Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Thor Medical - Småprat '22 (NANOV) 4

Men det jeg syns er jævlig dårlig her inne, er at ingen har kommentert (utenom @kanon i farten) at det ikke ble meldt at de reduserte dosering til 40/12.5 (istedenfor 15mmbq) på noen pasienter. Samt at de endret protokollen nok engang etter heisaturen og “pamp it”-snakket til Egberts i februar 21 - dette også uten å melde til markedet. Kan hende at dette skjer støtt og stadig i større pharma selskap, men AA virker usannsynlig slik landet lå både med pasientgruppering og Egberts uttalelse at generell analyse av sub-grupper ikke var matnyttig pga “statistical power”. Kan fort virke å gjelde for hele studiet slik det ser ut…

Det sagt, når de visste alt dette - tidslinjen ligger jo rett foran nesa vår;

Hvordan kunne de stå å kommunisere som de gjorde på R&D dagen(gjerne ikke så rart at det ble uttalt at nano var så mye mer enn betalutin) og ikke minst grunnlaget de kjørte emisjon på? Det ble aldri informert om at de gikk etter tilsvarende pasienter som i Lymrit DEL A som ble nærmest egenhendig rekruttert av Arne Kolstad. Modne data viser jo at grunnlaget for PARADIGME settingen allerede var tynt fra børjan;

Vertfall når man ender opp i covid and the works. Nytter ikke være etterpåklok, men studiet skulle vært endret/lagt ned allerede i 2019 når de så hvor vanskelig de gjorde det for seg selv.

Nei, faen heller så de sier trøndelag. Her har noen tulla fælt uten å si fra til noen voksne.

9 Likes

Ja, det er forsåvidt greit det. Men noen finner fortsatt nyttige ting i en skrotlåve, handler om øyet som ser. ONCO kunne plukket selskapet rent for et utlegg på 5mill (gitt 1kr i bytteforhold)… Nå skal ikke jeg påstå at jeg har kontroll på underskudd og slikt, så lar være å uttale meg om det, men børsnotering hadde nok gjerne vært verdt noen kroner for noen - biotek eller ikke.

Sier heller ikke at de får noe bedre enn APIM - men jeg tror også at om RHL hadde kommet og sagt 1,20kr når APIM sa 1,40 så hadde majoriteten av aksjonærer gått for 1,20, av det jeg anser som innlysende grunner.

2 Likes

Fortsatt ingen som har fått snakket med Lisa?

Skulle så veldig gjerne fått en uttalelse fra henne. Tror den hadde vært kruttsterk og et godt grunnlag for evt videre prosess. Hun gikk vel når inklusjonskriteriene ble endret. Antakelig ikke uten grunn. Har en følelse av at hun sto for en ærlig linje, og at endringene ville svekke produktet.

Spm jeg stiller meg er om man allerede da så svakere resultater, og at det svekket rekrutteringen hos klinikerne. Så åpnet men opp for andre pasienter som ytterligere svekket Betalutins effekt av biologiske årsaker.

Hadde man holdt seg til setup’et Lymrit del A hele veien hadde vi kanskje hatt et produkt i dag?

1 Like

Ville vært kjekt å få litt info om samtaler Nordic Nanovector har hatt med potensielle partnere/BF fra notering frem til 06/2022.

De har jo tross alt hatt personell i organisasjonen som kun har jobbet med dette?

Hjelper lite nå, men litt kjekt å få svar på om det noen gang har vært vist interesse fra noen av de store, type Bayer Novartis etc eller om det kun har vært et luftslott fra dag.1.-

Noe lignende kunne/kan kanskje i teorien være mulig (dog usannsynlig etter min mening).

Med det som best case, så sliter jeg ned rasjonalet med å investere i caset?

1 Like

Er det som er det snedige - her har man finansiert gang på gang, mens ledelsen har endret studiet et par ganger. Til og med uten å melde det. Det er ikke kosher for min del, men gjerne vanlig kotyme, og jeg hadde revurdert investeringen nokså nøye hadde dette kommet frem i prosessen. Mest sannsynlig hadde det endt med salg, om ikke alt så vertfall en god del, hadde jeg funnet ut at de hadde tenkt å senke mengden stråling i pasienter med lave blodplater og tidligere stamcelletransplanterte allerede i 2020. Man ser jo nå at det ikke var mange som ble dosert med 40/12.5 - kanskje 10/15stk, men det visste vi jo ikke da…

Da er jo det som følger nedenfor litt artig…

Søkte om innsyn i protokollen da det begynte å komme nye kriterier i forskjellige land i europa på clinicaltrialsregister.eu høsten 2020.

Dette etter bullshit svar fra malene, beklager på forhånd dårlig engelsk i mailene;





Fikk da ikke svar på siste mailen - før avslaget fra REK(Egentlig via Jostein Dahle) forelå.

