Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

30% av alle handlene i dag i Nano er poster på 9 eller færre aksjer…
Lekebørsen OSE.

image

3 Likes

Prøver å kjøpe litt mer på (forhåpentligvis) bunn her

Har markedet mistet helt troen på Nano? Må si at fallet fra 65 til 52 har overasket meg .

jeg klarer ikke å fatte hvorfor kursen får bank. Hva er det jeg ikke ser? Selskapet er godt igang med den avsluttende pivotale fasen som skal gi Betalutin godkjenning i 3FL om ca 2 år. Er det rett og slett for langt frem dit til at investorer «ikke gidder» å kjøpe enda? Kan ash abstract om 6 uker bli vendepunktet, eller blir det kun midlertidig hallelujah som med FT meldingen?

1 Like

volum=everything…
Den faller med et volum på 9 aksjer…

5 Likes

Jeg har ihverfall ikke mistet troen. Jeg har litt penger til overs og jeg vurderer fortløpende på om jeg skal øke i den pågående emisjonen til PCIB, eller putte enda mer inn i Nano.

Akkurat nå heller jeg imot Nano. Dagens kurs sett i lys av at man er godt i gang med fase 3 toget, i tillegg til at man snart er i gang med Archer 1 studien, ser jeg på som ganske så attraktivt.

2 Likes

Hvis vi skal være helt nøkterne på det så kan det vel tenkes at mange står utenfor nettopp fordi ASH’18 blir siste datapunkt før PARADIGME readout. Posteren på ASH kan dermed si ganske mye om hvilke data vi tilslutt får se i Paradigme. Hvis jeg var på utsiden ville kanskje jeg også ventet med å kjøpe til NANO var så og si 100% derisket kontra å kjøpe nå hvor det enda kan føles litt risky.

Videre så er jo de andre biotekaksjene i Norge fremstilt som om de får godkjennelse /10-doblet revenue når som helst… <- :sweat_smile:

Personlig tror jeg det sitter mange utenlandske og investorer av litt størrelse på gjerdet fram til de får informasjonen som gjør reward-biten stor. Hvis kursen er <100 til ASH vil jeg si at NANO er et bargain.

4 Likes

Når en leser nærmere i aksjonærlistene, ser det ikke ut som markedet har mistet troen. Litt ekstra salgspress når PCIB emisjonen, og PHO fikk en reprising. Men tror det er snarere riktig å tenke på NANO som en spent fjær om dagen. Momentet kommer.
Kursnivået har vært grusomt i lang lang tid, litt til klarer vi altids.
Det er helt riktig som @Fornybar påpeker hvordan vi må avvente før avlesning i PARADIGME. Tenker selv det innebærer at NANO selv har tro på at LYMRIT 37-01 data bearbeidet er nok til PRIME og BTD. Så mangel på avlesninger, er ikke det samme som mangel på triggere således.

4 Likes

Nå er det sikkert mange her som har sittet med Nanoaksjer ganske lenge vil jeg tro, ( 2år her ish) og så fort det ikke har vært noen melding fra Nano på en stund , så kjenne jeg at jeg blir litt småstressa :slight_smile: Men nå sitter jeg nå her ennå da, og ikke F…n om jeg gir meg nå…:smile:

7 Likes

Når jeg sier 100% derisket så mener jeg egentlig at risikoen er minimert enda mer. Det er jo umulig å få 100% derisket noe i dette gamet her. Men - personlige LOA’er vil nok øke en del når vi får se resultatene de har i pasienter “med over 2 behandlinger”. Min personlige LOA er vel på rundt 70% nå og det forsvarer ganske greit å sitte heeeelt i ro under stilleperioden vi nå er inne i. De ZERO-kontoene som nettoselger kan vi anta er et speilbilde av den store aksjonærmassen som ikke har ZERO-konto, så jeg vil tro at salgspresset er litt større enn hva som er synlig.

Anyways - hvis data fra ASH er tilfredsstillende øker min personlige LOA’en til 90% og da kan markedet bare gå å legge seg for hva jeg bryr meg, da blir det (så og si) medisin uansett.

Mulige triggere for desember 18 til desember 19 inneholder jo både BTD, PRIME, partner, styreleder, ny strategi, Archer-1 data, DLBCL data… Det trenger ikke akkurat å bli ett dødt oppløpsår.

