Ahh, personlig tror jeg ikke han er kriminell
Hvis du tenker på Sandnes når du skriver CEO så er han i meldepliktig posisjon.
Vi må ta for gitt at han er innsider, men han kan ikke handle NANOV hvis han sitter på kursdrivende info som resten av markedet ikke har tilgang på.
Hvis han spilte med 100 % åpne kort på callen og ikke vet mer enn oss andre blir det en annen sak.
Da kan han handle, men det må meldes senest innen børsåpning påfølgende handelsdag.
Hvis ikke CEO vet- er det vel liten sannsynlighet at RHL vet . Men har har vel antakelig troa på at det kan komme noe godt ut av dette.
Stemmer vel ikke helt.
“Meldepliktige skal gi melding om transaksjoner umiddelbart og senest innen tre virkedager etter transaksjonsdatoen (MAR artikkel 19 nr. 1 annet ledd).”
Meldeplikt for personer med ledelsesansvar (primærinnsidere) og deres nærstående - Finanstilsynet.no
Kun flisespikkeri fra min side, men greit å være oppmerksom på, ble relativt paff da jeg fikk rede på dette fra et selskap for en stund siden, måtte sjekke dette med 3 dager og det stemmer under gitte forutsetninger(som de lett selv kan diktere)
Se der ja, endringer i 2021, men fortsatt forventninger om at det skal gjøres uten unødig opphold. Fredly fikk jo grei korreks på dette, men proffe bjellesauer tar nok heller en bot på noen tusen kroner så lenge de kan tjene noen millioner på å kvitte seg med aksjer over flere dager uten at markedet får det med seg.
Fokuset er vel uansett her om Sandnes har kjøpt aksjer i NANOV og om han har gjort det uten å melde til markedet OG i tillegg sitter på innsideinfo. Jeg tviler på det, jeg er mest opptatt av at RHL har økt sin beholdning med 200 %.
Når kapitalmarkedet kan være trytt i andre sektorer skjønner man godt hvorfor sandnes uttaler seg som han gjør, samt at targo gjør en konvertibel.
Shareville/Nordnet på lørdag 04.03 “Aksjeanalyser.com har i dag sett nærmere på et svært spennende bioteknologiselskap på Oslo Børs, Nordic Nanovector (NANO), og hvor Aksjeanalyser.com ser en betydelig oppside for aksjen både på kort og lang sikt. Aksjeanalyser.com har nylig tatt aksjen inn i sin modellportefølje for Norge, og med tanke på å sitte på aksjen der i de neste 6-12 måneder.”
Kanskje noe påvirket av at gründeren har økt beholdningen med 1,4 mill aksjer?
Kan aldri tenke meg at teknisk analyse er i favør av NANOV?
Ned 93 % siste året…
RHL øker med 1.375.000 aksjer og blir tredje største aksjonær(ser man bort ifra Nordnet Livsforsikring som er smpåsparere).
Markedet kunne ikke brydd seg mindre. Må si jeg er overrasket, og dette vitner vel om mer enn en brukket rygg for NANOV, heller total lammelse.
zZz.
Først og fremst, takk for klovneemoji, det var hyggelig <3
Ingen volum og ingen bevegelse i aksjen etter at det ble offentlig at RHL hadde kjøpt aksjer, det er begrunnelsen. Gleder meg til du nå skal argumentere for at det jeg hevder ikke stemmer.
Bare hyggelig med passende emoji.
Min tolkning er at det er positivt at 0.8 virker som en grense ingen med volum vil leke med og det indikerer at de mener det ligger mer å hente på nyheter.
Det var det også før RHL kjøpte aksjer. Ingen volumer av betydning har blitt solgt under 0.8, for utenom noen hundretusener som RHL kjøpte.
Jeg har mye aksjer i NANOV og er skuffet over markedets reaksjon på nyhetene om at grunder har økt såpass. Ingen vits å bli ufin. Ønsker deg en riktig god dag!
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Det er min foretrukne rolle, kledelig eller ei
Foreslår at dere legger bort 7-7-7 mentaliteten og fokuserer på det fundamentale i selskapet… da blir det fort lite klaging og mer ptsd om man sitter med mye aksjer…
Ellers syns jeg det kunne kommet noen drypp fra selskapet rundt CD37 CAR-T prosjektet de har sammen med Upenn…
Enig, vi får satse på at årsrapporten tar for seg status for både Alpha37 og Car-T.
Dette har blitt trukket frem fra forrige management som noe særdeles spennende.
Er det fortsatt i live, eller var det bare for å lokke til seg kapital og gi inntrykk av en større pipe enn det de hadde tenkt å satse på? Sitter med fryktelig stor tillit til alt tidligere ledelse har liret ut av seg…
Spent på fortsettelsen her. Enig med hybrid om at det bør komme en oppdatering snart.
Dette sa Jostein Dahle i børsmeldingen 03.11.22
Jostein Dahle, Co-founder and CSO of Nordic Nanovector, commented: “We are pleased to present at ASH the initial findings from our preclinical studies with our novel humanized anti-CD37 antibody portfolio. These antibodies have been designed to be highly selective for CD37 on B cells and shown to be potent at depleting these cells as well as enduring in the circulation. There is a significant unmet clinical need for new therapeutic approaches for patients with B-cell-driven diseases who do not respond to anti-CD20 therapies. The encouraging preclinical results we will present at ASH support the further development of these candidates for B-cell malignancies or B-cell-driven autoimmune disorders.”