Vet hele greia ser litt psycho/autist ut, men hadde fra tidlig av litt bange anelser opp mot potensielle bivirkninger når de sa de skulle rekruttere svakere pasienter og hvordan det ville slå ut om nedgangen i f.eks blodplater var “lineær” på nedsiden(om man kan si det) i forbindelse med “strålingen” ref;

hva det ville ha å si rundt effekt slo meg ikke den gang. Er selvsagt ikke medisinmann som visse andre her på forumet, så jeg måtte leve i uvissheten som hobbymekaniker. Spørsmålene henger ofte igjen når man ikke har den teoretiske plattformen å forankre det i.

19 Likes

Tja - det er vel ingenting å investere i PDD. Planen er å lage en plan, så kanskje det blir noe annet når planen kommer til overflaten? ikke godt å vite - men det er jo muligheter om man får finansiert gildet.

1 Like

Det kan være at om hensikten deres er å selge det fremførbare underskuddet og de sier det høyt, kan det bli brukt mot selskapet fra skattemyndighetene når det skal godkjennes brukt i selvangivelsen til en ny kjøper av selskapet.

7 Likes

Der var listene oppdatert og det stemmer at Roy Hartvik Larsen gjennom sitt Sciencons AS på onsdag kjøpte 1 375 000 aksjer i NANOV.

4 Likes

Godt å få bekreftelse på at RHL har trua :clinking_glasses:

2 Likes

Hyggelig å se en bekreftelse på at gründer Roy H. Larsen - som det kom info. om her allerede på torsdag - har økt beholdningen av Nordic Nanovector-aksjer.

Ettersom styrelederen i Oncoinvent privat har kjøpt Nordic Nanovector-aksjer, kan vi stryke muligheten for at det blir noen snarlig merge med Oncoinvent.

Hva blir det neste som skjer?

  1. Merge med annen aktør innen samme bransje, noe som neppe gir så mye bedre uttelling enn APIM-forslaget (som Ludvig Sandnes den dag i dag mener var et bra forslag)?

  2. Emisjon?

  3. Konvertibelt obligasjonslån (etter den modellen som Targovax venter på å få vedtatt)?

  4. Andre forslag?

1 Like

Fordi?

1 Like

Fordi han da ville ha handlet på innsideinformasjon…

1 Like

Ja, hvis det var en reell prosess som så ut til å lykkes så er jeg enig.

Hvis en prosess har stoppet opp eller blitt avsluttet, og dette er det som skal til for å bikke det over i favør merger, så er det noe helt annet.

Synes derfor det er ganske kategorisk å avfeie muligheten for en Oncos-merger bare pga innsidereglene.

5 Likes

Så budskapet ditt er at det ser ikke ut til å bli en merge med Onco og at han derfor kan handle…

Jeg sier at det ikke blir noen merge fordi han har handlet…

Det blir vel det samme :crazy_face: Vi er enige i at man kan se bort fra en merge i all fall :slight_smile:

Hva med asset sale? Selger noe av pipelinen til noen andre som kan nyttiggjøre seg av noe NANOV har (feks IFE spinouten, BP, andre) og deretter merge med et biotek som vil på børs (men ikke driver med radiofarma). Målet er vel å få mest mulig verdier ut av dødsboet.

En for håper at RHL ikke investerer totalt i blinde.

1 Like

Ahh, personlig tror jeg ikke han er kriminell :+1:

Hvis du tenker på Sandnes når du skriver CEO så er han i meldepliktig posisjon.
Vi må ta for gitt at han er innsider, men han kan ikke handle NANOV hvis han sitter på kursdrivende info som resten av markedet ikke har tilgang på.

Hvis han spilte med 100 % åpne kort på callen og ikke vet mer enn oss andre blir det en annen sak.

Da kan han handle, men det må meldes senest innen børsåpning påfølgende handelsdag.

2 Likes

Hvis ikke CEO vet- er det vel liten sannsynlighet at RHL vet . Men har har vel antakelig troa på at det kan komme noe godt ut av dette.

1 Like

Stemmer vel ikke helt.

“Meldepliktige skal gi melding om transaksjoner umiddelbart og senest innen tre virkedager etter transaksjonsdatoen (MAR artikkel 19 nr. 1 annet ledd).”

Meldeplikt for personer med ledelsesansvar (primærinnsidere) og deres nærstående - Finanstilsynet.no

Kun flisespikkeri fra min side, men greit å være oppmerksom på, ble relativt paff da jeg fikk rede på dette fra et selskap for en stund siden, måtte sjekke dette med 3 dager og det stemmer under gitte forutsetninger(som de lett selv kan diktere)

1 Like