Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Kan ikke huske sist det kom en god nyhet fra nano annet enn orphan drug, det må da komme noe snart.

1 Like

Da var shorterne i gang igjen.
Dere som ser aksjonærlister, skal bli spennende å se om det er FFF som låner ut igjen :rage:

Ja det er ikke umulig.
Samtidig er det jo på ett veldig beskjedent nivå.
Spørs nok også om ikke det bare er en del som kaster kortene etter GF.
Noen hadde kanskje merkelig nok forventning til ett eller annet der, andre skremt av mulighet for 20% utvanning.
Noen hopper kanskje til Pho for mer kortsiktig profitt.

Uansett, i min verden er det bare spørsmål om tid før dette snur for godt igjen.
Mulig vi må tynes ned i dalen en gang til, men what else is new liksom

Takk for svar. :slight_smile: Da var det flere her som ble kontaktet, antagelig på bakgrunn av aksjonærlisten de hadde brukt som kontaktgrunnlag.

Ble ikke helt overbevist av den som ringte, så holder meg unna også :slight_smile:

Kjedelige dager i Nano. Litt bedre humør høsten 2016. Måtte det komme en lignende høst. Glad jeg har Pcib i tillegg.

Kedelig? Ned på 18,25 fra 20,00 og lukke på 19,25? Jeg tør end ikke tænke på, hvilken roller coaster man lever i, hvis dagens handel må betegnes som værende kedelig :wink:

Endelig litt omtale om NANO. Om så kun i lys av Genmab sin siste avtale:

13 Likes

Nøkkelord : i lys av Genmab sin siste avtale

6 Likes

Ja her var det stille i fjøset :joy:

Kan det ikke bare være stille? Du skal alltid fyre opp stemningen igjen :sweat_smile:

1 Like

Er det så mye mer å debattere?
Vi vet jo at Betalutin blir en suksess, bare å vente på de gode nyhetene nå, det blir nok ganske mange fra nå og i månedene/året framover vil jeg tro :blush::+1:

3 Likes

Haha!

Du var jo der med en gang

1 Like

Jacob plieth er en mann som kjenner godt til betalutin, godt å se han fremdeles husker den :slight_smile:

76 dager siden FDA møtet ble meldt nå. Melding kan komme anytime. :snail:

6 Likes

Nå var det noen som ble litt småforsynt av «sperrene» som lå fremme foran 20-tallet; 8k på 19,93 og 13k på 19,97.

Nå får vi se om det er litt trøkk i kjøperen, synes ikke vi ser noe utpreget shortaktivitet i aksjen selv etter GF.
Våre venner i FFT har helt sikkert ringt rundt og fortalt meglerhusene at de veldig gjerne vil ta imot sine 0,86 % i avkastning på utlån, og at det bare er til å kjøre på.
Personlig tror jeg det er flere enn FFT som låner ut, så vil man shorte 1-2 % av selskapet så er det tilgjengelige aksjer der for det, med eller uten FFT sin post.

Tror våre venner i FFT er opptatt med å finne noen leietakere av akjene de har i NEL for tiden. Kommer tilbake her når de har kjørt ned den godt nok, eller så er nano så lite at de kanskje blir glemt i en skuff… spøker, neida, joda

Slett ikke verst det her!

Skjer jo også mye på aksjonærlistene for tiden… Det er noen spennende måneder forran oss. Klin umulig å bli 100% klok på biotek :exploding_head: TTT og tålmodighetkrem er oppskriften :grimacing::joy:

Veldig lavt volum for tiden. Sommer antar jeg. Men hvorfor kan ikke robinhoodere se til denne sektoren snart, biotek kortsiktig er vel det nærmeste du kommer norsk tipping på oslo børs, for de som er avhengige av sånt.

Noen som tørr tippe reaksjon opp/ned ved positiv/negativ tilbakemelding fra FDA?

Og hvor blir det av denne ODD i mzl?!