Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Han går vel fordi ikke ikke holder skjemaet å da er det bedre for CVen hans at han er ute før det rakner. Dette lukter krise

Står han forlater stillingen på dagen. Det er en smule spesielt

Når Costa gikk på dagen (melding kom kvelden før kvartalspresentasjon) så sendte de ut egen melding om ny status på PARADIGME. Ettersom det ikke gjøres nå antar jeg at de ikke oppdaterer med forsinkelse i morgen.

Ingen CEOer på dette nivået sitter på oppsigelse, de aller fleste “går på dagen”. Men det virker rart. Og gir grunn til bekymring.

oppkjøp avgjøres av aksjonærene som sier ja eller nei til å selge sine aksjer…

Ja, ikke enkelt å komme på noen særlige positive tanker rundt denne meldingen, samt tidspunktet.

Altså, dette bekymrer selvfølgelig de fleste, men det kan jo hende at de er on track og nå går inn i en fase hvor de trenger en annen kompetanse, ref “We believe that his significant operational, development and product supply expertise will be crucial as we work towards completing the PARADIGME study and prepare for the planned filing for Betalutin® with the FDA.”

Såvidt jeg vet har ikke Bravo mye kompetanse på akkurat dette området.

Er det bare meg som synes denne meldingen er ekstremt kryptisk?

Litt merkelig om dette skulle være tilfelle. Bravo har ikke vært ansatt så lenge. Tror jeg mer eller mindre kan si med sikkerhet at dette ikke er tilfelle. Nieba var også CTO, så de hadde eventuelt den kompetansen i selskapet allerede.

Dette er det villeste. Glad jeg er fullt lastet opp :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: noen som vil kjøpe aksjer til 20kr i kveld?

Hvor mærkeligt det end lyder, så er jeg rent faktisk positiv overfor denne udvikling; da Luigi Costa forlod virksomheden så vi et betydeligt rebound i markedet. Endvidere er en PhD fra Max-Planck-Instituttet ganske imponerende.

Håper på oppkjøp,

Men gjør meg pshykisk forberedt til å tape mere penge r​:see_no_evil::face_with_symbols_over_mouth:

akuratt som dessert til en god biotech-uke

3 Likes

Tviler på det. Jeg tipper ett av to:

1: Det som står - ha bhar sluttet for å finne grønnere beite.

2: Uenighet med styret, f.eks. med tanke på finansiering og/eller strategi.

1 Like

Kan hende at partneravtaler er ferdig skissert og at de venter på interim og går for AA og ikke har bruk for Bravo lenger?

Jeg kan vel knappest tenke meg et bedre tidspunkt for noen å kjøpe NANO enn nå, når hele finansverdenen er i Corona-krise, og NANO-kursen fra før av var presset langt ned i kjelleren…

Morgendagen blir meget interessant!

3 Likes

Bravo har vært ansatt i 20 mndr så det er lenger enn man tror.

Vi får høre mer i morgen tidlig.

Haha. Journalistikk i toppklasse!

2 Likes

Kanskje litt dum metafor, men om du hadde vært kaptein på et skip, hadde du hoppet av skipet før du la til kai og kunne få all æren for å styre skipet?

Forskjellen er at vi visste at Costa hadde tabbet seg(REK), vi vet ingenting hvorfor dette skjer…