Tallene er solide. Produktet fungerer.
Var det en som etterlyste litt volum…(?)
Som forventet, fullt kaos!
Solide tall. 20/100 kommer for fullt. Gleder meg enda mer til ASH nå. Dette var pr. juni.
Dette må være en traders drøm(mareritt) syke svingninger.
Patients | Number of patients (n) | Overall Response Rate (ORR) | Complete Responses (CR) |
---|---|---|---|
All iNHL patients | 74 | 61 % | 26 % |
FL patients | 57 | 65 % | 24 % |
3L FL patients (≥2 prior therapies) | 37 | 70 % | 27 % |
FL patients in Arm 1 | |||
(40 mg lilotomab followed by 15 MBq/kg Betalutin®) | 25 | 64 % | 28 % |
FL patients in Arm 4 | |||
(100 mg/m2 lilotomab followed by 20 MBq/kg Betalutin®) | 16 | 69 % | 19 % |
Nettopp, juni! Her gjelder det å forstå tallene…
Jo sykere pasientene er, jo bedre fungerer Betalutin.
Pøh, børsmeldingen om PI3K - inhibitorene ble hugget inn i en bergvegg med primitiv steinøks og farget med okerfarge leire.
Good is good but børsmelding is better.
Er ikke dette ganske ville tall potensielt? Sånn bonus.
Gratulerer alle NANO eiere med siste børsmelding! Dette unner jeg dere alle sammen! Håper tiden i skyggenes dal nå endelig er over for dere!
Malene Brondberg er mitt nye favorittmenneske.
Der går toget! Sitt godt fast folkens!
Får satse på at det ikke er NSB, og buss-for-tog
Kanskje du skal finne frem igjen deg gamle rundetids-skjemaet ditt fra i fjor London.
Comeback-Dahle leverer 90% survival!
Hadde en samtale med Malene om MZL for noen uker siden. Poster en svært interessant kommentar fra hun: “There is only one treatment approved for R/R MZL patients, that is, ibrutinib, which has shown a 48% ORR. Betalutin could represent a valid alternative for these patients.”
We present updated efficacy and safety data for the phase I/IIa part of the study (Part A) as of 22 June 2018; all pts have ≥ 6 months (m) of follow-up, except for 3 (will be completed in August).