Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector ASA - Generell tråd (NANO)

Ungarn, østerrike, england og tsjekkia + evt andre utenfor EU + evt de som har godkjent, men der nettsiden ikke er oppdatert med riktig info

Det er ikke alle landene på lista man kan si med sikkerhet har godkjent. Du må trykke deg inn på hvert enkelt land, scrolle nesten nederst og se på totalt antall pasienter i studien. Står det 200 er det Paradigme. Eksempelvis står både Sverige og Spania med 70 tror jeg det var. Det henviser til godkjenning av forrige versjon av LYMRIT 37-01 som nå er “ferdig”. LYMRIT 37-01 fortsetter nå som utvidet studie med totalt 200 pasienter der den “nye” delen av studien heter Paradigme.

Takk for klargjøring av antsall land så langt.
Det vi vel har erfaring med er at det er treghet på gov. trials i USA. Den er jeg mest spent på.

Hva med Archer 1?

Si det,
noen som vet hvilket LYMRIT nummer Archer får?

Noen som har en formening på hvor lang tid (normalt sett) det tar fra Screening til behandling?

Paradigme start i fra 2017. (Første mulighet for start av screening).

Naturlig dødtid før første pasient kommer inn til sykehuset.

Pasienten går igjennom en del tester.

Vente på svar.

Svar på prøvene viser enten: 1 egnet med en gang. 2 egnet men må vente til FL utvikler seg mer. 3 uegnet for studieprotokoll.

Alt i alt er det mange X-faktorer. Og har blitt overbevist på at vi “Nanoitter” ubegrunnet utålmodig.

Når jeg ser på dose eskalerings studien har jo det gått "langt tid. Hvorfor skal det gå raskere nå?

De begynte å sende inn søknad til de aktuelle landene da. Screening kan vel ikke påbegynnes før denne ble godkjent? Men Costa sa for fire uke siden at screeningen hadde startet, så vi er iallfall fire-fem uker på vei.

Glemte å nevne det gode poenget ditt der.

Alt i alt tror jeg stormen om forsinkelse fra det jeg leser på forum er ubegrunnet.

Uansett: Når screening er klar vil jeg tro det vil skje en kjede av behandling når den tid er moden.

Husk at pasientene som nesten er moden for behandling VIL få behandling på et tidspunkt. Siden alle får tilbakegang.

1 Like

Øyenlegen har fremdeles troen :slight_smile:

6 Likes

Nå må han overtale broren:

Edit: Navnebroren.

Broren? Er de brødre?

Beklager, skulle selvsagt stå navnebroren*.

-Men kanskje de er brødre?

Screeningtid etc er greit, det må jo gå sin gang. Men spørsmålet ingen har svart på er hvor lett eller vanskelig det er å finne pasienter. Jeg stoler ikke på at folk står i kø…

1 Like

Det er absolutt ingen fordel at øyelegen som er belånt langt over pipa sitter i Nano.

Det er en fordel om du begrunner utsagnet ditt.

3 Likes

Jeg er til dels enig med Skinner og har sagt akuratt det samme som han tidligere.

Om OM. Holding skulle komme i likviditetsskvis kan vi få ett solid nedsalg av hans posisjon i NANO. Med tanke på at det er mange her inne som er svært opptatt av det kortsiktige kursutviklingen så ville det fort blitt mye surmuling :wink:

Ja @Krieghoff jeg hadde blitt sur og grinete hvis kursen hadde gått drastisk ned fra dagens nivå på grunn av nedsalg og ikke det fundamentale, men da bare fordi jeg ikke har mange hundre tusen å handle mer for.
Som alle andre aksjonærer så skulle jeg gjerne sett kursen over ATH nå, men har belaget meg på mer venting og tålmodighet.

Er dog enig med mange om at infopolicyen til Nano er feil rett og slett, ser ingen grunn til at de ikke kunne formulert positive børsmeldinger om f.eks godkjente patenter, nyansettelser osv, og dermed beroliget markedet og bidratt til å styrke kursen, og dermed verdien på selskapet.

2 Likes

Kurspleie heter det. Enten har ikke Costa peiling på dette eller så er han ikke interessert på nåværende tidspunkt. Men det vil nok forandre seg utover året når tiden for mere pengepåfyll nærmer seg.

AACR tittel er ute. NANO stiller: http://www.abstractsonline.com/pp8/#!/4562/presentation/1476

17 Likes

DLBCL, CLL og MCL. Kan bli spennende :smile:

6 Likes

Oj, alle tre inkludert i den ja, kan bli meget spennende :slight_smile:

4 Likes