Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat '22 (NANOV)

Takk for nyttig informasjon.

1 Like

Short igang med inndekning …

Ha du link til hvor en kan se hvor stor short er ?

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010597883

Takk. Et av de mest shorta selskapene ser jeg. Hmm snodig.

Sikkert fordi hovedaksjonær låner bort aksjene sine.

2 Likes

Ja hørt om den pesten der. Ødelagt for mange andre selskap. Har de like mye i andre biotek selskap? Det virker som de blir en brems i enkelte selskap de er involvert i.

Short tilfører likviditet i selskaper samt mekanisme for “å utjevne feilprising”… :slight_smile:

2 Likes

Ja de fikk dekka inn 100K der uten for mye fuss.

1 Like

Ikke sikker på at noe er dekket inn. Ligger en aktør til under 0.5 grense og sjonglerer, manipulerer og presser pris ned på lavt volum.

Det gjør de nok… men Arrowstreet har dekka 100K. Hva de under 0,5 gjør, hvor mange de er og hvordan det byttes om vet vel kun FT.

Måtte Merlin få rett med sin spådom om 3470kr aksjekurs. Sikkert litt frem. Tålmodighet. Ikke lett aksje å lese seg opp på,noen er voldsomt positive, andre mener ledelsen har sviktet totalt og melder aksjen rett ned. Huff bioteknologi og nykommer er vrient.

https://m.soundcloud.com/user-972208711/episode-189

Nordic Nanovector fra ca 11:45.

Nok en fin episode med Elisabeth og Jonas.
29 september kommer Marlene CEO/CFO i studio.

11 Likes

Nice chat indeed!! R&D, with more ideas around commercialization and in depth review around Archer and what is next, is what we need now to get some proper FOMO!!

Super exciting times to come. Fundamentals will kick in soon enough. Still, crazy to see how the shorters control things for now. Impressive how they make the market nervous and shake the tree for a few apples.

I hope they find a new CEO soon. That would work wanders!! :grinning: Get that sorted before R&D.

Can’t wait to finish this boredom watching the shorters have fun.

1 Like

True. Exiting bet, probably safer bets around like Ultimovacs, but we have to stay calm. We have been for 5 years, we can hold on for a couple more

Investere i Nano, det synes fremdeles å være en ekstrem sport, selv langt ute i Q3 og med 94+ pasienter innrullert ! ref. dagens råtne kursbilde

Ja dessverre. Som en skrev på FA forum, markedet har ikke trua, hjelper lite med noen få sjeler på et forum.

Det hadde vært flott med et marked med ståltro reflektert i høyere kurs selv i dag. Jeg synes selv det er artig med aksjer som går stødig nordover, men har det egnetlig så mye å si når man har lang horisont og ikke trader? De få sjelene på et forum, som du referer til, som har trua, ville nok kanskje ikke solgt om kursen nå hadde vært på 30-40 kr uansett. Før eller siden vil markedet få opp øynene for Nano. Om det ikke nødvendigvis vil være tilfellet i Q3 og 94+ pasienter innrullert, så vil vel markedet ha en annen tilnærming til Nano når ferdig innrullert/readout/oppstart av fase 3/partner.

1 Like

Jeg er så heldig at jeg vil motta et ganske stort beløp fredag i neste uke som i stor grad vil bli investert i Nano. Da håper jeg naturlig nok at kursen ikke tar av før dette.

3 Likes

Hvilken stein i havneby krabbet du frem fra? Renner jo bare piss og hegnar referanser fra deg

1 Like