Jeg er egentlig ganske glad for at jeg er posisjonert allerede.

6 Likes

Og jeg opprettholder hobbyen min. Småplukker minst 400 hver ny måned. He,he.

1 Like

Overrasket i grunn. Du stiller deg lavere enn de 78% som er gjennomsnitt for de som hadde fått Fast Track i tidligere vist dokument. Siden den statistikken er gammel, kanskje det er god grunn å ta den med en klype salt. Men likevel, tenker at NANO har virket fokusert på fullgruvene som andre selskaper historisk har gått i, og således bidratt til å ytterlig øke LOA(randomisert pivotal fase!), samt resultatene vi kjenner så langt, sett opp mot QoL til grunn ved benyttelse av produktet.
Tror du er konservativ nå, og de +12 pasientene vi får avlesninger til, samt lengre oppfølgning, burde ikke kunne representere en LOA endring på 66,7%(fra 70% til 90%), så omfattende er de bare ikke tenker jeg. Men ser mann bort i fra FT statistikken fra 2009, siden den er gammel, så er det kanskje ikke fullstendig tullete å være konservativ til LOA.
Tror vi ligger over 90% nå, men i mangel på kunnskap og forståelse til avslagsmulighetene som eksisterer, prøver jeg å si 80% til megselv.

Ikke for å hakke på deg, liker tema, og gått flere runder med megselv omkring det.

@solb Klarte å hamstre inn litt over 1000 aksjer til i august. Hjelper på et vis å hente mer månedlig når en oppfatter selskapet som galt priset, men ikke midler til å kunne gjøre det hver måned. Kompenserer med å være snurt de månedene jeg ikke får handlet mer. :sunglasses:

1 Like

Jeg er nok litt konservativ når jeg uttaler meg konkret om LOA, og tar kanskje “tallet” litt på sparket hver gang jeg sier noe. Usikkerheten ligger ikke i de 12+pasientene, men hvilke data de pasientene som er rituximabrefraktære og har 2 eller flere tidligere behandlinger rundt seg genererer. Det er disse pasientene som blir inkludert i PARADIGME, og følgelig er det disse pasientene som er mest interessante å se på. At jeg sier LOA = 70% for min del reflekterer bare usikkerheten som ligger der fram til ASH viser oss disse dataene. Den er nok reellt sett høyere, kan jeg tenke meg.

Får jo aldri nok NANO aksjer, men utifra som er fornuftig allokering av kapital så har jeg nok i overkant. Om 1-2 uker komer det noen 100K på konto. Ligger vi å suller på dette nivået eller lavere så vet jeg hva som skjer med mye av de pengene :stuck_out_tongue:

4 Likes

LOA ligger vertfall godt over 78% pr dags dato. Er jo bare 22% som får fast track som ikke når frem. Min personlige LOA er enda litt høyere. Men jeg har en veldig enkel tilnærming til mye her i livet :wink:

1 Like

Jeg kan si såpass som at jeg har høyere LOA inne i mitt hode enn hva jeg greier å skrive :smiley:

2 Likes

Det er en gammel statistikk, så den burde kanskje ikke legges til grunn. Utviklingen innen regulatoriske myndigheter gir vel lettere tilgang i dag for bedrifter å få snarveier(edit. enn hva som var gjort i 2009 og tidligere). Slik at statistikken er mindre representativ i dag således, gitt lavere forutsetninger for å oppnå godet.
Men i fra caset NANO i seg selv, og deres forskningsdata, er jeg enig i din tanke om LOA.

Jeg tror det er «hobby»tradere som kjører kursen nedover enkelt og greit

Skjønner ikke hvorfor folk er nervøse for Ash mtp. Lymrit 37-01 tall. Det er vel kun oppside ved en eventuelt høyere mDoR, OR og CR som presenteres? Eller er det noe jeg har oversett her?

Isolerte resutater for RR er jeg mer spent på (presenteres dette på ASH?). Dog med en kurs adskillig lavere enn før vi fikk Fast Track så skjønner jeg ikke annet enn at enhver plausibel Ash-poster ikke vil sende kursen lavere enn denne.