Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Hah. “Full gass”. Det eneste som har hatt full gass de siste tre årene er pengebålet.

Da hadde de vel akkurat meldt at de måtte bistå helsevesenet, men det har de altså ikke meldt om.

Så konklusjonen på det bør være at det er business as usual for NANO.

Utifra nyhetsbildet nå om dagen så er det alle man til pumpene. Det må da være noen i nano som er helseutdannet. Lurer på om se blir kalt inn til tjeneste.

Sannsynligvis er det alt annet enn busienss as usual i Nano akkurat nå. Forventer derfor at selskapet sender en melding når situasjonen er avklart og kommuniserer til markedet de grep som må tas og konsekvensene av dette. Føler at denne meldingen er på overtid, men la oss gi dem et par dager.

Nano har forøvrig mange sites i US og UK. Spesielt for Archer så vil jeg tro at UK-sitene er viktige. Nå er situasjonen foreløpig roligere i UK enn her, men ting vil nok eskalere der også ila de neste dagene.

Hvor har du vært hele tiden @Autolock ? Tror ikke jeg har hørt den type input før.

Men neida, spøk til side, velkommen skal du være.

Håper du har kjøpt Nano aksjer!

I disse tider legger jeg merke til at det til stadighet dukker opp nye nick som har stålkontroll på både nanos fortid og fremtid :+1:t2:

2 Likes

Nano har en ting å gjøre og det er å få frem pasienter nok til interim avlesning i Paradigme. Fokus fokus og atter fokus. Permitteringer er i denne sammenheng aldeles latterlig. Denne eneste personen som sannsynligvis kunne ha vært sagt opp/permittert er IR ansvarlig. Men dette er en pølse i slaktetiden og vil fjerne fokus. Har du troen og midler kjøp. Har du mistet troen anbefales en tur ut. Ps har lagt inn kjøp på 30K på 8.90. Ambivalent til situasjonen dersom jeg får dem.

Vært av og på aksjonær siden 2016. Har snitt milevis unna dagens kurs.

Ingen børsmelding riktignok (til manges store skuffelse), men i alle fall en oppdatering på lymrit 37-01 på clinicaltrials:

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT01796171?A=14&B=15&C=Side-by-Side#StudyPageTop

I USA er det nå 13 klinikker som rekrutterer, en betydelig økning fra forrige oppdatering.

27 Likes

Føler forsinkelse er ganske bakt inn i denne prisen, enten de melder det eller ikke.
Eneste du oppnår med en slik melding nå er totalt krakk, men det er kanskje det du ønsker deg? :wink:

3 Likes

Frankrike forbyr shortsalg nå. Håper Norge gjør det samme snart.

5 Likes

Da er du hjertelig velkommen :heart:

Håper Sanner våkner snart, og at han setter ned foten.
Men tviler på det, siden Erna måtte hales og dra i for å bli
med på krisepakkene som hittil er omtalt…

Men politikerne burde jo få opp øynene for at det faktisk finnes to norske biotekselskap som har fått fast track av FDA… og som får juling på børsen…

@MrSpecial, med disse så er det 94 sites såvidt jeg kan se?

I så fall er det ingenting nytt her. Fra q4:
“94 sites are open for enrolment in 24 countries (as of 26th February 2020)”

1 Like

@JHF2, du har rett i at det ikke er noe nytt siden Q4-presentasjonene, men det var heller ikke forventet.

Det interessante er endringene siden forrige oppdatering på clinicaltrials, og spesielt i forhold til hvor nye siter er åpnet for rekruttering, og om det eventuelt er åpnet for studiet i nye land. Kanskje ikke like interessant for alle, men for min egen del synes jeg det er av interesse å se at de har gått fra 6 til 13 klinikker åpne for rekruttering i USA for eksempel.

“The Spanish ban will run for a month, while the French and Italian ones will run only for the day to start with. French Finance Minister Bruno Le Maire said his country’s ban may be extended.”

Kan vel være at det diskuteres koordinerte tiltak. Det vil vel ha større effekt.

10,00 ser ud til at danne en bund for nærværende; tipper støtten vil øge betydeligt og selv den mindste optimisme vil give pull back til 15,00 … er selv fortsat på køberen.

Frankrig har nu lukket for short selling og det er min forventning at samtlige børser følger efter. Det manglede bare, tingenes tilstand taget i betragtning. Ser vi start på inddækning i NANO nu?

Bemærk hvordan købersiden afventer opbygning på sælgersiden, før der bliver taget napp.

1 Like

Har etterspurt statement og uttrykt tydelig markedets behov for ett inntrykk av at Nano evt tar de grepene som er nødvendig.

Fikk mail idag, og en statement ligger nå på nettsiden.
Den sier ingenting, men det påstås at studier foreløpig ikke er påvirket, men at det selvfølgelig følges med daglig

Ikke mulig at det er riktig at det ikke har påvirket eksisterende studier, men at det ikke påvirker rekruttering kan jeg vanskelig forestille meg.
Uansett, vi får bare se an utviklingen.

5 Likes

CORONAVIRUS (COVID-19) UPDATE
The global coronavirus (COVID-19) outbreak has so far not had an impact on our trials, but we are of course monitoring things on a daily basis given the fluid situation. Our main priority is to do what is in the best interests of our patients, and we will comply with and support whatever guidelines are put in place by local and global health care authorities. The company will continue to monitor this unprecedented situation and notify stakeholders accordingly. Thank you for your understanding and continuing support of Nordic Nanovector

Synes helt ærlig det er rart hvis de ikke blir påvirket in the end når Oslo Cancer Cluster sier dette:
As a precautionary measure, in the continuous efforts to limit the spreading of the COVID-19 virus, and to shelter patients as well as healthcare staff, external personnel are given restricted access to hospitals, which consequently affects monitoring, auditing and inspections of ongoing clinical trials.

The restrictions – which also include a temporary halt in patient recruitment for new clinical trials – are implemented at all large hospitals nation-wide and include a provisional standstill in monitoring of ongoing research, as well, consequently delaying its outcomes.

14 Likes

Ja de to statements var ganske motsigende :joy: