Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Ja ja, det var dette 30 tallet da. Hvem skulle trodd det i slutten av 2016…ikke jeg.

Tror det er en del som kommer til å angre på nedsalget. Den dagen samarbeidsavtalen offentliggjøres, så rekker de ikke å kjøpe seg inn igjen. Og det kan skje før sommeren.

2 Likes

Hva snakker du om?

For no tull, har du sett på volumet idag eller? Puslete

Dette må du dokumentere, ellers er dette trolling uten substans, og hører hjemme på HO.

11 Likes

Om jeg ikke har misforstått helt fullstendig, og det tror jeg ikke at jeg gjør, så er de 85 pasientene det er snakk om de man allerede har innrullert i sitt fase Ib/II studie. Dette er deres sekkestudie, tilsvarende NANOs Lymrit 37-01. Av disse 85 er rundt 50+ FL, mens resterende i hovedsak er CLL.

Hva angår deres pivotale studie, har de per dags dato 9 aktive sites, alle i USA, og har ihvertfall enda ikke meldt FPD.

Pivotalstudiet skal innrullere 165 pasienter, og siteaktivering synes å gå veldig trått i forhold til vår bestevenn. Anslår at de ligger minst et år bak i løypa, men studiestørrelse og antall sites gjør at de imo ligger enda lenger bak.

3 Likes

Jo. Cr oppdatert på asco til 20% i FL.

Har de guidet noe om totalt antall sites som skal åpnes? Og blir det en global studie lik nano sin?

Ja, jeg tror de guidet i størrelsesorden 80-100 sites i et globalt studie.

Men de ligger bak, er fremdeles plaget med tox og har så langt ikke vist noen synergier i kombinasjonsbehandling. Om dette står seg blir de ME-401 et nisjeprodukt i tredje linje, tida får vise, de tester kombinasjonen med en annen etellerannet-inhibitor også.

7 Likes

Jeg misforsto da jeg la ut den første posten.
Det jeg trodde jeg leste var at de nå hadde 85 innrullert i sitt fase2, og det var selvfølgelig ved avlesning fase2 jeg mente de skulle søke Aa.

Men som jeg korrigerte til, var det 1b studiet, som det korrekt påpekes her.

Og jeg ser jo at de har sine utfordringer, bla 20% cr(som er totalt).

Men er betrygget over innspillene som kommer her ift ME401

1 Like

Egentlig gammelt nytt dette, med at bruken av Roundup kan medføre fare for å utvikle NHL…
Men Bayer har jo et problem her, siden de kjøpte opp produsenten

1 Like

Handlet nano i dag… :exploding_head: for første gang på lenge lenge…

tenor%20(4)

7 Likes

Washout i Nano på trappene?

Velkommen tilbake i smerten!

1 Like

Missforstå meg rett… jeg kjøpte MEEER :joy:

1 Like

2 Likes

Til din opplysning så var jeg på en qiuz i går hvor den ene laget kalte seg ‘‘Vegar beider’’…

Kan se slik ut

Nå fikk vi nettopp ny lower low (tidligere 38.52) som det er populært å si her inne, så godt mulig den ryker til nå ja.

Ser veldig veldig svak ut nå.

Har det dukket opp noen negative nyheter som har gått meg hus forbi siste uken?