Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

NORDIC NANOVECTOR ASA NANOV.OL: JEFFERIES CUTS PRICE TARGET TO NOK 115 FROM NOK 125 - Reuters News

4 Likes

Flott at de enda følger Nano :smiley: Det ble vel ytret her inne at de hadde gitt opp…

At de kutter med en tier er helt in line med at NANO utsatte søknad med 6 måneder.

Jefferies ser tydeligvis fremdeles potensialet til Betalutin og har +100% target.

Jeg vil kalle dette en gledelig oppdatering, og det betyr at vi kan vente oss en ny justering etter ASH.

2 Likes

Klart. case intakt.

2 Likes

Sånn ser jeg det og. Det gamle jefferies prismålet var uansett verdiløst, så et nytt på 115 er bull.

1 Like

De 10K der på salg har mye å forsvare. Jeg synes vi skal kjøpe de.

Hvis det stemmer at Jefferies har oppdatert kursmålet til 115 er det ganske rått.

Kursen var vel ca. 70 når de kom med 125? Da mener jeg å huske at kursen åpnet opp 5%.

Nå kommer de med et oppdatert kursmål som prosentvis er MYE høyere over omsetningskurs. Bull!

Dette er også en kvalitetssikring. Case intakt. Vi har ikke oversett noe. NANO er superbillig. Jeg kjøper mer i dag.

2 Likes

Jeg kjøpte 3000 av de. Men det kom en ny en like etter! Hele 10 kvitteringer rulla inn på mailen etter handelen.

Link?

Kom opp som en headline i nyhetsfilteret mitt i Reutersterminalen (Eikon). Betaltjeneste så har ikke noen lenke. Har ikke sett analysen selv.

1 Like

Mulig å få en screenshot på PM?

På PM?!

1 Like

:smiley:

Åja, er dere andre også interessert i det?

Lik og retweet for great justice

7 Likes

twitter.com

Savepig Invest (savepiginvest)

#Jefferies with a BUY rating for Nordic Nanovector $NANO.OL, price target NOK 115, compared to today SP of NOK 49. #biotech #smallcap #investing https://t.co/itANYdLhnh

01:07 - 3 okt. 2018
[/quote]

Hvilken LOA operer de med nå?

Synes haussingen din er på kanten @Klorin.

«Nå stikker aksjen»
«Bunnen var igår»
«Kjempebull rapport fra Jefferies» - som du sikkert ikke har lest engang.

3 Likes

Det er mange her som ikke liker å lese egne meninger framsatt som fakta. Hvis du putter inn at dette er noe du tror blir du bedre mottatt. Bortsett fra @anon80503862 da, han liker når folk er bastante :smiley:

3 Likes

Det var et par dager med uttalt nanosalg for å ha penger til pcib, men det var helt i starten. Deretter er jeg av en feeling at pcib ikke har tynget mye. Nå derimot, så renner det andre veien. De kommer også fra PHO og inn i NANO nå.

Ja, …og det argumenterer for mitt syn.

Vi kan regne med at utlendinger kommer mer på banen når både kursen har kommet kraftig ned og Jeff har bekreftet case intakt.

Brudd med nedtrend fra ATH vil være enda mer meningsfullt når man i tillegg har oppdatert Jefferies analyse å legge på bordet. Litt avhengig av hvordan man tegner den er man vel helt ned på 60-64 nivået for å bryte den?