Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Artig tid.

Liten tvil om at momentumet har skiftet, når man ser både oppgang og volum, nå faktisk over litt tid.

Hva som skjer når det tikker inn meldinger av betydning, som inklusjonsendringer, Archer osv kan man bare forestille seg.
For ikke å snakke om partnerskap på ulike områder.

God start på forsommeren dette, midt i coronakrise og lockdown

7 Likes

Veldig positivt :laughing:

Noen som prøver å holde igjen oppgangen, utrolig volatil RT

Dette er rått! snittet mitt er på 24, håper vi fyker forbi de neste ukene :slight_smile: Em eller “timene”

Somebody knows something…

Eksakt like sprøtt kursbilde som da IAG tok en jafs i Nas i “gamle” dager.

Eller minuttene :stuck_out_tongue: det kiler i magen

1 Like

Og der smalt den gjennom muren på 23kr

Edit; tok med seg 24 i samme slengen

24 muren har falt, som berlin muren 1989. La den aldri bli bygd opp igjen.

1 Like

Blir ikke overrasket om det kommer en børsmelding etter kl 16:30!
Lenge siden jeg har sett slikt tempo i NANO uten noen melding.

2 Likes

Kanskje det er alle 0.49% kontoene som tømmes.
Det hadde vært hyggelig. Måtte de aldri returnere isåfall.

Er på mobilen… rt noen?

23.56

23.56

Takker! :ok_hand::raised_hands:

Nano går vel kanskje fordi noen har innsett at Betalutin er et halvt år unna å ha gjennomført rekruttering i en pivotal-fase med et produkt som har vist en enestående bivirknings- og safetyprofil og gir en særdeles høy Qol sammenlignet med konkurrenter…
Betalutin kan bli et naturlig tillegg til de fleste behandlinger innen FL/MZL – samt at det kan brukes alene for de svakeste gruppene…

Noe jeg også synes er et poeng som er fullstendig neglisjert --> Betalutin er et stand-alone produkt og kan stå på egne ben. Det er ikke avhengig av å være i en kombo for å ha god effekt slik mye annen medisinutvikling i dag er.

Jeg tror det kan være noen aktører som ser på det fundamentale som er på kjøperen.

21 Likes

Gledens dag, så langt :muscle:

0 i short

1 Like

6 Likes

RT 24.00 + 18%

Prøver å bryte gjennom 24 gjentatte ganger nå

Noen vet noe, noen vet ALLTID noe! Shorten i 0 og kursen tar av. Føler det kommer noe snacks snart