Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Dette blir en spennende dag. Lykke til!

5 Likes

Spennende gjørmekamp nedi grøfta ?

1 Like

Litt av en reise han har vært med på da.
Kanskje ikke helt drømmeavslutningen etter mange år som aksjonær.

Streames EGF noe sted? Jeg har levert fullmakt og følgelig ikke registrert meg for deltakelse, men kunne tenke meg å følge debatten.

Link til webcast nederst på forsiden på www.nordicnanovector.com

2 Likes

Dette er rått jobba!! :clap::clap::muscle:

I forbindelse med EGF i Nordic Nanovector 03.01.22, har Aksjonærgruppen Nordic Nanovector (AG Nanovector) ved Jon Magne Asmyr, mottatt 405 åpne fullmakter, totalt 26 975 956 aksjer, tilsvarende 23.25 % av totalt utestående aksjer i Nordic Nanovector ASA.I tillegg innehar Jon Magne Asmyr privat 3 000 000 stemmeberettigede aksjer. Jon Magne Asmyr kontrollerer med det 25,83 % av totalt utestående aksjer i Nordic Nanovector ASA under EGF.

AG Nanovector består av små og store aksjonærer i selskapet, med felles mål om aktivt eierskap for å synliggjøre og forvalte aksjonærverdiene på best mulig måte.

Dette er 5 % mer enn NE-gjengen samlet sett, da gjenstår det med spenning å se hvem de velger inn i styret fra AG. Det kunne virke på meldingen de kom med i går at det blir noen fra Oncoinvent.

21 Likes

Imponerende innsats av gruppa på tampen da. Blir veldig spennende å følge situasjonen utover dagen og tida framover, det er bra sikkert :slight_smile:

… det var også en del arbejde, der skulle til at nå ud til alle aktionærerne - just saying :slight_smile:

Muligt NE er blevet stavnsbundet til NANOV for nærværende nu …

8 Likes

Masse kred til deg Anders og alle andre som satt og ringte!! Dere skal ha stor takk :grin::ok_hand:

10 Likes

Fantastiske nyheter. Følte meg litt som en støvsugerselger når jeg ringte aksjonærer, men veldig gøy at denne dugnaden ga resultater. Var også mange som satte pris på initiativet og ga fullmakter. Blir spennende framover. Lykke til alle sammen.

13 Likes

Hva kommer NE til å gjøre med sin post om de “taper” på EGF i dag? Jeg vet snittet deres har vært diskutert, og mener å huske at det ligger noe over dagens kurs. Hvor sannsynlig er det at de dumper hele sin post nå, eller i nærmeste fremtid? Det har jo gått noen relativt store poster allerede nå, etter 1130.

1 Like

Tenkte lignende, fikk en hunch om at det er NE, eller noen av deres støttespillere (finnes det noen?!) som begynte å dumpe etter flaggmeldingen fra AG. Omsatt nesten 2 mil aksjer etter den kom i dag…

Vi må huske at hvis de taper, så er 25% av aksjene uansett en mye høyere %-andel av de aksjene som faktisk stemmer enn 25%. Så AG Nanovektor har uansett mer enn 33% reelt av stemmene på EGF, og det gir i det minste negativ kontroll i forbindelse med vedtektsendringer og andre vesentlige endringer i selskapet:

4 Likes
5 Likes

Må si at det er stor underholdningsverdi å følge med på dette.

Selv om det i mine øyne er slik at selskapet burde nedlegges, skrapes, restene betales ut til aksjonærer, og noen kan gjøre det om til nordic nanoapartments, så hadde det vært utrolig morsomt hvis noen klarte å snu det til storgevinst ved hjelp av noen mystiske ingredienser og sataniske ritualer eller whatever works :slight_smile:

Lykke til folkens :slight_smile:

17 Likes

Markedet liker ikke at AGNV ser ut til å få kontroll. Omsettes store poster nå, kan det være North?

Dayuum.

1 Like

Problemet til AGNV er jo enkelt og greit at Nano ikke har så mye penger til å utføre planene, men finner de en lav kostnadsstruktur for veien videre kan det sikkert hende de får inn penger til å utføre planen. Men det blir emi ja.

1 Like

Hvis North har startet dumping av aksjer, så har de vel heller ingen intensjoner eller grunnlag for å være en del av det kommende styret(?)

1 Like

Har vanskelig for å tro at det er North som selger allerede. De kan jo gå i dialog med AGNV før de vurderer å selge seg helt ut. Og om de skal helt ut, vil jeg tro de sørger for en pump i forkant.

Da har du åpenbart ikke vurdert muligheten for en merge med Oncoinvent

4 Likes