Fikk telefon fra Carnegie i kveld.
De lurte på om jeg hadde noen spørsmål / lurte på noe rundt stemmegivningen.
Forklarte at jeg hadde allerede stemt mot forslaget og at rutinene for å stemme er enkle å forstå.
De lurte på hva som var de / den viktigste grunnen til at jeg stemte i mot, og jeg forklarte at det er enkelt.
Man har er selskap som har vist til svært lovende data i flere indikasjoner, er børsnotert, har et enormt fremførbart underskudd som skal veksles inn til småmynt i et totalt ukjent selskap hvor ingen kjenner til det kliniske og har feilet i å hente penger andre steder. Skjønner godt rasjonalet for APIM og hvorfor CEO der er så begeistret, men helt uaktuelt sett fra andre siden å godta ratioen.
Megler prøvde å gi noen vinklinger på at APIM var på et annet sted klinisk. Til det bekreftet jeg ja, men ikke i deres favør. Ingen har sett klinisk effekt fra APIM, det har vi fra NANO.
Understreket at jeg har hardt å se for meg at denne mergeren fikk nok stemmer til å bli vedtatt. Han var høflig og maset ikke noe mer, tror han har hørt samme storien fra flere.
At meglerne blir engasjert av vår aksjonærkapital til å selge inn caset etter at de har pepret ned Finansavisen og Medtech den siste uken sier litt om hvordan denne prosessen ligger an.
Tror de lukter nei’et i lufta.