Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Dette er virkelig ikke morsomt lenger… de leverte jo en god ASH. Ingen ting har endret seg, det fundamentale ser bare bedre ut, men allikevel så detter kursen dramatisk…

Stay long ,and be strong …:slight_smile:

4 Likes

Er veldig mye uro pga. Kina og Trump. Det går over. Hvis man ikke får sove pga. dette bør man nok selge. Er ikke Nano isolert som faller.

1 Like

At mdor falt til 9 mnd påvirker desverre opplevelsen av verdien. Dette er et sentralt element i prissetting av en kreftmedisin. Nå er det riktignok lagt frem at denne har god sannsynlighet for å øke igjen her på tekinvestor

Tror NANO sliter mest med å synliggjøre og sannsynliggjøre verdien av Betalutin. Tror et usikkert marked trenger noe håndfast.

2 Likes

Nano on the storm
Into this house we’re born
Into this stock we’re thrown
Like a dog without a bone
An actor out on loan
Nano on the storm

There’s a trader on the road
His brain is squirmin’ like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If you give this man a ride
Sweet family will die
Traders on the road
:yum:

1 Like

Jeg sier bare, gå for gull Nano! Hent penger, fyr opp pipelinen, ingen grunn til å gjøre det halvveis.

Blir spennende å se hvordan det går med pengejakten til Ultimovacs. Snakk om dårlig timing!

Bravo har jo selv sagt at denne ikke kan gå lavere. Så dette burde ikke ha en så signifikant påvirkning…

har sittet lenge, så skal nok klare å sitte til slutten.

2 Likes

Det eneste som mangler nå er regelmessige oppdateringer på Shortlister…

Makan til kræsj. Never underestimate the Power of the stupid…

Minner om at markedets kollektive IQ er 80.

2 Likes

Hvem er stupid? De som selger eller de som sitter på hendene? Kommer alltid nye muligheter til å kjøpe seg inn igjen

Tenker her på de som heiv seg på bølgen frem til ASH. Tror neppe de forstod hva de handlet i og de var hvertfall ikke i nærheten av å forstå det som ble presentert der.

4 Likes

Dem som tok seg en lynkjapp profitt er de dumme. Jaok

Tja, vil nok tro at de fleste som har solgt siste 2-3 dager gjør det med tap. Volumene som ble omsatt fra 65-80NOK ++ var relativt drøye. Og de var neppe særlig langsiktige.

1 Like

Jeg blir kvalm av alle disse ytringene om at markedet alltid har rett, og markedet bestemmer om ditt og datt. Når det gjelder Nano og markedet er forholdet helt spesielt. Sterke hedgefonds og innleide m.hus med aktører bak, styrer dette nå. Hensikten er overtakelse, og alle middel tas i bruk.

7 Likes

Men den falt fra 13 mnd til 9, det er et fall, men forstår det slik at det er lite som skal til før den øker til 12 mnd (avhengig av fortsatt respons hos pasienter). Allikevel tror jeg dette påvirker markedet negativt, og jeg håper de melder en økning i mdor så snart den øker i paradigmestudiet

1 Like

Det er derfor magen min sier «sitt»
Jeg tror at noe vil skje mellom en børs stenging og en børs åpning en dag. Da er man enten inne eller ute.

Uten at jeg kan forklare det mer enn det…

8 Likes

Du mikser Lymrit og Paradigme. Men jeg lar det være opp til deg om du gidder å finne ut av det eller ikke.:slight_smile: Det går nok ett års tid før du får mDOR fra Paradigme studien.:slight_smile:

1 Like

Det er bare en pasient som kan dra opp mDOR:

image