Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Det er større sjangs for komplikasjon med svært gamle pasienter. Dess lavere det samlede pasientantallet er , jo mer utsatt vil det være for et enkelttilfelle - enten det er problem med rekrutteringen av denne ene (evt. få, men altså relativt større andel av totalen når pasientantallet er lavt som i fjor og særlig fjor vinter), selve operative behandlingen eller pasientens reaksjon.

Også slik sett vil dataene modnes; ikke bare ved medisinens langtidsvirkninger i kroppen med oppregulering av CD20 og abscopale effekter.

I ventemodus som man er, og har vært en stund nå, så er det vel på tide å dra fram denne igjen @Savepig ? :rofl:

image

3 Likes

Noen som har planer om å stille på Q4 og stille konkrete spørsmål til ledelsen?

Bra! Selv har jeg hverken anledning til å delta eller se den live, og spørsmål sendt inn via web er det lett å vri seg unna.

Har du lyst å dele hva du skal spørre om, eller har du ikke kommet så langt?

Jeg vurderer å dukke opp selv, men har aldri vært med på kvartalspresentasjoner før. Er det noen uskrevne regler jeg bør vite om?

Man vil jo få en viss fornemmelse av om det legges opp til å bli en “non event” eller ikke når rapport og skriftlig presentasjon foreligger på Hegnar forut for selve møtet.
Erfaringen fra tidligere kvartalspresentasjoner ha, slik jeg husker det ,vært at kursen går ned fordi forventningene har vært høye.
Slik er det trolig ikke denne gang dersom det er nyhetstørke frem til og med 26. Noe konkret om Archer 1 synes jeg er minimum av hva vi kan forvente. De bør også kunne si noe om det skal sendes en ny søknad til REK eller om det er klaget. Når forventes første norske pasient dosert?

ble jo tvunget til å offentliggjøre Paradigme på grunn av graving fra småaksjonærer i Nano.

Hva er sannsynligheten for noe info om first patient dosed FØR Q4? Jeg vet det ikke er Nano som bestemmer dette men samtidig virker det litt rart å stå på Q4 og seie “nothing new since last time”.

2 Likes

Tror ikke noen har forventninger til noe som helst til uken. Vi er snart i slutten av Februar og selskapet har ikke meldt noe om fremdrift og heller ikke “first patient” i hverken Paradigme eller Archer. Dette kan ikke tolkes som annet enn at de har møtt på forsinkelser. Tidshorisonten for investeringen min har nettopp blitt flyttet fra 2019 til 2020.

Hva har vi lært av dette? I beste fall må Costas utsagn taes med en stor klype salt, i verste fall kan vi ikke stole på noe som kommer ut av munnen hans. Og hva betyr “I’m super happy”?

Costa og co. gir f… i kursen så lenge de ikke trenger å hente mere penger i markedet. Først når den tid nærmer seg vil vi se noen meldinger og positiv kursbevegelse av betydning, altså en gjentagelse av høsten 2016. NANO har en burn rate på ca. 80 mnok i kvartalet og hadde 800 mnok på bok ved Q3 2017. Burn rate vil nok øke fremover. Tipper at de fyller opp kassa igjen når de kommer ned i 500 mnok på konto. Dvs. mot slutten av inneværende år.

Nei, Q4 blir nok en non-event. Vet ikke om jeg gidder å følge med på web-casten. Regner med at de som har kapital kan plukke aksjer på lavt 60 tall. Og frem mot sommeren bør ingen være overrasket om vi ser 50 tallet. Skulle gjerne hatt noen mill å handle for når den bikker under 60.

Og sånn går nu dagan.

1 Like

De bare kan ikke si dette. Det vil da være 5 uker siden Costa sa any day now.

1 Like

Pass på hva du skriver. I begynnelsen av mars kommer konferansenyhet AACR abstract.

1 Like


1 Like

Er det prekliniske studier av Humalatin dere sikter til eller noe annet som Nano har sendt inn?

Fra linken din:

Online Publication of Abstracts
Abstracts that have been accepted for presentation are scheduled to be posted to the AACR Online Itinerary Planner no earlier than 4:30 p.m. U.S. ET on Wednesday, March 14, 2018. Abstracts selected for inclusion in the AACR Press Program will be made available at a later date to be determined.

@jefferson:
Dahle hos Radium:
“At AACR we hope to present something about Humalutin.”

2 Likes

Vel, med mindre det er snakk om et LBA, så kommer det sikkert ingenting der, med mindre Nano ikke har tatt seg bryet med å informere at abstraktet ble akseptert, noe jeg overhode ikke ser en grunn for å ikke gjøre.

De meldte ikke at abstract til EANM var akseptert - eller publisert.

1 Like

De gjorde det sist gang de presenterte på AACR, men vi får bare vente å se :pray:

Da ble det presentert sikkerhets- og effektdata fra Lymrit 37-01. Det er i en annen klasse av sensitivitet, og dermed også meldeplikt.

Biodistrubusjon (EANM), og preklinisk Humalutin (AACR 18) ligger nok i samme kategori for børsmeldinger.

Vi får se!

2 Likes

En gjeng nyhetsoptimister ser jeg. Når var det sist NANO børsmeldte noe rundt status på de ulike studiene?

Ikke mange fase2-pasienter vi har fått svar på i 20/100. Limer inn fra ASH 2017-posteren:

Er det på tide med noen oppdaterte nyheter her neste uke? Det skulle innrulleres =<15 pasienter?

Vi har fått effektdata på to pasienter, mangler effektdata på åtte pasienter.

(Det ble innrullert 10 pasienter i Arm 4 Fase 2 før studien ble stengt for innrullering.)