Tja da har vel FFF frigjort short aksjer igjen kanskje?
Er det noen andre NANO-aksjonærer her inne som er blitt kontaktet på bakgrunn av en emisjon til et lite selskap som heter Dextera AS?
Er det lov å håpe at FTF stanser utlån av visse aksjer i disse tider, eller blir det ønsketenkning. Ser ut som de kun mangler 200k aksjer ut fra dagens liste.
Har ihvertfall en følelse av at vi har merket mindre til shorterne den senere tiden. Kanskje er de bekymret for at en kursdrivende nyhet plutselig skal dukke opp - særlig tatt i betraktning av at selskapet er lavt priset slik at en god nyhet kan gi svært ubehagelige utslag for shorterne.
Etter to usexye rapporter nå q1 og Gf ,ser vi en ledelse som fokuserer på å få produktet mot markede . Ber jo om mulighet for 20% for evt å nå dette målet . Som styreformann sa: vi må få denne medisinen som vi tror veldig på ut til pasientene . Her er ingen super happye ,bare hardt arbeid mot målet. Har tro på denne ledelsen.
Ja, jeg ble oppringt i går. Men jeg holder meg til Nano og Oncoinvent, der Roy H. Larsen i begge tilfeller har funnet opp medisinen
Kan ikke huske sist det kom en god nyhet fra nano annet enn orphan drug, det må da komme noe snart.
Da var shorterne i gang igjen.
Dere som ser aksjonærlister, skal bli spennende å se om det er FFF som låner ut igjen
Ja det er ikke umulig.
Samtidig er det jo på ett veldig beskjedent nivå.
Spørs nok også om ikke det bare er en del som kaster kortene etter GF.
Noen hadde kanskje merkelig nok forventning til ett eller annet der, andre skremt av mulighet for 20% utvanning.
Noen hopper kanskje til Pho for mer kortsiktig profitt.
Uansett, i min verden er det bare spørsmål om tid før dette snur for godt igjen.
Mulig vi må tynes ned i dalen en gang til, men what else is new liksom
Takk for svar. Da var det flere her som ble kontaktet, antagelig på bakgrunn av aksjonærlisten de hadde brukt som kontaktgrunnlag.
Ble ikke helt overbevist av den som ringte, så holder meg unna også
Kjedelige dager i Nano. Litt bedre humør høsten 2016. Måtte det komme en lignende høst. Glad jeg har Pcib i tillegg.
Kedelig? Ned på 18,25 fra 20,00 og lukke på 19,25? Jeg tør end ikke tænke på, hvilken roller coaster man lever i, hvis dagens handel må betegnes som værende kedelig
Endelig litt omtale om NANO. Om så kun i lys av Genmab sin siste avtale:
Nøkkelord : i lys av Genmab sin siste avtale
Ja her var det stille i fjøset
Kan det ikke bare være stille? Du skal alltid fyre opp stemningen igjen
Er det så mye mer å debattere?
Vi vet jo at Betalutin blir en suksess, bare å vente på de gode nyhetene nå, det blir nok ganske mange fra nå og i månedene/året framover vil jeg tro
Haha!
Du var jo der med en gang
Jacob plieth er en mann som kjenner godt til betalutin, godt å se han fremdeles husker den
76 dager siden FDA møtet ble meldt nå. Melding kan komme anytime.