Enterprise value på ca 700 millioner NOK nå…
Hvilket firma sikter du til?
Nå venter jeg i spenning…
Slik jeg har forstått dersom Bayer sender sin søknad før Nano sender så kan Nano miste fast track. I dette tilfellet kan Nano søke på et begrenset pasientgruppe… Se på 2Q presentasjonen og spørsmål/svar delen. Dette er diskutert på forumet før, sikkert kan andre forklare bedre enn meg.
- november 2017
Han mener CRO tenker jeg. Blir som å si at en underleverandør til Toyota skulle risikere ryktet sitt på å svindle bilverkstedet på hjørnet…
Ellers:
Tenker (uten å vite) at kostnaden ved å aktivere/opprett en site er større enn hva det koster nano å behandle en pasient.
Dette har faktisk gått meg hus forbi, 4 siter åpne i Archer-1 (beklager dersom dette er kommentert før) Har vel kun vært Oslo inntil nylig.
Czechia
Klinika Hematoonkologie
Recruiting
Ostrava-, Porubá, Czechia, 807-52
Norway
Oslo University Hospital
Recruiting
Oslo, Norway, N-0310
Poland
Centrum Onkologii- Instytut im.Mari Sklodowskiej -Curie
Recruiting
Warsaw, Poland, 525-000-80-57
United Kingdom
University Hospital Bristol
Recruiting
Bristol, United Kingdom, BS2 8HW
Over til noe annet; hvor banebrytende må en medisin være for å kvalifisere til LBA?
Det er nå 3mnd og 10 dager siden DLBCL var ferdig rekruttert, og fristen for LBA er 29. oktober.
Finnes ikke noen særlig mal man kan si på kriterier en konferanse legger til grunn for LBA.
Hvis det er mange om benet blir terskelen høyere, hvis det er en treg sesong kan terskelen fort være lavere.
Logisk.
Vil anta Q3 er et naturlig valg for å presentere data om ASH er uaktuelt.
Da bør du lese deg opp på hva fast track er. Fra FDA: "Filling an unmet medical need is defined as providing a therapy where none exists or providing a therapy which may be potentially better than available therapy.
Any drug being developed to treat or prevent a condition with no current therapy obviously is directed at an unmet need. If there are available therapies, a fast track drug must show some advantage over available therapy" - https://www.fda.gov/patients/fast-track-breakthrough-therapy-accelerated-approval-priority-review/fast-track
Jeg tror kanskje du blander og forvirrer med BTD.
Benytter anledningen til å fylle på. 2650 aksjer plukket på 19,95. Tror ikke det trenger bli så dumt på lengre sikt
Belånte aksjer som selges? Det gir kjøpsanledning.
Umulig å tape 20 kr pr aksje på det, så det er et greit utgangspunkt. Husker mange hevdet da aksjen lå på 80-tallet at den faktisk var billigere da enn den gangen den lå på 12 kr. Min innvending var at fallhøyden var dramatisk mye større, noe som imidlertid ikke bekymret meg så veldig mye dessverre.
Det kan virke som om noen (Big Pharma - som vil ha Nano billig?) forsøker å stikke kjepper i hjulene for Nano, slik at rep.emisjonen heller ikke denne gang lykkes. Hjertelig takk til Folketrygdfondet for å bidra sterkt til det ved å låne ut så mye til shorting. Samfunnsgavnlig virksomhet??
En ting som er sikkert så er det at jeg ikke er mektig imponert over den jobben Nano har gjort siden 2016 med å få meg seg nye langsiktige investorer.
De fikk jo med seg Blackrock, men de solgte alle sine aksjer for noen måneder siden
Kanskje deltok de i emisjonen?
jeg tenker omvendt, det må være ganske gode ting som blir servert for å få med noen på en emisjon i synkende lende. Godt gjort å få med seg de som tegnet på 100 kr+ til 20kr + osv.
Hva mener du egentlig?
I min verden er det lettere å selge noe på tilbud enn til fullpris
altså de må enten være gode til å overtale eller vise til noe andre kanskje ikke ser. Altså tilretteleggerne og de som ringer rundt for å få med gamle og nye investorer på emi.