-tallet før om 43 år! Forhåpentligvis blir det bare bedre herifra!

Tok en kjefterunde på en eller annen aksje-ekspert på HO, og det ser ut som admin slettet hele brukeren der akkurat nå. Er det bull?

I grunn enda overrasket over at kursen er så lav før Q3 + CMD. Er det slik at alle har tiltro til ASH, og ikke er så spent for morgendagen?

3 Likes

Vi har blitt skuffet er par ganger det siste året når det har kommet nye oppdateringer. Derfor tror jeg mange er mer forsiktige i forkant nå. Kjedelig å fullaste dagen før for så å oppleve 20% kursfall dagen etter med ok resultater om at vi er on track. Jeg tar som vanlig sjansen og sitter fullastet da jeg tror det kommer mye positivt i morgen. I verste fall så blir det en kort bølgedal til og det tåler jeg igjen, faktisk er det blitt en vane. Blir mer og mer kald i forhold til hvor kursen befinner seg, og vi går nå inn i Nanos mest avgjørende år i 2018, der vi skal avlsutte Paradigme og starte å selge Betalutin for FL3 pasienter senest i 2019. Kombien for FL2 ligger rett bak. Alt det andre i pipen er bonuser per dags dato, men de kan vise seg å bli blockbusters når vi får testet disse på pasienter. Satser på at Costa skinner i morgen og at Lisa unngår å si “can’t say anything now” på alt vi spør henne om. Det neste døgnet og tiden fremover blir ekstremt spennende. Ønsker alle tålmodige og kunnskapsrike Nanoister det beste for CMD i morgen…break a leg.!

6 Likes

Lurer på at det er på tide med gjensyn med Q2 presentasjonen, å se hva som ikke ble besvart på der som kanskje kan ventes svar på nå.

Glemte å si en ting, Håper shorpakket får svi skikkelig i morgen og tiden fremover. Unner det fleste godt her i verden, men disse har ødelagt for så mange at de ikke fortjener bedre. Let them burn in H… :wink:

4 Likes

Om Copanlisib i FL:

Hadde ønsket at disse personene nevnte Betalutin.

1 Like

Alt til sin tid. :slight_smile:

Tipper media vil på mer øynene opp for Nano nå når Paradigme er i gang. Tikker resutlatene inn med så gode resultater som vi tror og håper på så blir hele 2018 en lang og fin sjarmøretteppe.

1 Like

Nano har jo kommunisert at resultatene kommer på ASH i desember. Har vi store forventninger til i morgen?

Det er én studie som vi får svar på på Ash, Lymrit 37-01. Som vi vet så holder Nano på med ganske så mye mer en 37-01. det kan altså komme nyheter.

1 Like

Takk :slight_smile: 8tegn