Jeg kan bjuda på litt mer @vegar_beider. Du trenger ikke tro på noe av det jeg skriver. Det _er_helt greit 
For ca 1-2 uker siden ble jeg oppringt av Norne Securities.
De tok sin 1/2-årlige telefonsamtale. Delvis for å oppdatere med på deres markedssyn generelt, litt for å hanke meg over som kunde. og for å høre hvor jeg var investert og hva jeg tenkte fremover. De kunne selvfølgelig være behjelpelige med å flytte posisjoner 
Jeg fortalte han at siden sist hadde jeg ryddet i min portefølje, flyttet alt til NANO, solgt unna mange andre langsiktige eiendeler (bl.a. biler, eiendom og litt annet rask) for å investere enda mer i NANO.
Reaksjonen var ganske tydelig. Han rådet meg til å bli sittende der jeg var.
Han mente NANO vilel få et solid løft frem mot ASH. Han mente det var mange triggere, men spesielt forventinger mot ASH, en ledelse som selv ønsket å bidra til “kompetanseheving” blandt investorene for å synliggjøre selskapsverdien på en ordentlig måte. Han så for seg en kurs på rundt emisjonskurs - eller noe høyere.
Ta det for det det er verdt. I min bok går det inn som et ørlite innspill.
I likhet med alle andre her inne tar jeg mine egne valg og tar alle innspill med meg nå valgene tas.
Når jeg selv skriver at jeg har kjøpt den siste tiden, så er det en ærlig opplysning fra min side. Hva folk mener om min handling blåser jeg i - og det bryr meg lite at du mener jeg lyver.
Forøvrig synes jeg innspillet fra Norne var interessant , på mange måter.,