Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Hammerbankes ned, reprise på gårsdagen?

Får satse på det. Lenge siden vi har endt dagen i rødt for øvrig

Ja, faller vel hele ose, så vi får se om den retter seg utover, kjekt om vi kunne ende blå🙂

Tok et lodd på gjentakelse av gårsdagen. Ofte den faller på disse tidene og kursen styrker seg utover dagen.

2 Likes

Synes den holder seg stabil idag

Tenkte det samme. Kan det ha noe med at amerikanerne våkner opp?
Uansett, bare sunt med en korreksjon før videre oppgang. Jeg er langsiktig aksjonær i NANO. Kursen burde være mye høyere tatt i betraktning kliniske data som allerede foreligger, men det kommer…

2 Likes

ja, snudde fint, bare vi ender opp blå så er eg meget fornøyd med dagen :wink:

Det er noen tradere (tror jeg), som hver dag er redd for at nå er moroa over, og så kaster de kortene. Vi så det samme i går som i dag, men de store investorene som er på vei inn er nok langt fra ferdig ennå, og de overser glatt om kursen er 25.5 eller 27 når de skal inn for the long run.

En slik dag til nå hvor NANO closer godt over 26 kroner på bra omsetning, så kan man begynne å slå fast at momentumet i aksjen har snudd, og at det posisjoneres for positiv newsflow gjennom 2020 og 2021.

8 Likes

Bare et lite hvile skjær i kursoppgangen som nå ligger foran oss.

Holder seg bemerkelsesverdig sterk slik aksjer som har utløst sterke kjøpssignal gjerne gjør på “hviledager” under en større re-prising. Sannsynligvis blå tall i dag også…

"Nordic Nanovector completes patient enrolment into Phase 1 trial of Betalutin® in diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL)

Oslo, Norway, 11 July 2019"

4,5 måned siden siste pasient ble tatt inn i dlbcl programmet. “Enrolement” betyr det at de har fått dosen eller bare at det er bestemt at de skal være med på programmet?

Noen som har en forklaring på hvorfor de ikke er utgitt enda? Bravo virket veldig trygg på at de skal være klare før året er omme, så tikker vel inn i løpet av de neste dagene/ukene.

Mye som omsettes på disse nivåene nå, da kan den gjerne fortsette oppover de neste dagene, holder seg bra på en ellers sur børs

Akkurat nå håper jeg egentlig ikke at dlbcl resultatene offentliggjøres med det første.
Det er godt driv, god omsetning og positivt momentum i aksjen.

De resultatene som kommer nå er neppe veldig spennende, og kan fort bidra til å vippe noen av pinnen.
Hvis man ikke forstår at eneste hensikt i fase1 er å finne noe effekt overhodet, og å isolere cellelinjer som er resistente mot Betalutin.
Det har man gjort, og kan enten hå videre i de linjene som viser effekt, eller gå rett på kombo.
De har vel prøvd Betalutin i kombinasjon med 384 ulike paringer pre klinisk, og har identifisert synergistisk effekt.

Så d kommer.
I første omgang er jeg redd en del vil tolke resultatene som negative, men det er de nok ikke på lengre sikt

2 Likes

Ser ut som om noen har slått på algo-traderen og skal pushe kursen ned før storinnrykket starter for dagen. Gikk veldig fort ned fra 27 til 25.20, er ikke typisk rasjonell atferd for en oppegående person, snarere mer betegnende for en robot som vil ha kursen ned.

9 Likes

Litt bittert å være tilnærmet all in i Nano og samtidig bevitne siste dagers fest i Pcib og PHO. Bare å gratulere aksjonærene der. Fristelsen til å hoppe på der har bydd seg flere ganger siste børsdagene, men har i stedet fylt på med mer Nano. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det er nødt til å være en god investering, og på et tidspunkt er aksjen nødt til å skyte fart. Trøster meg med at når aksjen først begynner å gå slik Pcib og PHO har gjort siste ukene så vil jeg være glad for at jeg lastet litt ekstra på disse nivåene. Potensialet i de to andre vil jo samtidig bli mindre i takt med at kursen stiger. Får trøste meg med det til Nano begynner klatringen for fullt.

13 Likes

Eg snakket med en av mine venner i dag, som kjøpte Pho tidlig på min anbefaling, eg sa i dag til han at nå ville eg vurdert flyttet til nano , du får 4 til 1 :wink:

Og selvsagt, skulle gjort det samme selv, det hadde ikke vært vondt, men får være fornøyd med inngang på 22tallet, for brått løsner nano og👍

Det kommer :slight_smile:
Fundamentet er rock solid mtp tanke på mengden data NANO har og ting som skjer fremover.
Unner virkelig både PCIB og PHO aksjonærer denne oppturen! Bare håper ikke Spetalen jr. lager rabalder for PHO aksjonærene, er vel ikke best kjent for langsiktighet og bygging.

2 Likes

Når han er ombord, gjelder det å komme seg fortest mulig ut

Nano kommer. Bare å ta seg tid, før eller siden smeller det. PCIB og PHO relativt til Nano gir kanskje en pekepinne på at å ha en diversifisert portefølje ikke er så dumt.

3 Likes

Jeg har en våt drøm om at nano skal klaffe før pcib eller trvx går skikkelig.
Men som flere påpeker - hvis et av selskapene våre blir kjøpt opp med bra premie - kommer det til å regne lekmannspenger på de andre selskapene.
Tipper at øvrige biotechs går i snitt 5% uka etter oppgjør etter oppkjøp. Skal se om ikke jeg agerer på den hypotesen😁

2 Likes

Litt etterhandel.
NANO4

2 Likes