Hadde vært artig å sett den oversikten, som noen laget her for et par tre uker siden (husker ikke eksakt), over hvor mange Nano aksjer vi har . Det var en spørreundersøkelse som vi trykket inn hvor mange aksjer hver og en hadde. Jeg må nemlig trykke på en annen knapp nå …
Archer read-out er guidet 2H 2020, men hvor mye det har å si på det rent fundamentale kan nok diskuteres… Noen mener tydeligvis det om man legger kursraset (og anonyme nicks her på forumet som ikke er insider – som snaut har kommentert nano tidligere) til grunn…
Frykten om at aksjonærverdiene utvannes kan jeg forstå og nano med sin høye cashburn (i nasjonal målestokk) er litt utsatt til her på OB dessverre…
Derfor håper jeg vi kan få en fortrinnsrettet emi neste for å få inn 400 mill (opp mot 30-40 %, kanskje) - og ved kjøp i emien inkluderes fremtidid opsjon på kjøp av aksjer til en fastsatt pris 1H2021. Dette tror jeg vil kunne gi aksjekursen litt god pleie… Finansieringsbehovet vil da være dekket til over 2020 og mulighet for avtale ligger alltid der samtidig som markedet vet at eksisterende aksjonærer (som deltok i fortr.rettet emi) kan gjøre et varp på innløsning av opsjonene dersom en avtalepartner/annet positivt skulle dukke opp…
Det er ihvertfall noen tanker jeg har gjort meg om dagens situasjon…
Takk for et fint innspill i nanopraten! dette skal jeg absolutt ta med meg videre, veldig informativt!
Blir det en 3-dagers i NANO? Går opp på ganske nice volum og omsetning idag…
Har DNB kommet med en ny analyse etter Q2?
ja. kursmål 85,- kom vel dagen etter. står mer lengre opp!
Man skal ta alle drastiske bevegelser i en aksje med en klype salt når omsetningen i bunn og grunn er såpass liten.
Omsetningen har vel vært grei i Nano sammenheng?
At robotoene har styrt kursen i dag er det vel ikke tvil om, men agendaen er uviss. Får gjøre som jeg pleier, holde fast i masta
Jo for all del, men du kan trygt regne med at en ekstremt stor andel av aksjene er trading som bare går frem og tilbake og ikke viser igjen på eierlistene.
Over 27kr nå
Jeg feiga ut denne gangen og kjøpte ikke på dippen på tirsdag slik magefølelsen sa. Jeg ble for rystet over fallet denne gangen. Vel, jeg solgte ihvertfall ikke heller. Så Even Steven, da. Kan leve med det.
Hva er det jeg ikke skjønner her?
Skjønner ikke så mye av det jeg heller nå…
Jeg fikk da økt med noen håndfuller i bånnslammet.
Og glad er jeg for det. Tok høyde for emisjonsutvanning, og det kan vise seg å ha vært lurt.
Men seff for tidlig å si det. Uansett Happy for det nå
Tror det er noen på top20 som lempet ut tidligere i uka og så lemper inn igjen. Skulle ikke forundre meg om top20(minus NON kontoene) øker denne uken.
Du kødder ikke med et godt gammeldags Nano rally.
Opp som en svale…
Vanskelig å matche den hjertestoppende, selvbildeknusende og euforiske berg- og dalbanen som vi frivillig har hoppet på.
Må gå 150% til før jeg blir eforisk😂
Ser vi 30kr imorra?