Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Noen burde kryssjekke medisinene som ble nevnt mot ansettelsesforholdene til de som snakket :sweat_smile:

Neida, joda.

Hva ville det kostet Nano å kjøpt seg på innsiden av denne gjengen?!

Da har de virkelig null tro på radiotherapy.

John P Leonard har bistått Nordic nanovector også som konsulent.

Hva kan problemet være? Er det for vanskelig å administrere? Er det Zevalin og Bexxar sine mørke skyer som henger over? Det er jo en effektiv, relativt mild engangsbehandling uansett hvordan man ser på det.

Sier de noe som hinter til grunnen i debatten?

Tror du må forstå forskjellen på en educational grant og sponsorhip før du fortsetter å ødelegge tråden.
Det finnes en disclaimer til eventet som du også kan lese - om du vil.

2 Likes

Dette er posteren som Nano presenterte på ASH i dag. Kan ikke se at den er lagt ut her før. Uansett - ikke noe nytt ?

2 Likes

Takk for posteren @Timm.
Sjekka for et par timer siden, og da var den ikke nedlastbar.
Edit: Legger den på fundamental-tråden, også.

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig. Trykk her for å se den. (Krever Insider-medlemskap)

7 Likes

10 mill omsatt etter en drøy halvtime

1 Like

image

6 Likes

Desperat robot kamp.

1 Like

Jeg leser likevel det første ordet i linken din.

Aksjemiliardær.

6 Likes

Solgt alt i dag.

Sterk motstand i området 31-32 som også @Nocturne påpekte i TA tråden

Du tar vel dine egne valg og ikke bare hører på Nocturne vil jeg tro. Får håpe for din del at du får kjøpt tilbake til en rimeligere pris da :slight_smile:

3 Likes

Observasjonen er rent teknisk - ingen kjøp eller salgsanbefaling fra meg :slightly_smiling_face:

1 Like

Jeg solgte før du kom med innlegget ditt i TA tråden @Nocturne :slightly_smiling_face:

Klarer fint å ta mine egne valg.

2 Likes

Mye snakk om CD3/CD20 på ASH. Kan utkonkurrere CAR-T sies det

https://twitter.com/AndyBiotech

pent salg kula, vurderer du inngang igjen ?

Forstemmende å se hvor mange som lar seg riste ut på disse lave kursene. Her er det noen som får kjøpt billige NANO-aksjer. Og de småsparerne som i dag har bukket under for presset og solgt helt nede på 27-tallet kommer nok til å angre ganske fort…
Virker som det er mye større salgsvilje i Nano enn i f.eks PCIB - selv om det ikke burde være noen god grunn til å selge Nano i dag. At man tør, med såpass mange mulige triggere i løpet av de neste månedene, er rart slik jeg ser det.
Men det kan selvsagt være mange grunner til at folk vil ut, så ikke meningen å påvirke noen. Men for de som ikke har satt seg ordentlig inn i “caset” ennå, så anbefaler jeg å lese seg opp. Da lander man nok fort på å holde godt på aksjene. :slight_smile:

Red.: By the way - fin omsetning i dag! Nærmere 50 MNOK, med snittpris 29,8. Lover godt for resten av uka…

6 Likes

Ca 60 000 aksjer på forward kontrakt med forfall 18.12.2019 :slight_smile:

Ps, Man kan se vekk ifra den nederste da denne allerede har forfalt.