Nei… Det er jo det strengt tatt ikke. Tolk det som du vil men at Norge selger seg ned og store utenlandske kjøper seg inn er aldri feil i et bio-tech selskap.
For et vanvittig volum. Håper ikke alle som angret på at de ikke solgte sist den var i 85 har solgt seg ut nå. For demmes egen skyld
Non, je ne regrette rien.
Litt mye heis i dag. Sitter rolig.
Dedikerer denne til Nanos opprør mot nedtrenden. Nyter kaffen fra sengen og føler på lettelsen over å være på vei oppover igjen!
Onsdag forrige uke all over again?
Det er jo slik man kan forvente at aksjen beveger seg under en oppgang. Bør vel ikke falle lengre ned enn 80 denne gangen.
Fall på meget høyt volum=ikke bra
Ser ut som mitt bet på 82-83 ble for puslete.
Bare en klovn for den der Daywalker? Hadde håpet på en glont eller aubergine;)
På ingen måte!
Jadda millionvolum! Det tingler
Opptur uten litt tilbakegang = eufori = ikke bra.
Det voldsomme volumet er litt skremmende for min del. Hvor ble det av den trygge solide nedgangen hvor du kunne stole på at du 9 av 10 dager ville få behagelige røde tall og forholde deg til?!? Med volum på størrelse med to jordbær og en fjert?
Hyggelig om det vi ser er en akkumulerings-periode fra en større interessent? Vet ikke helt hva ellers det skulle være som vil gi mening i forhold til risiko for deres del.
Hvis man først skal konspirere (hvilket jeg har liten tro på, generelt), er jo den mest nærliggende konspirasjonen at “noen” med muskler (les: trademuskler) forventer at i euforien fram mot ASH blir enkelt å pushe kursen oppover, og derfor bruker denne dagen for å få en lav inngang før oppgang ila. uka og dumping på fredag.
It’s anyone’s guesss.
Noen som har noe tanker på hvor mye volumet er “nye penger” og hvor mye som er tradere ?
Den voldsomme nedgangen i olje-sektor kan antyde at der er en substansiell del med nye penger. Hvor lang horisont de har på den annen side aner jeg ikke.
Fun fact: Hvis Nano går like mye på en måned fra nå, som den siste måneden, så har vi en kurs på ganske nøyaktig 133 kr
Det hadde jaggu vært litt av en julegave!
Må vel påpeke for de som tar ting bokstavelig her (ja du!) at dette var et regnestykke av kjedsomhet og ønsker, ikke at jeg tror den kommer så høyt i år.
Hvis ikke de kommer med noe skikkelig krutt da, ala BTD, Prime etc
Om det slår til så blir det vel mye mas om forumeskatt igjen…
Champagne problems!!!
Husker diskusjonen for 2 år siden. Håper jeg slipper samme leksa.
Å høre at folk syter over formueskatten gjør meg kvalm, irritert og rett og slett forbanna…
MØKKAFOLK!
For å sitere Torben og Tutta i Gimle Terrasse. “Skatten kveler oss!”.