Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Blander du kanskje med GIG her? :wink: :laughing:

1 Like

Å f… :see_no_evil: Amatører bør kun ha 1 aksjepost. :zipper_mouth_face:
Fjernet innlegget for å unngå å skape forvirring hos flere. Det holder med min egen udugelighet. :wink:

Fikk også forresten. =)

2 Likes

Takk, studenten.:smirk: EANM-konferansen, ja. Er jo flere dager siden Salamis fant de abstraktene.
Noen som har funnet noen webcast?

Kommer NANO til å delta på dette møtet? 5-7 november…

https://www.eacr.org/conference/cancerprecisionmedicine18/index

Kan ikke se at de har deltatt der tidligere.
Nano ser heller ikke ut til å ha vært på EHA i Warszawa forrige uke. Men de var på EHA-konferansen i sommer.

Merkelig de ikke er så aktive i deltagelse på slike konferanser og møter… Er jo strategisk viktig, samtidig den perfekte anledning til å reklamere sitt medisin :roll_eyes:

Viktig å holde kortene tett til brystet veit dere …:slight_smile: Må ikke gi for mye info til konkurrentene …!
Det er forhåpentligvis ingen “kruttlapp” dem sitter og ruger på …:slight_smile:

De har jo garantert delegater som reiser til alle konferanser, men det er faktisk en grense for hvor ofte de kan presentere.

3 Likes

En av de store datagrunderne, Paul Allen, døde i dag. Etter tre runder med NHL. Første gang han fikk diagnosen, var for tredve år siden. Han prøvde ut flere behandlingsformer…

Alle skjebner som dør, mens nye produkter må igjennom en lang rekke tester før markedsgodkjenning.

Spesielt der eneste lovlig medisin har sluttet å fungere .

Det har jo vært litt lett å tenke på lymfekreft som “indolent” og håndterbart, og han levde jo tross alt 30 gode år etter første diagnose, men damn så fort dette gikk da. Vi kommenterte det vel såvidt her da han meldte at han var syk igjen.

Indolente lymfomer kan når som helst transformere til aggressive lymfomer, og det er en av grunnene til at det er et stort medisinsk behov for disse pasientene.

2 Likes

Japp

Hva kan vi forvente av NANO i November folkens?

Nedtrenden ringte og ba meg hilse

image

1 Like

Nå vet jeg ikke hva du definerer som “veldig lenge”, men søk opp alle meldinger fra selskapet i juni og bildet er noe helt annet enn det du tegner opp her.

Du glemte å ta med resten av setningen til LR som gikk som følger: mid year or over the summer. September er fremdeles over sommeren, ergo måneden etter sommer.

Ellers enig, vi er i nedtrend og meldinger virker ikke å speile seg i kursen. Det er et større problem imho.

1 Like

Eanmn er bare metastudier, så det ville være unødvendig å begynne å lage mye fuzz om dem.

Det er og blir fast track og data fra ash som er de store driverne i år.

1. november kommer abstracts:
    http://www.hematology.org/Annual-Meeting/7514.aspx
3 Likes

Enig med du, desverre har ikke fast track gjordt nevneverdig innvirking på kursen. Jeg vet ikke om ASH blir den store “Hale Mary” som noen forventer…

Ser man bort fra Fast Track har det egentlig ikke kommet gode nyheter siden ASH 2016.
ASH16 var litt for bra. Her ligger mye av problemet.
Resultatene var så hinsides gode, og det ble en slags «mal» for Nano. Når så ORR, CR og DOR faller er også kursfall uunngåelig.

Jeg tror mye av dette vil rettes opp om 2 uker.
På et tidspunkt må også «markedet» se på hva Nano kan tilby vs konkurranse på 3 FL.
Fast Track er heller ikke priset inn.
Dessuten har vi nå en joker i leukemi.

Edit
Glemte første pasient behandlet/dosert i ARCher1 innen kort tid.

3 Likes